Komunikaty PR

Reflex Logistics Solutions na targach MODERNLOG 2022 i SMART WAREHOUSE

2022-07-04  |  10:00

Przedstawiciele branży logistycznej po raz kolejny spotkali się na Targach Logistyki, Magazynowania  
i Transportu MODERNLOG, które odbyły się w Poznaniu w dniach 31 maja - 2 czerwca 2022 roku.  
W tegorocznej edycji wydarzenia kilkadziesiąt firm zaprezentowało swoje produkty i rozwiązania  
dla branży. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele Reflex Logistics Solutions, twórcy oprogramowania do zarządzania procesami logistycznymi w obiektach magazynowych.  

 

Tegoroczny sezon spotkań branżowych otworzyła konferencja Smart Warehouse, która odbyła się podczas targów Modernolg. Wydarzenie skierowane do dyrektorów logistyki, menedżerów łańcucha dostaw i kierowników magazynów przyciągnęło szerokie grono słuchaczy z całego kraju. Pięć paneli dyskusyjnych, dwa dni praktycznej wiedzy, trzydziestu trzech prelegentów i pięciuset dziewięćdziesięciu trzech zarejestrowanych uczestników - tak w kilku liczbach można podsumować konferencję Smart Warehouse.  

 

Targi Modernlog od lat są jednym z najważniejszych obszarów współpracy biznesowej dla branży TSL. To także doskonała okazja do promocji innowacyjnych rozwiązań, takich jak REFLEX WMS. Jego autorem jest Hardis Group, firma rozwija to rozwiązanie od 25 lat, a na polskim rynku jest ono obecna od 2021 roku. Debiut na największym wydarzeniu branżowym w Poznaniu, to duży krok w rozwoju firmy. To także potwierdzenie, że współpraca z Hardis to doskonały wybór inwestycyjny i perspektywiczne rozwiązanie dla rynku logistycznego. Dynamiczne zmiany gospodarcze i technologiczne, które obserwujemy obecnie, wymuszają m.in. zmianę systemów operacyjnych. Zastosowanie takich usprawnień w firmie logistycznej wiąże się z wieloma korzyściami. W czym one pomagają? Rozwiązanie to ułatwia zarządzanie firmą poprzez usprawnienie procesów logistycznych poprzez lepszą wizualizację sytuacji w magazynie, co umożliwiają dane dostępne w czasie rzeczywistym.  

 

Jest to szczególnie ważne, gdy operator obsługuje klientów z różnych krajów i sektorów oraz stara się efektywniej zarządzać operacjami logistycznymi. Takim operatorem jest FM Logistic - jedna z wiodących firm branży TSL, która wdrożyła system REFLEX WMS w swoich obiektach magazynowych. Hardis Group i FM Logistic we współpracy pojawiły się podczas targów Modernlog. Reflex Logistics Solutions współtworzył część programu Smart Warehouse z wykładem "Jak budować przewagę konkurencyjną za pomocą systemu zarządzania magazynem? - na przykładzie doświadczeń FM Logistic".  

 

Prezentację poprowadził Jarosław Dąbrowski, Dyrektor Sprzedaży w Hardis Group Polska oraz ekspert z firmy partnerskiej Łukasz Kościelniak, Senior IT Consultant w FM Logistic. Prezentacja odbyła się 1 czerwca na scenie partnerskiej. Podczas prelekcji przedstawiono wieloletnią historię współpracy obu firm, a także plany wspólnego rozwoju. Szczególne znaczenie dla słuchaczy miały zaprezentowane przykłady innowacyjnych rozwiązań dla branż FMCG, E-commerce, Pharma, takich jak integracja z systemem kamer dla przesyłek e-commerce, które zostały wdrożone w magazynach FM Logistic, dzięki wykorzystaniu systemu REFLEX WMS. Prezentacja cieszyła się z dużym zainteresowaniem, a jej nieodłącznym elementem był networking w specjalnie wydzielonej do tego celu strefie, gdzie można było skonsultować się z obecnymi na sali ekspertami. 

 

W dobie innowacyjnych technologii szybkość i efektywność liczą się przede wszystkim również  
w procesach magazynowych. Odpowiednio skonfigurowane systemy WMS pomagają zapewnić właściwy obieg dokumentów, zwiększyć produktywność czy znacząco obniżyć koszty. Cieszę się, że wspólnie z przedstawicielem FM Logistic mogliśmy współtworzyć program imprezy i opowiedzieć zwiedzającym o korzyściach płynących z wdrożenia rozwiązań Reflex, szczególnie tym, którzy rozważają wdrożenie systemu WMS. Liczba osób odwiedzających nasze stoisko i zainteresowanie naszą ofertą dowodzą, że nowe technologie i logistyka idą w parze. Wszystko po to, aby zadbać  
o potrzeby wymagającego rynku i klienta końcowego – mówi Jarosław Dąbrowski, Dyrektor Sprzedaży Reflex w Hardis Group Polska.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę! Biuro prasowe
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane
Technologie Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
2024-12-20 | 01:00

Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!

To idealny moment, aby wyposażyć swój dom w najnowsze technologie i cieszyć się komfortem oraz bezpieczeństwem na najwyższym poziomie. Wśród prawdziwych, zakupowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.