Komunikaty PR

Purina poszukuje najbardziej innowacyjnych start-upów!

2021-11-25  |  13:15
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Purina poszukuje najbardziej innowacyjnych start-upów!

 

Trwa nabór do trzeciej edycji Unleashed – inkubatora technologicznego dla start-upów działających w obszarze opieki nad zwierzętami. Program działa przy Purina Accelerator Lab i we współpracy z ekspertami Nestlé Purina pomaga wschodzącym przedsiębiorcom rozwijać innowacje produktowe i usługowe dla zwierząt i ich opiekunów.

 

Program Unleashed pomaga rozwijać projekty, które poprawiają dobrostan zwierząt oraz wspierają ich opiekunów w codziennych wyzwaniach. W tegorocznej, trzeciej już, edycji kluczowym obszarem poszukiwanych innowacji jest zrównoważony rozwój, a w szczególności projekty wspierające rolnictwo regeneracyjne, produkcję zero waste, wykorzystanie alternatywnych źródeł białka w żywieniu zwierząt czy upcycling surowców. Przewidziane jest również wsparcie dla start-upów, które wspomagają wzmacnianie więzi między ludźmi a zwierzętami. Jury podda ocenie zgodność pomysłu z założeniami programu, jego skalowalność oraz stosowanie się do zasad zrównoważonego rozwoju w obranym modelu biznesowym.

 

Zgłoszenia do programu można przesyłać do końca grudnia. Sześć wyłonionych w procesie start-upów weźmie udział w 24-tygodniowych projektach realizowanych we współpracy z ekspertami Nestlé Purina, którzy podzielą się wskazówkami w zakresie prowadzenia biznesu oraz dopasowania produktów i usług do potrzeb konsumentów i rynku. Wybrane projekty otrzymają również wsparcie finansowe – łączna pula na ich rozwój to nawet 50 000 CHF (ok. 225 tys. zł) dla każdego ze zwycięzców.

 

Aby aplikować, należy wysłać zgłoszenie na www.unleashedbypurina.com. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w kwietniu 2022.

 

W dwóch dotychczasowych edycjach programu wsparcie otrzymało kilkanaście start-upów. Zwycięzcy to m.in. BorrowMyDoggy (UK), Cat in a Flat (UK), Natu (Hiszpania), Petable (Portugalia), BlueNalu Innovations (USA) oraz OneMind Dogs (Finlandia) w roku 2020 oraz Animoscope (Francja), BioKind (UK), Pawesomer (Finlandia), PuppyFat (UK), Pawpots (UAE) oraz Scorpet (Francja) w 2021. Więcej informacji na www.unleashedbypurina.com.

 

O inkubatorze Purina Lab

Purina Accelerator Lab łączy naukę, badania własne i rozwój z możliwościami komercyjnymi tak, by wspomóc rozwój start-upów, które w innowacyjny sposób integrują technologię z produktami i usługami dla zwierząt. Naszym celem jest zapewnianie usług zdrowotnych, żywieniowych i pielęgnacyjnych, jak również wdrożenie nowych cyfrowych rozwiązań ułatwiających życie zwierząt i ich właścicieli. UNLEASHED to pierwszy program prowadzony przez Purina Accelerator Lab, który wspiera innowacyjne start-upy w branży pet care. Jego celem jest poprawa życia zwierząt i ich właścicieli poprzez wdrażanie przełomowych technologii, możliwości i wartościowych produktów i usług. Program opiera się na pracy badawczo-rozwojowej, a Purina oferuje zarówno dostęp do profesjonalnej, rzetelnej wiedzy oraz  doświadczenia w zakresie żywienia i dobrostanu zwierząt, jak i środki wspierające rozwój wybranych start-upów.

 

O Nestlé Purina PetCare

Nestlé Purina kieruje się przekonaniem, że ludziom i zwierzętom razem żyje się lepiej. Już od ponad 120 lat Purina jest jedną z wiodących firm dostarczających pożywną i smaczną karmę dla zwierząt domowych wytwarzaną zgodnie z najwyższymi standardami jakości i bezpieczeństwa. Pasja Nestlé Purina do zwierząt domowych wykracza poza doskonalenie żywienia i innowacje produktowe. W 2016 roku Nestlé Purina wprowadziła 10 zobowiązań Purina w Społeczeństwie, aby pozytywnie wpływać na dobrostan zwierząt domowych, społeczności i planetę. Nestlé Purina wspiera adopcje, a także promuje obecność psów w miejscu pracy. Dzięki programowi odpowiadanych adopcji Adopciaki.pl, którego Nestlé Purina jest strategicznym partnerem, od 2015 roku 4500 bezdomnych zwierząt znalazło swój dom. W 2021 roku firma przekazała ponad 200 ton karmy, fundując ponad milion posiłków dla bezdomnych psów i kotów. W Polsce portfolio Purina obejmuje wiele najbardziej znanych i lubianych karm dla zwierząt domowych, w tym: Adventuros, Cat Chow, Dentalife, Dog Chow, Felix, Friskies, Gourmet, Purina ONE, Pro Plan, Pro Plan Veterinary Diets. Dowiedz się więcej na www.purina.pl.

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl Biuro prasowe
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.