SAS oferuje bezpieczny dostęp do SAS Viya w Snowflake Data Cloud
SAS, niedawno uznany przez Forrester za lidera w dziedzinie platform decyzyjnych napędzanych AI, rozszerza partnerstwo ze Snowflake, aby dostarczać zautomatyzowane, skalowalne i przenośne rozwiązania wspierające podejmowanie decyzji w oparciu o dane, analitykę i sztuczną inteligencję, które zmniejszają koszty i złożoność na każdym etapie procesu. Partnerstwo SAS i Snowflake pomaga użytkownikom zaoszczędzić czas, zmniejszyć ryzyko i zmaksymalizować ilość przetwarzanych danych bez konieczności przenoszenia ich między platformami.
Firma Snowflake ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej technologii Snowpark Container Services, która zapewnia znaczące rozwinięcie środowiska Snowpark. Klienci mogą teraz uruchamiać oprogramowanie i aplikacje typu full-stack od innych producentów z poziomu konta Snowflake i dzięki temu płynnie zwiększać wartość swoich danych za pomocą najnowocześniejszych narzędzi, bez potrzeby ich przenoszenia między platformami lub narażania ich bezpieczeństwa.
"Snowflake nieustannie inwestuje w technologię Snowpark oraz ekosystem partnerów, dzięki czemu użytkownicy mogą bez ograniczeń budować aplikacje oparte na danych w Data Cloud" - powiedział Torsten Grabs, starszy dyrektor ds. zarządzania produktami w Snowflake. "Dzięki możliwościom SAS Viya, w Snowflake możemy wykorzystać generatywną sztuczną inteligencję i zaawansowane metody podejmowania decyzji w oparciu o dane, aby poprawić bezpieczeństwo oraz usprawnić zarządzanie zasobami i szybkość uzyskania wyników przez naszych klientów."
SAS jest jedną z wielu firm, które oferują swoje rozwiązania w ramach Snowpark Container Services. Celem jest połączenie wiodącej platformy analitycznej wykorzystującej sztuczną inteligencję SAS z najnowocześniejszą technologią chmurową Snowflake. Integracja obu rozwiązań pozwoli klientom obsługiwać cały cykl życia sztucznej inteligencji i analityki, od odkrywania danych i tworzenia modeli po podejmowanie decyzji. Dzięki partnerstwu SAS i Snowflake, firmy z różnych branż – w tym bankowości, administracji publicznej, opieki zdrowotnej i usług finansowych – mogą pozyskiwać wiedzę w oparciu o dane w czasie rzeczywistym, w jednym, bezpiecznym środowisku.
"Snowpark Container Services umożliwia naszym wspólnym klientom podejmowanie w środowisku Snowflake lepszych decyzji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji z pomocą SAS Viya” - powiedział Bryan Harris, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. technologii w SAS. "Jesteśmy dumni z partnerstwa ze Snowflake. Obecnie widzimy zapotrzebowanie na współpracę firm technologicznych, która zwiększy produktywność i innowacyjność biznesu. Wspólnie demokratyzujemy wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz umożliwiamy naszym klientom wydajniejsze budowanie nowych rozwiązań w Chmurze Danych Snowflake".
Informacja o Snowflake
Snowflake umożliwia każdej organizacji aktywne wykorzystanie potencjału danych dzięki Data Cloud. Klienci wykorzystują tę platformę do łączenia silosów danych, odkrywania i bezpiecznego udostępniania danych oraz wykonywania różnorodnych zadań analitycznych. Bez względu na to, gdzie znajdują się dane lub użytkownicy, Snowflake dostarcza pojedyncze środowisko, które obejmuje wiele chmur i obszarów geograficznych. Tysiące klientów z wielu branż, w tym 590 firmy z listy 2022 Forbes Global 2000 (G2K); (według stanu na dzień 30 kwietnia 2023 r.), wykorzystuje Chmurę Danych Snowflake do rozwijania swojego biznesu. Dowiedz się więcej snowflake.com.
Informacja o SAS
SAS jest liderem w zakresie analityki i AI. Dzięki innowacyjnemu oprogramowaniu i profesjonalnym usługom pomaga firmom na całym świecie zamieniać dane w wiedzę. SAS oferuje THE POWER TO KNOW®.
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.