realme GT 7 Pro zaoferuje tytaniczną baterią o pojemności 6500 mAh i szybkie ład
Już w listopadzie marka realme zaprezentuje w Polsce swój najnowszy flagowy smartfon - realme GT 7 Pro. Urządzenie wyposażono w procesor Snapdragon 8 Elite, tytaniczną baterię o pojemności 6500 mAh i szybkie ładowanie 120 W.
Bateria w nowym urządzeniu realme wykorzystuje zaawansowaną technologię anody krzemowo-węglowej z wiodącą w branży 10% zawartością krzemu i może wytrzymać temperatury nawet do -30˚C.
Co więcej, realme GT7 Pro jest wyposażony w ultraszybkie ładowanie 120W. Zaledwie 5 minut ładowania zapewnia do 7 godzin rozmów. Urządzenie można naładować do 50% w 13 minut i osiągnąć pełną baterię w imponujące 37 minut. Dla porównania, iPhone 16 Pro Max z akumulatorem 4685 mAh i ładowaniem 20 W, potrzebuje około 35 minut, aby naładować się do 50%.
Jako pierwszy flagowiec wyposażony we flagowy układ Snapdragon 8 Elite, realme GT 7 Pro stoi na czele innowacji. Ten potężny prcoesor, wykonany przy użyciu wiodącej technologii 3 nm, zapewnia znaczną poprawę efektywności energetycznej o 44% i niezwykły wzrost wydajności o 45%. Umożliwia płynną wielozadaniowość, niewiarygodnie szybkie uruchamianie aplikacji i płynne wrażenia z gier, zapewniając użytkownikom możliwość korzystania z pełnego potencjału urządzenia bez żadnych opóźnień i spowolnień.
Premiera nowego produktu zanurzy uczestników w kreatywnej eksploracji rewolucyjnych możliwości Sztucznej Inteligencji w GT 7 Pro, które zaprezentują narzędzia fotograficzne wzmocnione przez obecność AI czy funkcję szkicowania AI do obrazu. realme GT 7 Pro pozwala użytkownikom uwolnić swoją kreatywność i na nowo zdefiniować granice mobilnych możliwości AI.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.