Komunikaty PR

Rewolucyjna gama inkluzywnych zakrętek Eviosys OrbitTM trafia na nowe rynki

2024-09-10  |  10:00
Biuro prasowe
  • Na bazie sukcesu inkluzywnej zakrętki Orbit™, którą otwiera się 2 razy łatwiej niż zakrętkę standardową, Eviosys wprowadza nową wersję o średnicy 66 mm.
  • OrbitTM wykorzystuje opatentowaną innowacyjną technologię, aby ułatwić firmom przejście na bardziej dostępne i inkluzywne opakowania dla konsumentów, którzy mają problemy z otwieraniem szklanych słoików.
  • Zostało potwierdzone, że OrbitTM zwiększa lojalność klientów — badania wskazują, że 55% klientów rozważyłoby nawet zmianę marki, aby móc korzystać z tego produktu.

 

Eviosys poszerza ofertę produktów zaprojektowanych w celu zwiększenia inkluzywności i dostępności ekologicznych opakowań metalowych o nową nakrętkę OrbitTM o średnicy 66 mm

Dla Eviosys, międzynarodowego giganta w branży opakowań, dzisiejszy dzień stanie się kamieniem milowym w rozwoju ekologicznych opakowań za sprawą prezentacji ostatniej nowości o średnicy 66 mm w rewolucyjnej gamie nakrętek OrbitTM.

Firma Eviosys zdaje sobie sprawę nie tylko z ciągle powiększającej się wśród klientów świadomości zalet opakowań metalowych, ale także z rosnącego zapotrzebowania na inkluzywne opakowania na światowym rynku żywności. Jej ostatnie badanie pokazuje, że 82% klientów często miewa problemy z otwarciem metalowych zakrętek tradycyjnych, szklanych słoików. W szczególności przyczyną jest to, że wraz z gwałtownym starzeniem się ludności Europy rośnie popyt na łatwo dostępne produkty.

Odpowiedź firmy Eviosys jest prosta. Wykorzystana w OrbitTM opatentowana technologia zakrętek przedefiniowała otwieranie słoików, kładąc nacisk na łatwość i inkluzywność bez uszczerbku dla zrównoważonego rozwoju. Zewnętrzny pierścień, zaprojektowany tak, aby każdy mógł go otworzyć bez wysiłku, pełni też rolę amortyzatora, który chroni uszczelkę. Dzięki temu OrbitTM wymaga tylko lekkiego nacisku w celu poluzowania pierścienia, uniesienia wewnętrznego krążka, zwolnienia uszczelki i otwarcia pokrywki. Od czasu swojego debiutu w roku 2010, gdy wprowadzono pierwszy produkt, zakrętki OrbitTM zmieniły zasady gry dzięki dwukrotnie łatwiejszemu dostępowi przy jednoczesnej konsolidacji konserwowania żywności. Od tamtej pory OrbitTM odnotowuje niespotykany wzrost, ponieważ konsumenci największą wagę przykładają do łatwości i skuteczności, co prowadzi do rozwoju gamy produktów.

OrbitTM potwierdza, że jest czynnikiem zwiększającym lojalność konsumentów od czasu swojego powstania — szeroko zakrojone badanie rynku przeprowadzone przez Eviosys wspólnie z Uniwersytetem w Sheffield pokazało, że 55% konsumentów rozważyłoby zmianę marki, aby móc korzystać z OrbitTM. Dzisiaj Eviosys jeszcze bardziej podnosi poziom akceptacji produktu dzięki nowej zakrętce o średnicy 66 mm, w najbardziej popularnym na rynku rozmiarze.

Ułatwiając zmianę klientom, OrbitTM nie wymaga instalowania nowych linii produkcyjnych ani wykorzystania specjalistycznych słoików. Tę wyjątkową zakrętkę można dopasować do większości słoików, co pozwala klientom poprawić zrównoważony charakter i inkluzywność ich własnych linii produktowych, a także przeciwdziałać marnotrawieniu żywności przez wydłużenie okresu trwałości i ochronę słoików przed uszkodzeniem w transporcie.

