realme świętuje 6. urodziny podczas corocznego wydarzenia 828 Fan Festival
W ramach festiwalu realme zorganizowało „realme Cool Tech Tour”, zapraszając entuzjastów marki z całego świata do odkrywania innowacji w siedzibie realme w Shenzhen w Chinach. Podczas wydarzenia zaprezentowano przełomową technologię ładowania 320 W SUPERSONIC, wyznaczającą nowe standardy w zakresie mocy, bezpieczeństwa i wydajności. To rozwiązanie przenosi szybkie ładowanie na niespotykany dotąd poziom, zmieniając doświadczenia użytkowników w całej branży smartfonów.
Po wprowadzeniu rewolucyjnego szybkiego ładowania 240 W w realme GT 3 w lutym 2023 r., ładowanie 320 W stanowi kolejny niezwykły kamień milowy dla realme. Ta najnowocześniejsza technologia jest obecnie najszybszym na świecie rozwiązaniem do ładowania, zdolnym do pełnego naładowania smartfona w zaledwie 4 minuty i 30 sekund. W ciągu zaledwie jednej minuty może naładować urządzenie do 26% pojemności, a w mniej niż dwie minuty może naładować telefon do ponad 50%.
Ulepszenia AI dla europejskich użytkowników serii GT 6
Poza szybkim ładowaniem, realme nadal jest liderem w dziedzinie innowacji mobilnych, wprowadzając sześć nowych technologii obejmujących sztuczną inteligencję, wydajność i obrazowanie. Te najnowocześniejsze rozwiązania podnoszą innowacyjność smartfonów na nowy poziom.
realme z radością ogłasza również nadchodzące ulepszenia AI dla serii GT 6, w tym AI Smart Removal i AI Smart Summary, które będą dostępne dla europejskich użytkowników na przełomie sierpnia i września. Dzięki tym przełomowym funkcjom realme jest zaangażowane w dostarczanie doświadczeń technologicznych, które przekraczają oczekiwania młodych użytkowników na całym świecie.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.