Rewolucyjna gama inkluzywnych zakrętek Eviosys OrbitTM trafia na nowe rynki
- Na bazie sukcesu inkluzywnej zakrętki Orbit™, którą otwiera się 2 razy łatwiej niż zakrętkę standardową, Eviosys wprowadza nową wersję o średnicy 66 mm.
- OrbitTM wykorzystuje opatentowaną innowacyjną technologię, aby ułatwić firmom przejście na bardziej dostępne i inkluzywne opakowania dla konsumentów, którzy mają problemy z otwieraniem szklanych słoików.
- Zostało potwierdzone, że OrbitTM zwiększa lojalność klientów — badania wskazują, że 55% klientów rozważyłoby nawet zmianę marki, aby móc korzystać z tego produktu.
Eviosys poszerza ofertę produktów zaprojektowanych w celu zwiększenia inkluzywności i dostępności ekologicznych opakowań metalowych o nową nakrętkę OrbitTM o średnicy 66 mm
Dla Eviosys, międzynarodowego giganta w branży opakowań, dzisiejszy dzień stanie się kamieniem milowym w rozwoju ekologicznych opakowań za sprawą prezentacji ostatniej nowości o średnicy 66 mm w rewolucyjnej gamie nakrętek OrbitTM.
Firma Eviosys zdaje sobie sprawę nie tylko z ciągle powiększającej się wśród klientów świadomości zalet opakowań metalowych, ale także z rosnącego zapotrzebowania na inkluzywne opakowania na światowym rynku żywności. Jej ostatnie badanie pokazuje, że 82% klientów często miewa problemy z otwarciem metalowych zakrętek tradycyjnych, szklanych słoików. W szczególności przyczyną jest to, że wraz z gwałtownym starzeniem się ludności Europy rośnie popyt na łatwo dostępne produkty.
Odpowiedź firmy Eviosys jest prosta. Wykorzystana w OrbitTM opatentowana technologia zakrętek przedefiniowała otwieranie słoików, kładąc nacisk na łatwość i inkluzywność bez uszczerbku dla zrównoważonego rozwoju. Zewnętrzny pierścień, zaprojektowany tak, aby każdy mógł go otworzyć bez wysiłku, pełni też rolę amortyzatora, który chroni uszczelkę. Dzięki temu OrbitTM wymaga tylko lekkiego nacisku w celu poluzowania pierścienia, uniesienia wewnętrznego krążka, zwolnienia uszczelki i otwarcia pokrywki. Od czasu swojego debiutu w roku 2010, gdy wprowadzono pierwszy produkt, zakrętki OrbitTM zmieniły zasady gry dzięki dwukrotnie łatwiejszemu dostępowi przy jednoczesnej konsolidacji konserwowania żywności. Od tamtej pory OrbitTM odnotowuje niespotykany wzrost, ponieważ konsumenci największą wagę przykładają do łatwości i skuteczności, co prowadzi do rozwoju gamy produktów.
OrbitTM potwierdza, że jest czynnikiem zwiększającym lojalność konsumentów od czasu swojego powstania — szeroko zakrojone badanie rynku przeprowadzone przez Eviosys wspólnie z Uniwersytetem w Sheffield pokazało, że 55% konsumentów rozważyłoby zmianę marki, aby móc korzystać z OrbitTM. Dzisiaj Eviosys jeszcze bardziej podnosi poziom akceptacji produktu dzięki nowej zakrętce o średnicy 66 mm, w najbardziej popularnym na rynku rozmiarze.
Ułatwiając zmianę klientom, OrbitTM nie wymaga instalowania nowych linii produkcyjnych ani wykorzystania specjalistycznych słoików. Tę wyjątkową zakrętkę można dopasować do większości słoików, co pozwala klientom poprawić zrównoważony charakter i inkluzywność ich własnych linii produktowych, a także przeciwdziałać marnotrawieniu żywności przez wydłużenie okresu trwałości i ochronę słoików przed uszkodzeniem w transporcie.
Po wielkim sukcesie w wielu państwach Europy, takich jak Hiszpania, Francja, Holandia czy kraje skandynawskie, klienci, w tym Cidacos i D’aucy, wielokrotnie chwalili łatwość i wygodę obsługi OrbitTM i zwiększyli lojalność konsumentów. Wraz z rozszerzaniem swojej oferty OrbitTM stanowi coraz bardziej atrakcyjną opcję dla marek, które chcą się wyróżnić na tle konkurencji i poszerzyć swoją bazę konsumentów.
Laetitia Durafour, dyrektorka ds. marketingu w firmie Eviosys, zapewniła:
„Wiemy, że konsumenci czasami unikają kupowania produktów z powodu problemów z poruszaniem się. Ludzie w każdym wieku męczą się, otwierając słoiki, i właśnie ten problem chcieliśmy rozwiązać. W przypadku OrbitTM wsłuchaliśmy się w to, co martwi konsumentów, i zrobiliśmy duży krok naprzód w dziedzinie dostępności opakowań. Poszerzając ofertę, podtrzymujemy nasze zobowiązanie do pozytywnego wpływania na życie wszystkich ludzi; zwiększając łatwość i skuteczność zarówno dla klientów, jak i ich użytkowników końcowych”.
-KONIEC-
Uwagi dla redaktorów:
Aby uzyskać więcej informacji, zdjęć lub wywiadów, należy się skontaktować z Emmą Sausman, pisząc na adres eviosys@grayling.com
O firmie Eviosys:
Eviosys jest jednym z największych na świecie dostawców opakowań metalowych wytwarzającym puszki na żywność i wieczka, puszki z aerozolem, zakrętki metalowe i opakowania promocyjne do konserwacji produktów setek marek konsumenckich.
Eviosys koncentruje produkcję w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), zatrudniając 6300 pracowników w 44 zakładach produkcyjnych w 17 krajach regionu. W 2023 roku firma wygenerowała przychód w wysokości 2,41 mld EUR. Eviosys jest spółką portfelową KPS Capital Partners, LP.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.eviosys.com.
Kontakt dla mediów: Eviosys@grayling.com
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.
Transport
Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi
Pod względem liczby rejestracji nowych aut osobowych 2024 rok był drugim najlepszym wynikiem w historii. To był sprzedażowo dobry rok także dla koncernu Mercedes-Benz. Na polskim rynku sprzedaż wyniosła 26,3 tys. samochodów osobowych, co oznacza 38-proc. wzrost w ciągu roku. Mercedes jest też wśród liderów dostaw aut elektrycznych. Ze względu na rosnącą popularność tego segmentu producent w tym roku wprowadzi na rynek nowość – w pełni elektryczny model CLA.
Edukacja
Lekarze będą lepiej przygotowani do pracy w obliczu działań militarnych. Powstał nowy model kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych
Większa interoperacyjność między medycyną cywilną i medycyną pola walki oraz kształtowanie gotowości do podejmowania szybkich decyzji w kryzysowych sytuacjach to jedne z fundamentów nowego modelu kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych. Ministerstwo Obrony Narodowej patronuje projektowi, w ramach którego model ten będzie wdrażany we współpracy między wojskiem, środowiskiem medycznym i uczelniami. Potrzeba zmian w tym zakresie jest dyktowana dynamiczną sytuacją geopolityczną.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.