Po wielkim sukcesie w wielu państwach Europy, takich jak Hiszpania, Francja, Holandia czy kraje skandynawskie, klienci, w tym Cidacos i D’aucy, wielokrotnie chwalili łatwość i wygodę obsługi OrbitTM i zwiększyli lojalność konsumentów. Wraz z rozszerzaniem swojej oferty OrbitTM stanowi coraz bardziej atrakcyjną opcję dla marek, które chcą się wyróżnić na tle konkurencji i poszerzyć swoją bazę konsumentów.

Laetitia Durafour, dyrektorka ds. marketingu w firmie Eviosys, zapewniła:

„Wiemy, że konsumenci czasami unikają kupowania produktów z powodu problemów z poruszaniem się. Ludzie w każdym wieku męczą się, otwierając słoiki, i właśnie ten problem chcieliśmy rozwiązać. W przypadku OrbitTM wsłuchaliśmy się w to, co martwi konsumentów, i zrobiliśmy duży krok naprzód w dziedzinie dostępności opakowań. Poszerzając ofertę, podtrzymujemy nasze zobowiązanie do pozytywnego wpływania na życie wszystkich ludzi; zwiększając łatwość i skuteczność zarówno dla klientów, jak i ich użytkowników końcowych”.

 

-KONIEC-

Uwagi dla redaktorów:
Aby uzyskać więcej informacji, zdjęć lub wywiadów, należy się skontaktować z Emmą Sausman, pisząc na adres eviosys@grayling.com

O firmie Eviosys:
Eviosys jest jednym z największych na świecie dostawców opakowań metalowych wytwarzającym puszki na żywność i wieczka, puszki z aerozolem, zakrętki metalowe i opakowania promocyjne do konserwacji produktów setek marek konsumenckich.

Eviosys koncentruje produkcję w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), zatrudniając 6300 pracowników w 44 zakładach produkcyjnych w 17 krajach regionu. W 2023 roku firma wygenerowała przychód w wysokości 2,41 mld EUR. Eviosys jest spółką portfelową KPS Capital Partners, LP.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.eviosys.com.

Kontakt dla mediów: Eviosys@grayling.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Innowacyjne leki zmieniają oblicze rzadkich chorób neurologicznych uznawanych dotychczas za nieuleczalne. Tak jest w przypadku rdzeniowego zaniku mięśni

Jeszcze kilka lat temu rokowania w SMA były niekorzystne. Zmieniło je uruchomienie w styczniu 2019 roku modelowego programu lekowego B.102, w którym pacjenci otrzymali pierwszą na świecie terapię – nusinersen. Kolejnym krokiem milowym w walce z chorobą było uruchomienie badań przesiewowych noworodków w kierunku SMA, dzięki którym dzieci otrzymują leczenie, zanim wystąpią pierwsze objawy choroby. We wrześniu 2023 roku udostępnione zostały dwie kolejne terapie zarejestrowane w Europie, co mogło sugerować, że wachlarz możliwości terapeutycznych w Polsce został wyczerpany. Tymczasem Ministerstwo Zdrowia poszło o krok dalej – w kwietniu ubiegłego roku podjęto decyzję o kontynuacji leczenia kobiet z SMA w czasie ciąży pierwszym zarejestrowanym terapeutykiem.

Konsument

Interakcja z firmą jest dla klientów równie ważna jak jej produkty. Biznes wykorzystuje do tego AI

Coraz więcej firm dostrzega, że skuteczna obsługa klienta nie sprowadza się już tylko do odbierania połączeń i „załatwienia” sprawy. Marka ma być dostępna, responsywna i rozumieć potrzeby klienta. To powoduje, że rynek contact center as a service (CCaaS), rozwiązań, które umożliwiają firmom zarządzanie interakcjami z klientami za pomocą różnych kanałów komunikacji, rozwija się w szybkim tempie. Teraz pracę agentów usprawniają narzędzia AI, które zwiększają efektywność i poprawiają jakość obsługi.

Bankowość

Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.