realme łączy siły z Industrią Kielce
Warszawa, 24 listopada 2023 r. – realme ma przyjemność poinformować o rozpoczęciu współpracy z utytułowanym klubem piłki ręcznej Industrią Kielce. Oficjalny start partnerstwa został ogłoszony podczas konferencji prasowej przed czwartkowym meczem kieleckich szczypiornistów z RK Zagrzeb – spotkania w Lidze Mistrzów.
W ramach zawartej na rok współpracy logotypy realme będą widoczne na bandach reklamowych podczas rozgrywek Orlen Superligi oraz Ligi Mistrzów, a także na spodenkach zawodników Industrii Kielce oraz ich strojach rozgrzewkowych. Marka także będzie widoczna na takich elementach takie jak bilety, plakaty, banery, natomiast Hala Legionów zostanie wyposażona w telewizory realme.
„Rozpoczęcie współpracy realme oraz Industrii Kielce nie jest przypadkowe. Łączy nas między innymi nieustająca potrzeba rozwoju i dążenie do perfekcji. Wierzymy w skuteczność przenikania się świata sportu oraz nowych technologii. Cieszymy się, że możemy być częścią mistrzowskiego zespołu, a polscy fani naszych smartfonów będą mogli bliżej poznać energetyczny świat rozgrywek piłki ręcznej” – skomentował najnowszą współpracę polskiego oddziału marki Francis Wong, CMO realme Global.
„Dla nas to niezwykle ważne, że klub pozyskał sponsora o zasięgu globalnym. Bo realme to marka znana na całym świecie. Jednocześnie pokazujemy, że w poszukiwaniu sponsorów poruszamy się nie tylko na polskim, ale i zagranicznym rynku. Udowadniamy także, że jesteśmy partnerem godnym zaufania tak znaczących koncernów” - powiedziała Magdalena Szczukiewicz, prezes KS Iskra Kielce S.A. „realme produkuje tak ciekawe rzeczy, że na pewno będziemy je wykorzystywać w Hali Legionów, gdzie rozgrywamy mecze, ale też korzystać w codziennej pracy marketingowej i promocyjnej” – dodał Paweł Papaj, wiceprezes KS Iskra Kielce S.A.
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów i AIoT czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Firma została założona w 2018 roku przez Sky Li, a jej DNA oddaje hasło „Dare to Leap”. W zaledwie 3 lata, realme stało się jednym z 5 największych producentów smartfonów na 30 rynkach i jest już obecne w 61 krajach na całym świecie. Produkty marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 140 milionów.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Kontakt dla mediów:
Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211
mail: tomasz.nowicki@realme.com
Patrycja Osiadacz
Senior Consultant
tel.: 609 507 045
mail: patrycja.osiadacz@havas.com
Warszawa, 24 listopada 2023 r. – realme ma przyjemność poinformować o rozpoczęciu współpracy z utytułowanym klubem piłki ręcznej Industrią Kielce. Oficjalny start partnerstwa został ogłoszony podczas konferencji prasowej przed czwartkowym meczem kieleckich szczypiornistów z RK Zagrzeb – spotkania w Lidze Mistrzów.
W ramach zawartej na rok współpracy logotypy realme będą widoczne na bandach reklamowych podczas rozgrywek Orlen Superligi oraz Ligi Mistrzów, a także na spodenkach zawodników Industrii Kielce oraz ich strojach rozgrzewkowych. Marka także będzie widoczna na takich elementach takie jak bilety, plakaty, banery, natomiast Hala Legionów zostanie wyposażona w telewizory realme.
„Rozpoczęcie współpracy realme oraz Industrii Kielce nie jest przypadkowe. Łączy nas między innymi nieustająca potrzeba rozwoju i dążenie do perfekcji. Wierzymy w skuteczność przenikania się świata sportu oraz nowych technologii. Cieszymy się, że możemy być częścią mistrzowskiego zespołu, a polscy fani naszych smartfonów będą mogli bliżej poznać energetyczny świat rozgrywek piłki ręcznej” – skomentował najnowszą współpracę polskiego oddziału marki Francis Wong, CMO realme Global.
„Dla nas to niezwykle ważne, że klub pozyskał sponsora o zasięgu globalnym. Bo realme to marka znana na całym świecie. Jednocześnie pokazujemy, że w poszukiwaniu sponsorów poruszamy się nie tylko na polskim, ale i zagranicznym rynku. Udowadniamy także, że jesteśmy partnerem godnym zaufania tak znaczących koncernów” - powiedziała Magdalena Szczukiewicz, prezes KS Iskra Kielce S.A. „realme produkuje tak ciekawe rzeczy, że na pewno będziemy je wykorzystywać w Hali Legionów, gdzie rozgrywamy mecze, ale też korzystać w codziennej pracy marketingowej i promocyjnej” – dodał Paweł Papaj, wiceprezes KS Iskra Kielce S.A.
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów i AIoT czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Firma została założona w 2018 roku przez Sky Li, a jej DNA oddaje hasło „Dare to Leap”. W zaledwie 3 lata, realme stało się jednym z 5 największych producentów smartfonów na 30 rynkach i jest już obecne w 61 krajach na całym świecie. Produkty marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 140 milionów.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Kontakt dla mediów:
Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211
mail: tomasz.nowicki@realme.com
Patrycja Osiadacz
Senior Consultant
tel.: 609 507 045
mail: patrycja.osiadacz@havas.com

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.