SAS umożliwia szybszą i bezpieczniejszą aktywację danych klientów
Rozwiązania te muszą być jednak należycie zoptymalizowane, tak by wymiana danych pomiędzy systemami była szybka, prosta i bezpieczna. Nowe funkcje platformy SAS® Customer Intelligence 360 zapewniają zespołom pełny dostęp do danych w chmurze, unikając niepotrzebnego, kosztownego i ryzykownego procesu ich przenoszenia.
Szybsza, prostsza i bezpieczna aktywacja danych z różnych źródeł
"W gwałtownie zmieniającym się cyfrowym świecie, najbardziej innowacyjne marki koncentrują się na usprawnieniu procesów gromadzenia i analizy danych, aby podejmować szybsze i trafne decyzje" - powiedział Gerry Murray, dyrektor ds. badań, analityk Enterprise Marketing Technology w IDC. "Wiele organizacji uważa, że wdrożenie polityki podejmowania decyzji na podstawie analizy danych w skali całego przedsiębiorstwa jest nieopłacalne ze względu na konieczność transferu danych i koszty obliczeniowe. Obecnie SAS eliminuje potrzebę przenoszenia ogromnych ilości danych i zapewnia bardziej wydajne algorytmy obliczeniowe, co skutkuje niższymi kosztami, silniejszą kontrolą prywatności, a w efekcie usprawnieniem procesów decyzyjnych."
Najważniejsze cechy nowej wersji SAS Customer Intelligence 360:
Prostota
- Prosty i intuicyjny interfejs użytkownika pozwala działom sprzedaży łatwo definiować odbiorców i powiązane atrybuty klientów, aby rozpocząć personalizację i pracę na danych w środowisku SAS Customer Intelligence 360 - wszystko bez pomocy IT. Znajomość SQL ani zaawansowane umiejętności analityczne nie są potrzebne do realizacji tego zadania.
- Płynna konsolidacja i aktywacja własnych źródeł danych zapewnia, że informacje wykorzystywane w komunikacji z odbiorcami są aktualne, co zwiększa skuteczność i poprawia wyniki.
Szybkość
- Czas wprowadzenia produktu na rynek jest znacznie krótszy, ponieważ nie ma potrzeby angażowania działu IT do wybierania i przenoszenia danych z chmurowych źródeł do SAS Customer Intelligence 360. Aktywując dane bezpośrednio w SAS Customer Intelligence 360 i korzystając z wbudowanych możliwości platformy, marketerzy mogą szybko i skutecznie tworzyć wyróżniające się oferty, aby odpowiadać na aktualne potrzeby klientów.
- Dane cyfrowe gromadzone przez SAS Customer Intelligence 360 są przesyłane do opartego na chmurze źródła danych, gdzie można je zintegrować z istniejącymi danymi klienta. Pozwala to na szybszą analizę i wizualizację, a co za tym idzie – sprawniejsze działanie całego zespołu. Dane te obejmują szczegółowe, kontekstowe informacje na temat zachowania klienta, dzięki możliwościom SAS Customer Intelligence 360. Ponadto, można łączyć znane i anonimowe profile oraz synchronizować dane online i offline.
Kontrola
- W przeciwieństwie do tradycyjnych platform skupiających dane klientów, SAS Customer Intelligence 360 nie wymaga rehostingu danych, aby z nich korzystać. Marketerzy pobierają tylko te informacje, których chcą użyć. Pomaga to firmom wykorzystać istniejącą infrastrukturę i zaoszczędzić na kosztach przenoszenia danych.
- Możliwość kontrolowania przepływu danych osobowych zapewnia prywatność i zgodność z regulacjami. Korzystając z SAS Customer Intelligence 360, firmy wykorzystują dane i przechowują je tak długo, jak jest to konieczne do ukończenia personalizacji i aktywacji.
"Działy sprzedaży stoją dziś przed złożonymi wyzwaniami - rozwijającym się środowiskiem MarTech, rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie spersonalizowanej komunikacji, a także coraz bardziej wymagającymi przepisami dotyczącymi ochrony prywatności" - powiedział Mike Blanchard, wiceprezes SAS Customer Intelligence. "Celem SAS jest ograniczenie złożoności procesów i systemów, aby ułatwić marketerom dostarczanie rozwiązań i ofert, których oczekują ich klienci. Nowe funkcje SAS Customer Intelligence 360 zapewniają bezpośrednią integrację danych w chmurze oraz nowe, potężne możliwości targetowania i zarządzania odbiorcami, aby pomóc marketerom skutecznie definiować grupy docelowe i nimi zarządzać, uprościć tworzenie grup odbiorców i segmentów, przyspieszyć wprowadzanie na rynek rozwiązań, które budują zaangażowanie klientów oraz zapewniają ochronę ich prywatności, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów przechowywania i przenoszenia danych. Wszystkie te usprawnienia uzupełniają dotychczasowe, wiodące na rynku zaawansowane możliwości segmentacji, które zapewniają narzędzia SAS".
Informacja o SAS
SAS jest liderem w zakresie analityki i AI. Dzięki innowacyjnemu oprogramowaniu i profesjonalnym usługom pomaga firmom na całym świecie zamieniać dane w wiedzę. SAS oferuje THE POWER TO KNOW®.
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.