SAS umożliwia szybszą i bezpieczniejszą aktywację danych klientów
Rozwiązania te muszą być jednak należycie zoptymalizowane, tak by wymiana danych pomiędzy systemami była szybka, prosta i bezpieczna. Nowe funkcje platformy SAS® Customer Intelligence 360 zapewniają zespołom pełny dostęp do danych w chmurze, unikając niepotrzebnego, kosztownego i ryzykownego procesu ich przenoszenia.
Szybsza, prostsza i bezpieczna aktywacja danych z różnych źródeł
"W gwałtownie zmieniającym się cyfrowym świecie, najbardziej innowacyjne marki koncentrują się na usprawnieniu procesów gromadzenia i analizy danych, aby podejmować szybsze i trafne decyzje" - powiedział Gerry Murray, dyrektor ds. badań, analityk Enterprise Marketing Technology w IDC. "Wiele organizacji uważa, że wdrożenie polityki podejmowania decyzji na podstawie analizy danych w skali całego przedsiębiorstwa jest nieopłacalne ze względu na konieczność transferu danych i koszty obliczeniowe. Obecnie SAS eliminuje potrzebę przenoszenia ogromnych ilości danych i zapewnia bardziej wydajne algorytmy obliczeniowe, co skutkuje niższymi kosztami, silniejszą kontrolą prywatności, a w efekcie usprawnieniem procesów decyzyjnych."
Najważniejsze cechy nowej wersji SAS Customer Intelligence 360:
Prostota
- Prosty i intuicyjny interfejs użytkownika pozwala działom sprzedaży łatwo definiować odbiorców i powiązane atrybuty klientów, aby rozpocząć personalizację i pracę na danych w środowisku SAS Customer Intelligence 360 - wszystko bez pomocy IT. Znajomość SQL ani zaawansowane umiejętności analityczne nie są potrzebne do realizacji tego zadania.
- Płynna konsolidacja i aktywacja własnych źródeł danych zapewnia, że informacje wykorzystywane w komunikacji z odbiorcami są aktualne, co zwiększa skuteczność i poprawia wyniki.
Szybkość
- Czas wprowadzenia produktu na rynek jest znacznie krótszy, ponieważ nie ma potrzeby angażowania działu IT do wybierania i przenoszenia danych z chmurowych źródeł do SAS Customer Intelligence 360. Aktywując dane bezpośrednio w SAS Customer Intelligence 360 i korzystając z wbudowanych możliwości platformy, marketerzy mogą szybko i skutecznie tworzyć wyróżniające się oferty, aby odpowiadać na aktualne potrzeby klientów.
- Dane cyfrowe gromadzone przez SAS Customer Intelligence 360 są przesyłane do opartego na chmurze źródła danych, gdzie można je zintegrować z istniejącymi danymi klienta. Pozwala to na szybszą analizę i wizualizację, a co za tym idzie – sprawniejsze działanie całego zespołu. Dane te obejmują szczegółowe, kontekstowe informacje na temat zachowania klienta, dzięki możliwościom SAS Customer Intelligence 360. Ponadto, można łączyć znane i anonimowe profile oraz synchronizować dane online i offline.
Kontrola
- W przeciwieństwie do tradycyjnych platform skupiających dane klientów, SAS Customer Intelligence 360 nie wymaga rehostingu danych, aby z nich korzystać. Marketerzy pobierają tylko te informacje, których chcą użyć. Pomaga to firmom wykorzystać istniejącą infrastrukturę i zaoszczędzić na kosztach przenoszenia danych.
- Możliwość kontrolowania przepływu danych osobowych zapewnia prywatność i zgodność z regulacjami. Korzystając z SAS Customer Intelligence 360, firmy wykorzystują dane i przechowują je tak długo, jak jest to konieczne do ukończenia personalizacji i aktywacji.
"Działy sprzedaży stoją dziś przed złożonymi wyzwaniami - rozwijającym się środowiskiem MarTech, rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie spersonalizowanej komunikacji, a także coraz bardziej wymagającymi przepisami dotyczącymi ochrony prywatności" - powiedział Mike Blanchard, wiceprezes SAS Customer Intelligence. "Celem SAS jest ograniczenie złożoności procesów i systemów, aby ułatwić marketerom dostarczanie rozwiązań i ofert, których oczekują ich klienci. Nowe funkcje SAS Customer Intelligence 360 zapewniają bezpośrednią integrację danych w chmurze oraz nowe, potężne możliwości targetowania i zarządzania odbiorcami, aby pomóc marketerom skutecznie definiować grupy docelowe i nimi zarządzać, uprościć tworzenie grup odbiorców i segmentów, przyspieszyć wprowadzanie na rynek rozwiązań, które budują zaangażowanie klientów oraz zapewniają ochronę ich prywatności, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów przechowywania i przenoszenia danych. Wszystkie te usprawnienia uzupełniają dotychczasowe, wiodące na rynku zaawansowane możliwości segmentacji, które zapewniają narzędzia SAS".
Informacja o SAS
SAS jest liderem w zakresie analityki i AI. Dzięki innowacyjnemu oprogramowaniu i profesjonalnym usługom pomaga firmom na całym świecie zamieniać dane w wiedzę. SAS oferuje THE POWER TO KNOW®.

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.