Rewolucyjna gama inkluzywnych zakrętek Eviosys OrbitTM trafia na nowe rynki
- Na bazie sukcesu inkluzywnej zakrętki Orbit™, którą otwiera się 2 razy łatwiej niż zakrętkę standardową, Eviosys wprowadza nową wersję o średnicy 66 mm.
- OrbitTM wykorzystuje opatentowaną innowacyjną technologię, aby ułatwić firmom przejście na bardziej dostępne i inkluzywne opakowania dla konsumentów, którzy mają problemy z otwieraniem szklanych słoików.
- Zostało potwierdzone, że OrbitTM zwiększa lojalność klientów — badania wskazują, że 55% klientów rozważyłoby nawet zmianę marki, aby móc korzystać z tego produktu.
Eviosys poszerza ofertę produktów zaprojektowanych w celu zwiększenia inkluzywności i dostępności ekologicznych opakowań metalowych o nową nakrętkę OrbitTM o średnicy 66 mm
Dla Eviosys, międzynarodowego giganta w branży opakowań, dzisiejszy dzień stanie się kamieniem milowym w rozwoju ekologicznych opakowań za sprawą prezentacji ostatniej nowości o średnicy 66 mm w rewolucyjnej gamie nakrętek OrbitTM.
Firma Eviosys zdaje sobie sprawę nie tylko z ciągle powiększającej się wśród klientów świadomości zalet opakowań metalowych, ale także z rosnącego zapotrzebowania na inkluzywne opakowania na światowym rynku żywności. Jej ostatnie badanie pokazuje, że 82% klientów często miewa problemy z otwarciem metalowych zakrętek tradycyjnych, szklanych słoików. W szczególności przyczyną jest to, że wraz z gwałtownym starzeniem się ludności Europy rośnie popyt na łatwo dostępne produkty.
Odpowiedź firmy Eviosys jest prosta. Wykorzystana w OrbitTM opatentowana technologia zakrętek przedefiniowała otwieranie słoików, kładąc nacisk na łatwość i inkluzywność bez uszczerbku dla zrównoważonego rozwoju. Zewnętrzny pierścień, zaprojektowany tak, aby każdy mógł go otworzyć bez wysiłku, pełni też rolę amortyzatora, który chroni uszczelkę. Dzięki temu OrbitTM wymaga tylko lekkiego nacisku w celu poluzowania pierścienia, uniesienia wewnętrznego krążka, zwolnienia uszczelki i otwarcia pokrywki. Od czasu swojego debiutu w roku 2010, gdy wprowadzono pierwszy produkt, zakrętki OrbitTM zmieniły zasady gry dzięki dwukrotnie łatwiejszemu dostępowi przy jednoczesnej konsolidacji konserwowania żywności. Od tamtej pory OrbitTM odnotowuje niespotykany wzrost, ponieważ konsumenci największą wagę przykładają do łatwości i skuteczności, co prowadzi do rozwoju gamy produktów.
OrbitTM potwierdza, że jest czynnikiem zwiększającym lojalność konsumentów od czasu swojego powstania — szeroko zakrojone badanie rynku przeprowadzone przez Eviosys wspólnie z Uniwersytetem w Sheffield pokazało, że 55% konsumentów rozważyłoby zmianę marki, aby móc korzystać z OrbitTM. Dzisiaj Eviosys jeszcze bardziej podnosi poziom akceptacji produktu dzięki nowej zakrętce o średnicy 66 mm, w najbardziej popularnym na rynku rozmiarze.
Ułatwiając zmianę klientom, OrbitTM nie wymaga instalowania nowych linii produkcyjnych ani wykorzystania specjalistycznych słoików. Tę wyjątkową zakrętkę można dopasować do większości słoików, co pozwala klientom poprawić zrównoważony charakter i inkluzywność ich własnych linii produktowych, a także przeciwdziałać marnotrawieniu żywności przez wydłużenie okresu trwałości i ochronę słoików przed uszkodzeniem w transporcie.
Po wielkim sukcesie w wielu państwach Europy, takich jak Hiszpania, Francja, Holandia czy kraje skandynawskie, klienci, w tym Cidacos i D’aucy, wielokrotnie chwalili łatwość i wygodę obsługi OrbitTM i zwiększyli lojalność konsumentów. Wraz z rozszerzaniem swojej oferty OrbitTM stanowi coraz bardziej atrakcyjną opcję dla marek, które chcą się wyróżnić na tle konkurencji i poszerzyć swoją bazę konsumentów.
Laetitia Durafour, dyrektorka ds. marketingu w firmie Eviosys, zapewniła:
„Wiemy, że konsumenci czasami unikają kupowania produktów z powodu problemów z poruszaniem się. Ludzie w każdym wieku męczą się, otwierając słoiki, i właśnie ten problem chcieliśmy rozwiązać. W przypadku OrbitTM wsłuchaliśmy się w to, co martwi konsumentów, i zrobiliśmy duży krok naprzód w dziedzinie dostępności opakowań. Poszerzając ofertę, podtrzymujemy nasze zobowiązanie do pozytywnego wpływania na życie wszystkich ludzi; zwiększając łatwość i skuteczność zarówno dla klientów, jak i ich użytkowników końcowych”.
-KONIEC-
Uwagi dla redaktorów:
Aby uzyskać więcej informacji, zdjęć lub wywiadów, należy się skontaktować z Emmą Sausman, pisząc na adres eviosys@grayling.com
O firmie Eviosys:
Eviosys jest jednym z największych na świecie dostawców opakowań metalowych wytwarzającym puszki na żywność i wieczka, puszki z aerozolem, zakrętki metalowe i opakowania promocyjne do konserwacji produktów setek marek konsumenckich.
Eviosys koncentruje produkcję w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), zatrudniając 6300 pracowników w 44 zakładach produkcyjnych w 17 krajach regionu. W 2023 roku firma wygenerowała przychód w wysokości 2,41 mld EUR. Eviosys jest spółką portfelową KPS Capital Partners, LP.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.eviosys.com.
Kontakt dla mediów: Eviosys@grayling.com

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE
Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.
Konsument
Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.
Edukacja
W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.