Komunikaty PR

RTB House z nowym, inteligentnym produktem

2020-09-15  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Notka ( 0.14 MB )

RTB House, globalna firma dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, wprowadza kreacje Streaming Video Ads, nowy produkt oparty o technologię Deep Learning i first party data. Narzędzie służy do targetowania użytkowników znajdujących się na wczesnym etapie lejka sprzedażowego. Dynamiczne kreacje wideo oferują użytkownikom spersonalizowane doświadczenie na podstawie danych, unikatowych elementów kontekstowych i storytellingu.

Format wideo to istotny element strategii marketingowej, który umożliwia skupienie uwagi odbiorcy  na przekazie, pogłębianie  interakcji z użytkownikami oraz budowanie spójnego i atrakcyjnego wizerunku marki. Z najnowszego badania Wyzowl wynika, iż 2/3 respondentów (66 proc.) deklaruje, że krótkie filmy wideo są ich preferowanym sposobem dowiadywania się informacji o danym produkcie czy usłudze. Ponadto, 84 proc. twierdzi, że zdecydowało się na zakup właśnie po obejrzeniu filmu.

Aby dodatkowo zwiększyć efektywność działania, kreacje Streaming Video Ads są stale rozwijane, co pozwala reklamodawcom na realizację wyjątkowych i spójnych kampanii. Wykorzystanie nowoczesnego algorytmu rekomendacji opartego o technologię Deep Learning sprawia, że kreacje Streaming Video Ads odpowiadają faktycznym preferencjom użytkownika i prezentują markę w najbardziej przemawiający do niego sposób.

Zgodnie z opiniami klientów RTB House, kreacje wideo są szczególnie efektywne w  docieraniu do użytkowników znajdujących się na wczesnym etapie lejka sprzedażowego. Algorytmy Deep Learning przetwarzają tysiące danych, tworząc zaawansowane analizy, dzięki którym  kreacje Streaming Video Ads są wyświetlane użytkownikom, wśród których znajdują się również niezaangażowani wcześniej odbiorcy

– Zbudowanie trwałej relacji z konsumentami wymaga dogłębnego zrozumienia ich zachowań. Każda ścieżka zakupowa jest wyjątkowa, tak jak wyjątkowy jest każdy klient – wraz ze swoimi zindywidualizowanymi potrzebami, okolicznościami zakupu, preferencjami i nawykami. Właśnie dlatego personalizowane kreacje Streaming Video Ads są tak skuteczne i sprawdzą się w każdej strategii marketingowej skoncentrowanej na kliencie – tłumaczy Łukasz Abgarowicz, Head of New Products w RTB House.

Dzięki współpracy RTB House z kluczowymi partnerami reklamowymi, kreacje Streaming Video Ads są dostępne we wszystkich popularnych formatach wideo, dla różnych typów urządzeń. Aby zapewnić pełne bezpieczeństwo marki, powierzchnie reklamowe są analizowane przez mechanizmy targetowania kontekstowego oraz filtry Brand Safety, które wykorzystują przetwarzanie języka naturalnego do analizy zawartości danej witryny. Możliwość połączenia kreacji Streaming Video Ads z innymi formatami oferowanymi przez RTB House, jak np. Social Banners, Interactive Display Banners, Snippet Ads, czy kampaniami w aplikacjach, zapewnia spójną komunikację.

Wszystkie formaty kreacji Streaming Video Ads zakładają własne cele KPI, co pozwala mierzyć realny wpływ reklamy na promocję marki. Ponadto, zaawansowana analityka RTB House monitoruje interakcje użytkowników z marką, dostarczając cenne informacje, dzięki którym marketerzy mogą na bieżąco dostosowywać strategię i tworzyć najbardziej optymalną ścieżkę konsumentów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę! Biuro prasowe
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane
Technologie Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
2024-12-20 | 01:00

Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!

To idealny moment, aby wyposażyć swój dom w najnowsze technologie i cieszyć się komfortem oraz bezpieczeństwem na najwyższym poziomie. Wśród prawdziwych, zakupowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.