realme świętuje 6. urodziny podczas corocznego wydarzenia 828 Fan Festival
W ramach festiwalu realme zorganizowało „realme Cool Tech Tour”, zapraszając entuzjastów marki z całego świata do odkrywania innowacji w siedzibie realme w Shenzhen w Chinach. Podczas wydarzenia zaprezentowano przełomową technologię ładowania 320 W SUPERSONIC, wyznaczającą nowe standardy w zakresie mocy, bezpieczeństwa i wydajności. To rozwiązanie przenosi szybkie ładowanie na niespotykany dotąd poziom, zmieniając doświadczenia użytkowników w całej branży smartfonów.
Po wprowadzeniu rewolucyjnego szybkiego ładowania 240 W w realme GT 3 w lutym 2023 r., ładowanie 320 W stanowi kolejny niezwykły kamień milowy dla realme. Ta najnowocześniejsza technologia jest obecnie najszybszym na świecie rozwiązaniem do ładowania, zdolnym do pełnego naładowania smartfona w zaledwie 4 minuty i 30 sekund. W ciągu zaledwie jednej minuty może naładować urządzenie do 26% pojemności, a w mniej niż dwie minuty może naładować telefon do ponad 50%.
Ulepszenia AI dla europejskich użytkowników serii GT 6
Poza szybkim ładowaniem, realme nadal jest liderem w dziedzinie innowacji mobilnych, wprowadzając sześć nowych technologii obejmujących sztuczną inteligencję, wydajność i obrazowanie. Te najnowocześniejsze rozwiązania podnoszą innowacyjność smartfonów na nowy poziom.
realme z radością ogłasza również nadchodzące ulepszenia AI dla serii GT 6, w tym AI Smart Removal i AI Smart Summary, które będą dostępne dla europejskich użytkowników na przełomie sierpnia i września. Dzięki tym przełomowym funkcjom realme jest zaangażowane w dostarczanie doświadczeń technologicznych, które przekraczają oczekiwania młodych użytkowników na całym świecie.

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.