RTB House z nowym, inteligentnym produktem
RTB House, globalna firma dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, wprowadza kreacje Streaming Video Ads, nowy produkt oparty o technologię Deep Learning i first party data. Narzędzie służy do targetowania użytkowników znajdujących się na wczesnym etapie lejka sprzedażowego. Dynamiczne kreacje wideo oferują użytkownikom spersonalizowane doświadczenie na podstawie danych, unikatowych elementów kontekstowych i storytellingu.
Format wideo to istotny element strategii marketingowej, który umożliwia skupienie uwagi odbiorcy na przekazie, pogłębianie interakcji z użytkownikami oraz budowanie spójnego i atrakcyjnego wizerunku marki. Z najnowszego badania Wyzowl wynika, iż 2/3 respondentów (66 proc.) deklaruje, że krótkie filmy wideo są ich preferowanym sposobem dowiadywania się informacji o danym produkcie czy usłudze. Ponadto, 84 proc. twierdzi, że zdecydowało się na zakup właśnie po obejrzeniu filmu.
Aby dodatkowo zwiększyć efektywność działania, kreacje Streaming Video Ads są stale rozwijane, co pozwala reklamodawcom na realizację wyjątkowych i spójnych kampanii. Wykorzystanie nowoczesnego algorytmu rekomendacji opartego o technologię Deep Learning sprawia, że kreacje Streaming Video Ads odpowiadają faktycznym preferencjom użytkownika i prezentują markę w najbardziej przemawiający do niego sposób.
Zgodnie z opiniami klientów RTB House, kreacje wideo są szczególnie efektywne w docieraniu do użytkowników znajdujących się na wczesnym etapie lejka sprzedażowego. Algorytmy Deep Learning przetwarzają tysiące danych, tworząc zaawansowane analizy, dzięki którym kreacje Streaming Video Ads są wyświetlane użytkownikom, wśród których znajdują się również niezaangażowani wcześniej odbiorcy
– Zbudowanie trwałej relacji z konsumentami wymaga dogłębnego zrozumienia ich zachowań. Każda ścieżka zakupowa jest wyjątkowa, tak jak wyjątkowy jest każdy klient – wraz ze swoimi zindywidualizowanymi potrzebami, okolicznościami zakupu, preferencjami i nawykami. Właśnie dlatego personalizowane kreacje Streaming Video Ads są tak skuteczne i sprawdzą się w każdej strategii marketingowej skoncentrowanej na kliencie – tłumaczy Łukasz Abgarowicz, Head of New Products w RTB House.
Dzięki współpracy RTB House z kluczowymi partnerami reklamowymi, kreacje Streaming Video Ads są dostępne we wszystkich popularnych formatach wideo, dla różnych typów urządzeń. Aby zapewnić pełne bezpieczeństwo marki, powierzchnie reklamowe są analizowane przez mechanizmy targetowania kontekstowego oraz filtry Brand Safety, które wykorzystują przetwarzanie języka naturalnego do analizy zawartości danej witryny. Możliwość połączenia kreacji Streaming Video Ads z innymi formatami oferowanymi przez RTB House, jak np. Social Banners, Interactive Display Banners, Snippet Ads, czy kampaniami w aplikacjach, zapewnia spójną komunikację.
Wszystkie formaty kreacji Streaming Video Ads zakładają własne cele KPI, co pozwala mierzyć realny wpływ reklamy na promocję marki. Ponadto, zaawansowana analityka RTB House monitoruje interakcje użytkowników z marką, dostarczając cenne informacje, dzięki którym marketerzy mogą na bieżąco dostosowywać strategię i tworzyć najbardziej optymalną ścieżkę konsumentów.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.