Komunikaty PR

Promotech KM. Rekordowe obroty, wzrost zatrudnienia i podwyżki

2021-05-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania promkm ( 0.01 MB )

Łapski Promotech KM ma za sobą najlepszy w swojej historii kwartał. Firma rozwija współpracę z nowymi kontrahentami i szuka pracowników.

Niemal 5mln zł - wynik sprzedaży za pierwszy kwartał 2021 r. jest o ponad 8 proc. wyższy od obrotów osiągniętych za analogiczny okres najlepszego dotychczas I kwartału z 2019 r.

- Na ten wynik, oprócz wzrostu sprzedaży do naszych najważniejszych klientów Scantool i Agro-Partner, miał wpływ rozwój współpracy z kontrahentami, z którymi współpracę nawiązywaliśmy jeszcze przed okresem pandemii - Kranendonk, Lincoln Elecric, Signify – mówi Karol Zadykowicz, prezes Promotechu KM. – To dowód na to, że praca, jaką włożyliśmy w budowanie relacji i pozytywnego wizerunku, jako dostawca, zaczęła przynosić wymierne korzyści.  

Zarząd spółki zdaje sobie sprawę, że – ze względu na sezonowość produkcji – to właśnie pierwszy kwartał roku jest najlepszy pod względem osiąganych wartości sprzedaży, a w kolejnych miesiącach ta dynamika produkcji i obrotów spada.

-, Dlatego jeśli chodzi o prognozy na koniec roku, to na dzień dzisiejszy trzymamy się naszych założeń budżetowych, według których sprzedaż na koniec roku powinna się zamknąć kwotą 15,2mln zł – dodaje Karol Zadykowicz. - Warto tu podkreślić, że osiągane wartości sprzedaży realizujemy mniejszym zespołem – zatrudnienie na koniec marca 2021 wyniosło 83 etaty, podczas gdy w roku 2019 - 93, a w roku 2020 - 88 etatów. Widać więc, że pandemia przyczyniła się do zdecydowanego spadku zatrudnienia. Redukcja nie wynikała ze zwolnień pracowników - w przeważającej większości rozwiązywaliśmy umowy na mocy porozumienia stron, na wniosek pracownika.

Rosnące obroty, a co za tym idzie – także obłożenie produkcji, powoduje konieczność wzrostu zatrudnienia. Obecnie Promotech KM poszukuje osób na stanowiska operatora lasera, spawacza, ślusarza, operatora maszyn CNC, czy tokarza.

- Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, elastyczne godziny pracy, a także możliwość przyuczenia do pracy na nowych stanowiskach, z której wielu naszych obecnych pracowników korzysta, chcąc rozwijać się zawodowo – zachęca prezes Zadykowicz.       

Dobre wyniki pierwszego kwartału i perspektywy na kolejne miesiące pozwoliły zarządowi na realizację podwyżek wynagrodzeń, które objęły wszystkich pracowników firmy.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.