realme łączy siły z Industrią Kielce
Warszawa, 24 listopada 2023 r. – realme ma przyjemność poinformować o rozpoczęciu współpracy z utytułowanym klubem piłki ręcznej Industrią Kielce. Oficjalny start partnerstwa został ogłoszony podczas konferencji prasowej przed czwartkowym meczem kieleckich szczypiornistów z RK Zagrzeb – spotkania w Lidze Mistrzów.
W ramach zawartej na rok współpracy logotypy realme będą widoczne na bandach reklamowych podczas rozgrywek Orlen Superligi oraz Ligi Mistrzów, a także na spodenkach zawodników Industrii Kielce oraz ich strojach rozgrzewkowych. Marka także będzie widoczna na takich elementach takie jak bilety, plakaty, banery, natomiast Hala Legionów zostanie wyposażona w telewizory realme.
„Rozpoczęcie współpracy realme oraz Industrii Kielce nie jest przypadkowe. Łączy nas między innymi nieustająca potrzeba rozwoju i dążenie do perfekcji. Wierzymy w skuteczność przenikania się świata sportu oraz nowych technologii. Cieszymy się, że możemy być częścią mistrzowskiego zespołu, a polscy fani naszych smartfonów będą mogli bliżej poznać energetyczny świat rozgrywek piłki ręcznej” – skomentował najnowszą współpracę polskiego oddziału marki Francis Wong, CMO realme Global.
„Dla nas to niezwykle ważne, że klub pozyskał sponsora o zasięgu globalnym. Bo realme to marka znana na całym świecie. Jednocześnie pokazujemy, że w poszukiwaniu sponsorów poruszamy się nie tylko na polskim, ale i zagranicznym rynku. Udowadniamy także, że jesteśmy partnerem godnym zaufania tak znaczących koncernów” - powiedziała Magdalena Szczukiewicz, prezes KS Iskra Kielce S.A. „realme produkuje tak ciekawe rzeczy, że na pewno będziemy je wykorzystywać w Hali Legionów, gdzie rozgrywamy mecze, ale też korzystać w codziennej pracy marketingowej i promocyjnej” – dodał Paweł Papaj, wiceprezes KS Iskra Kielce S.A.
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów i AIoT czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Firma została założona w 2018 roku przez Sky Li, a jej DNA oddaje hasło „Dare to Leap”. W zaledwie 3 lata, realme stało się jednym z 5 największych producentów smartfonów na 30 rynkach i jest już obecne w 61 krajach na całym świecie. Produkty marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 140 milionów.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Kontakt dla mediów:
Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211
mail: tomasz.nowicki@realme.com
Patrycja Osiadacz
Senior Consultant
tel.: 609 507 045
mail: patrycja.osiadacz@havas.com
Warszawa, 24 listopada 2023 r. – realme ma przyjemność poinformować o rozpoczęciu współpracy z utytułowanym klubem piłki ręcznej Industrią Kielce. Oficjalny start partnerstwa został ogłoszony podczas konferencji prasowej przed czwartkowym meczem kieleckich szczypiornistów z RK Zagrzeb – spotkania w Lidze Mistrzów.
W ramach zawartej na rok współpracy logotypy realme będą widoczne na bandach reklamowych podczas rozgrywek Orlen Superligi oraz Ligi Mistrzów, a także na spodenkach zawodników Industrii Kielce oraz ich strojach rozgrzewkowych. Marka także będzie widoczna na takich elementach takie jak bilety, plakaty, banery, natomiast Hala Legionów zostanie wyposażona w telewizory realme.
„Rozpoczęcie współpracy realme oraz Industrii Kielce nie jest przypadkowe. Łączy nas między innymi nieustająca potrzeba rozwoju i dążenie do perfekcji. Wierzymy w skuteczność przenikania się świata sportu oraz nowych technologii. Cieszymy się, że możemy być częścią mistrzowskiego zespołu, a polscy fani naszych smartfonów będą mogli bliżej poznać energetyczny świat rozgrywek piłki ręcznej” – skomentował najnowszą współpracę polskiego oddziału marki Francis Wong, CMO realme Global.
„Dla nas to niezwykle ważne, że klub pozyskał sponsora o zasięgu globalnym. Bo realme to marka znana na całym świecie. Jednocześnie pokazujemy, że w poszukiwaniu sponsorów poruszamy się nie tylko na polskim, ale i zagranicznym rynku. Udowadniamy także, że jesteśmy partnerem godnym zaufania tak znaczących koncernów” - powiedziała Magdalena Szczukiewicz, prezes KS Iskra Kielce S.A. „realme produkuje tak ciekawe rzeczy, że na pewno będziemy je wykorzystywać w Hali Legionów, gdzie rozgrywamy mecze, ale też korzystać w codziennej pracy marketingowej i promocyjnej” – dodał Paweł Papaj, wiceprezes KS Iskra Kielce S.A.
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów i AIoT czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Firma została założona w 2018 roku przez Sky Li, a jej DNA oddaje hasło „Dare to Leap”. W zaledwie 3 lata, realme stało się jednym z 5 największych producentów smartfonów na 30 rynkach i jest już obecne w 61 krajach na całym świecie. Produkty marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 140 milionów.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Kontakt dla mediów:
Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211
mail: tomasz.nowicki@realme.com
Patrycja Osiadacz
Senior Consultant
tel.: 609 507 045
mail: patrycja.osiadacz@havas.com

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Wyśrubowane cele polityki klimatycznej krytykowane przez sektor rolnictwa i producentów żywności. Za mało środków i za dużo obciążeń
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu skutków zmian klimatu, jednak potrzebuje na to więcej środków i wsparcia – oceniają eksperci i przedstawiciele producentów żywności. Stawiane dzisiaj rolnikom cele związane z polityką klimatyczną pozostają szeroko negowane w różnych krajach UE jako te, które przyczyniają się do wzrostu kosztów i spadku konkurencyjności. Komisja Europejska w ramach trwającego procesu upraszczania prawa proponuje złagodzenie części obciążeń i przejście na elastyczniejsze wdrażanie wspólnej polityki rolnej, ale nie oznacza to rezygnacji z ambitnych celów.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Infrastruktura
Branża budowlana przygotowuje się na boom w inwestycjach infrastrukturalnych. Wyzwaniem może być dostęp do kadr i materiałów

W najbliższych miesiącach mogą ruszyć duże inwestycje publiczne w drogownictwie, kolei, energetyce i obronności. To efekt aktywizacji KPO i przesunięcia części środków z komponentu klimatyczno-energetycznego do tzw. Funduszu Bezpieczeństwa i Obronności. Dla branży wyzwaniem będzie nie tylko dostęp do materiałów i ich sprawne dostawy, ale także kwestie kadrowe, które już dziś sprawiają problemy w realizacji zadań.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.