Rusza nowy, flagowy salon serwisowy Huawei w Warszawie
W najbliższą sobotę, 7 marca, o godzinie 10:00 przy ulicy Siennej 39 w Warszawie otwarty zostanie nowy, flagowy salon serwisowy Huawei. Pierwsze 200 osób, które tego dnia odwiedzi nowy salon i przyniesie ze sobą dowolne urządzenie Huawei, otrzyma w prezencie opaskę sportową Huawei Band 4. Dla osób, którym nie uda się zdobyć opaski, Huawei przygotował inne, atrakcyjne upominki i promocje.
Z okazji otwarcia salonu Huawei przygotował szereg atrakcji. Oprócz opaski sportowej Band 4 dla pierwszych 200 osób, każdy klient otrzyma tego dnia upominek-niespodziankę, voucher na darmową wymianę folii na ekranie smartfona oraz voucher upoważniający do naprawy pogwarancyjnej tańszej o 100 zł. Huawei przygotował również promocję, w ramach której przy zakupie dwóch produktów klient otrzyma 5% rabatu, przy zakupie trzech – 15%, a przy zakupie 4 produktów rabat wyniesie aż 30%.
Klienci będą mieli też okazję odwiedzić miejsce w serwisie, w którym odbywają się naprawy i podejrzeć, jak ta praca wygląda od kuchni. Na miejscu będą również eksperci, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania związane z produktami, marką, a także ekosystemem Huawei Mobile Services i sklepem z aplikacjami Huawei AppGallery. Dla dzieci przygotowany został kącik zabaw z warsztatami produkcji lizaków i konkurs, w którym do wygrania jest koszulka z podpisem Roberta Lewandowskiego.
Nowy salon serwisowy mieści się przy ulicy Siennej 39 w Warszawie i będzie to największy autoryzowany punk serwisowy Huawei w Polsce z 14 stanowiskami dla techników i 6 stanowiskami recepcyjnymi. W nowym salonie serwisowym będzie można między innymi skorzystać z naprawy urządzenia – świadczonej na miejscu w ciągu godziny, otrzymać bezpłatny telefon zastępczy na czas naprawy czy zakupić produkty Huawei.
W serwisie będą organizowane również promocje serwisowe, na przykład na naprawy pogwarancyjne. Będzie tam można skorzystać z bezpłatnego przenoszenia danych ze starego telefonu na nowy za pomocą aplikacji Phone Clone oraz uzyskać wsparcie w instalacji aplikacji na nowym smartfonie Huawei.
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Handel
Europoseł PiS: Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle. Wszystko przez „kaganiec pseudoekologiczny”
– Donald Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle – uważa europoseł PiS Jacek Ozdoba, odnosząc się do wycofania się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Polityk krytykuje władze UE oraz przedstawicieli koalicji rządzącej w Polsce za negatywne oceny i wypowiedzi pod adresem nowego prezydenta USA, które mogą utrudnić współpracę.
Handel
Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa
Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.