Komunikaty PR

Purina poszukuje najbardziej innowacyjnych start-upów!

2021-11-25  |  13:15
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Purina poszukuje najbardziej innowacyjnych start-upów!

 

Trwa nabór do trzeciej edycji Unleashed – inkubatora technologicznego dla start-upów działających w obszarze opieki nad zwierzętami. Program działa przy Purina Accelerator Lab i we współpracy z ekspertami Nestlé Purina pomaga wschodzącym przedsiębiorcom rozwijać innowacje produktowe i usługowe dla zwierząt i ich opiekunów.

 

Program Unleashed pomaga rozwijać projekty, które poprawiają dobrostan zwierząt oraz wspierają ich opiekunów w codziennych wyzwaniach. W tegorocznej, trzeciej już, edycji kluczowym obszarem poszukiwanych innowacji jest zrównoważony rozwój, a w szczególności projekty wspierające rolnictwo regeneracyjne, produkcję zero waste, wykorzystanie alternatywnych źródeł białka w żywieniu zwierząt czy upcycling surowców. Przewidziane jest również wsparcie dla start-upów, które wspomagają wzmacnianie więzi między ludźmi a zwierzętami. Jury podda ocenie zgodność pomysłu z założeniami programu, jego skalowalność oraz stosowanie się do zasad zrównoważonego rozwoju w obranym modelu biznesowym.

 

Zgłoszenia do programu można przesyłać do końca grudnia. Sześć wyłonionych w procesie start-upów weźmie udział w 24-tygodniowych projektach realizowanych we współpracy z ekspertami Nestlé Purina, którzy podzielą się wskazówkami w zakresie prowadzenia biznesu oraz dopasowania produktów i usług do potrzeb konsumentów i rynku. Wybrane projekty otrzymają również wsparcie finansowe – łączna pula na ich rozwój to nawet 50 000 CHF (ok. 225 tys. zł) dla każdego ze zwycięzców.

 

Aby aplikować, należy wysłać zgłoszenie na www.unleashedbypurina.com. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w kwietniu 2022.

 

W dwóch dotychczasowych edycjach programu wsparcie otrzymało kilkanaście start-upów. Zwycięzcy to m.in. BorrowMyDoggy (UK), Cat in a Flat (UK), Natu (Hiszpania), Petable (Portugalia), BlueNalu Innovations (USA) oraz OneMind Dogs (Finlandia) w roku 2020 oraz Animoscope (Francja), BioKind (UK), Pawesomer (Finlandia), PuppyFat (UK), Pawpots (UAE) oraz Scorpet (Francja) w 2021. Więcej informacji na www.unleashedbypurina.com.

 

O inkubatorze Purina Lab

Purina Accelerator Lab łączy naukę, badania własne i rozwój z możliwościami komercyjnymi tak, by wspomóc rozwój start-upów, które w innowacyjny sposób integrują technologię z produktami i usługami dla zwierząt. Naszym celem jest zapewnianie usług zdrowotnych, żywieniowych i pielęgnacyjnych, jak również wdrożenie nowych cyfrowych rozwiązań ułatwiających życie zwierząt i ich właścicieli. UNLEASHED to pierwszy program prowadzony przez Purina Accelerator Lab, który wspiera innowacyjne start-upy w branży pet care. Jego celem jest poprawa życia zwierząt i ich właścicieli poprzez wdrażanie przełomowych technologii, możliwości i wartościowych produktów i usług. Program opiera się na pracy badawczo-rozwojowej, a Purina oferuje zarówno dostęp do profesjonalnej, rzetelnej wiedzy oraz  doświadczenia w zakresie żywienia i dobrostanu zwierząt, jak i środki wspierające rozwój wybranych start-upów.

 

O Nestlé Purina PetCare

Nestlé Purina kieruje się przekonaniem, że ludziom i zwierzętom razem żyje się lepiej. Już od ponad 120 lat Purina jest jedną z wiodących firm dostarczających pożywną i smaczną karmę dla zwierząt domowych wytwarzaną zgodnie z najwyższymi standardami jakości i bezpieczeństwa. Pasja Nestlé Purina do zwierząt domowych wykracza poza doskonalenie żywienia i innowacje produktowe. W 2016 roku Nestlé Purina wprowadziła 10 zobowiązań Purina w Społeczeństwie, aby pozytywnie wpływać na dobrostan zwierząt domowych, społeczności i planetę. Nestlé Purina wspiera adopcje, a także promuje obecność psów w miejscu pracy. Dzięki programowi odpowiadanych adopcji Adopciaki.pl, którego Nestlé Purina jest strategicznym partnerem, od 2015 roku 4500 bezdomnych zwierząt znalazło swój dom. W 2021 roku firma przekazała ponad 200 ton karmy, fundując ponad milion posiłków dla bezdomnych psów i kotów. W Polsce portfolio Purina obejmuje wiele najbardziej znanych i lubianych karm dla zwierząt domowych, w tym: Adventuros, Cat Chow, Dentalife, Dog Chow, Felix, Friskies, Gourmet, Purina ONE, Pro Plan, Pro Plan Veterinary Diets. Dowiedz się więcej na www.purina.pl.

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.