Komunikaty PR

Rapujący robot ze Śląska wspiera #Hot16Challenge2

2020-06-24  |  17:30

06/24/20

Rapujący robot ze Śląska wspiera #Hot16Challenge2

Na co dzień jest asystentem medycznym. Podjął jednak wyzwanie i zarapował dla służb medycznych. Robot będący efektem współpracy firmy APA Group oraz KUKA wziął udział w internetowej popularnej zbiórce funduszy.

Gliwicka firma APA Group, specjalizująca się w automatyce przemysłowej i budynkowej, przygotowała klip muzyczny z przymrużeniem oka w ramach akcji #Hot16Challenge2.  

"Już chyba wszyscy ludzie na świecie rapowali dla medyków. Nasz robot nieco podsumowuje całą akcję. Człowiek już nic więcej nie pokaże i niczym nie zaskoczy w ramach tego czelendżu. Za to robot..."
-Aleksandra Latocha, Koordynator Działu Marketingu APA Group

Klip jest dostępny w mediach społecznościowych firm APA Group oraz KUKA:

  • https://www.facebook.com/watch/?v=401140517471585

oraz

  • https://www.facebook.com/watch/?v=401140517471585

Źródło: APA Pressroom (https://apagroup.prowly.com/101027-rapujacy-robot-ze-slaska-wspiera-hot16challenge2)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry Biuro prasowe
2024-04-17 | 14:00

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry

Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o
Technologie Mniejsze zużycie farby - nowy elektrostatyczny pistolet natryskowy
2024-04-10 | 14:30

Mniejsze zużycie farby - nowy elektrostatyczny pistolet natryskowy

Firma Dürr rozszerza swoją ofertę ręcznych pistoletów natryskowych o model EcoGun AS MAN DC/EC. Dürr dodaje elektrostatyczny pistolet ESTA do swojej oferty ręcznych
Technologie Najważniejszy element projektu transformacji cyfrowej? Czynnik ludzki
2024-04-10 | 01:00

Najważniejszy element projektu transformacji cyfrowej? Czynnik ludzki

Wszyscy mówią o cyfrowej transformacji, jednak praktyczne wyzwania związane z jej wdrażaniem są rzadko omawiane szerzej. Według raportu IDC InfoBrief zleconego przez Endavę[1], aż

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Farmacja

Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych

Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.

Edukacja

Skutki zbyt długich sesji gier wideo mogą być bolesne. Naukowcy rekomendują, aby nie przekraczać 3 godz. dziennie [DEPESZA]

Zmęczenie oczu, ból głowy, pleców, dłoni i nadgarstka to dolegliwości najczęściej zgłaszane przez osoby regularnie grające w gry komputerowe. Na podstawie ankiety przeprowadzonej na grupie niemal tysiąca dorosłych osób amerykańscy naukowcy ustalili, że regularne sesje gier trwające co najmniej 3 godz. najbardziej przyczyniają się do powstania takich dolegliwości. Co ciekawe, u osób będących lub planujących zostać e-sportowcami natężenie dolegliwości nie rośnie gwałtownie, jak należałoby przypuszczać. Może to mieć związek z bardziej świadomym doborem sprzętu i lepszym zrozumieniem znaczenia ergonomii.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.