Rapujący robot ze Śląska wspiera #Hot16Challenge2
06/24/20
Rapujący robot ze Śląska wspiera #Hot16Challenge2
Na co dzień jest asystentem medycznym. Podjął jednak wyzwanie i zarapował dla służb medycznych. Robot będący efektem współpracy firmy APA Group oraz KUKA wziął udział w internetowej popularnej zbiórce funduszy.
Gliwicka firma APA Group, specjalizująca się w automatyce przemysłowej i budynkowej, przygotowała klip muzyczny z przymrużeniem oka w ramach akcji #Hot16Challenge2.
"Już chyba wszyscy ludzie na świecie rapowali dla medyków. Nasz robot nieco podsumowuje całą akcję. Człowiek już nic więcej nie pokaże i niczym nie zaskoczy w ramach tego czelendżu. Za to robot..."
-Aleksandra Latocha, Koordynator Działu Marketingu APA Group
Klip jest dostępny w mediach społecznościowych firm APA Group oraz KUKA:
- https://www.facebook.com/watch/?v=401140517471585
oraz
- https://www.facebook.com/watch/?v=401140517471585
Źródło: APA Pressroom (https://apagroup.prowly.com/101027-rapujacy-robot-ze-slaska-wspiera-hot16challenge2)

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.