SAPPHIRE NOW 2020 w nowej formule - SAP zaprasza na cyfrowe doświadczenie

Kinga Woźniakowska
W dobrym tonie. PR
kinga|prwdobrymtonie.pl| |kinga|prwdobrymtonie.pl
+48663416733
prwdobrymtonie.pl
Czym charakteryzują się inteligentne przedsiębiorstwa? Jakie rozwiązania technologiczne odgrywają dziś kluczową rolę? Jak zachować ciągłość działań w obliczu pandemii? Już 15 czerwca rusza SAPPHIRE NOW, największy event SAP, który po raz pierwszy odbędzie się w formie wirtualnej.
W związku z globalnym kryzysem zdrowotnym wynikającym z pandemii COVID-19, firma SAP podjęła decyzję o przeniesieniu swoich sztandarowych wydarzeń w 2020 roku do przestrzeni cyfrowej, traktując to jako doskonałą okazję do stworzenia w pełni wirtualnego doświadczenia. Pierwszym z nich jest SAPPHIRE NOW – największa konferencja SAP, która przez ostatnie lata odbywała się w Orlando. Tym razem podróż za ocean nie będzie konieczna! W tej flagowej konferencji będzie mógł wziąć udział każdy zainteresowany nowymi technologiami w biznesie a uczestnictwo w wirtualnych prelekcjach, panelach dyskusyjnych lub sesjach wideo będzie nieodpłatne.
Poruszane podczas SAPPHIRE NOW tematy będą skoncentrowane na innowacjach, nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych w przedsiębiorstwach i wzorcowych przykładach zastosowań inteligentnych narzędzi w firmach z różnych branż. Tegoroczne wydarzenie zostało podzielone na trzy części:
-
SAPPHIRE NOW Vision – czyli spotkanie z dyrektorem generalnym SAP, Christianem Kleinem. To również doskonała okazja do zapoznania się z historiami klientów SAP, czy też z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi firmy.
-
SAPPHIRE NOW Converge – czyli cyfrowa platforma, na której SAP udostępni treści live lub na żądanie w określonych obszarach tematycznych. Na 11 kanałach prezentowane będą materiały dotyczące wyzwań, z którymi mierzą się różne branże, historie klientów SAP oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne. Wśród poruszonych zakresów tematycznych znajdą się m.in.: Customer Experience, Experience Management, finanse, zasoby ludzkie czy rozwiązania dla firm z sektora SME.
-
SAPPHIRE NOW Unplugged – czyli seria rozmów z wybitnymi osobowościami, liderami i ekspertami, by zapewnić inspirację, motywację i wsparcie w tych trudnych i dynamicznie zmieniających się czasach. W ramach tego panelu pojawi się wiele wskazówek i myśli, które mogą być pomocne w zarządzaniu biznesem - nie tylko podczas kryzysu.
Głównym celem wydarzenia jest nakreślenie w jaki sposób przedsiębiorstwa mogą wykorzystać swój potencjał, by osiągnąć rynkowy sukces, wzorując się na przykładach najlepszych rozwiązań technologicznych firm w różnych branżach.
Tak solidna dawka wiedzy, dzięki cyfrowej formie, dostępna jest dla każdego zupełnie za darmo. Konieczna jest jednak wcześniejsza rejestracja - chęć uczestnictwa w SAPPHIRE NOW 2020 należy zgłosić za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.