Komunikaty PR

RTB House z nowym, inteligentnym produktem

2020-09-15  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Notka ( 0.14 MB )

RTB House, globalna firma dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, wprowadza kreacje Streaming Video Ads, nowy produkt oparty o technologię Deep Learning i first party data. Narzędzie służy do targetowania użytkowników znajdujących się na wczesnym etapie lejka sprzedażowego. Dynamiczne kreacje wideo oferują użytkownikom spersonalizowane doświadczenie na podstawie danych, unikatowych elementów kontekstowych i storytellingu.

Format wideo to istotny element strategii marketingowej, który umożliwia skupienie uwagi odbiorcy  na przekazie, pogłębianie  interakcji z użytkownikami oraz budowanie spójnego i atrakcyjnego wizerunku marki. Z najnowszego badania Wyzowl wynika, iż 2/3 respondentów (66 proc.) deklaruje, że krótkie filmy wideo są ich preferowanym sposobem dowiadywania się informacji o danym produkcie czy usłudze. Ponadto, 84 proc. twierdzi, że zdecydowało się na zakup właśnie po obejrzeniu filmu.

Aby dodatkowo zwiększyć efektywność działania, kreacje Streaming Video Ads są stale rozwijane, co pozwala reklamodawcom na realizację wyjątkowych i spójnych kampanii. Wykorzystanie nowoczesnego algorytmu rekomendacji opartego o technologię Deep Learning sprawia, że kreacje Streaming Video Ads odpowiadają faktycznym preferencjom użytkownika i prezentują markę w najbardziej przemawiający do niego sposób.

Zgodnie z opiniami klientów RTB House, kreacje wideo są szczególnie efektywne w  docieraniu do użytkowników znajdujących się na wczesnym etapie lejka sprzedażowego. Algorytmy Deep Learning przetwarzają tysiące danych, tworząc zaawansowane analizy, dzięki którym  kreacje Streaming Video Ads są wyświetlane użytkownikom, wśród których znajdują się również niezaangażowani wcześniej odbiorcy

– Zbudowanie trwałej relacji z konsumentami wymaga dogłębnego zrozumienia ich zachowań. Każda ścieżka zakupowa jest wyjątkowa, tak jak wyjątkowy jest każdy klient – wraz ze swoimi zindywidualizowanymi potrzebami, okolicznościami zakupu, preferencjami i nawykami. Właśnie dlatego personalizowane kreacje Streaming Video Ads są tak skuteczne i sprawdzą się w każdej strategii marketingowej skoncentrowanej na kliencie – tłumaczy Łukasz Abgarowicz, Head of New Products w RTB House.

Dzięki współpracy RTB House z kluczowymi partnerami reklamowymi, kreacje Streaming Video Ads są dostępne we wszystkich popularnych formatach wideo, dla różnych typów urządzeń. Aby zapewnić pełne bezpieczeństwo marki, powierzchnie reklamowe są analizowane przez mechanizmy targetowania kontekstowego oraz filtry Brand Safety, które wykorzystują przetwarzanie języka naturalnego do analizy zawartości danej witryny. Możliwość połączenia kreacji Streaming Video Ads z innymi formatami oferowanymi przez RTB House, jak np. Social Banners, Interactive Display Banners, Snippet Ads, czy kampaniami w aplikacjach, zapewnia spójną komunikację.

Wszystkie formaty kreacji Streaming Video Ads zakładają własne cele KPI, co pozwala mierzyć realny wpływ reklamy na promocję marki. Ponadto, zaawansowana analityka RTB House monitoruje interakcje użytkowników z marką, dostarczając cenne informacje, dzięki którym marketerzy mogą na bieżąco dostosowywać strategię i tworzyć najbardziej optymalną ścieżkę konsumentów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie Biuro prasowe
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Kompetencje STEM wchodzą szerzej do edukacji. Inicjatywa edukacyjna Amazon objęła już pół miliona dzieci w Polsce

Na warszawskiej Pradze Północ otwarto właśnie pierwszą STEM Kindlotekę, czyli przestrzeń edukacyjną dla dzieci i młodzieży, która stawia na rozwój kompetencji w obszarze nauki, technologii, inżynierii i matematyki. To inicjatywa Amazon i stowarzyszenia Cyfrowy Dialog rozwijana od 2019 roku, w ramach której funkcjonuje ponad 100 takich placówek, a z prowadzonych w nich zajęć skorzystało już pół miliona dzieci. STEM uważane są za kompetencje przyszłości, a badania wskazują, że można je rozwijać już u najmłodszych uczniów.

Zdrowie

Sztuczna inteligencja pomoże we wczesnym wykrywaniu wrodzonych wad serca. Obecnie rozpoznawalność wynosi 40 proc.

Algorytmy sztucznej inteligencji usprawnią wykrywanie wrodzonych wad serca w okresie prenatalnym. Wykrycie problemu na tym etapie ma kolosalne znaczenie dla rokowania noworodka. Fundacja Serce Dziecka realizuje program, który ma przygotować medyków na nadchodzące zastosowania AI w analizowaniu danych z echokardiografii płodu. Są już obiecujące dane mówiące o tym, że algorytmy skutecznie wspierają lekarzy w stawianiu takich diagnoz. Również polskie środowisko naukowe pracuje nad technologią, która będzie analizowała dane obrazowe w podobny sposób, jak robi to człowiek.

Handel

Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę

W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.