Komunikaty PR

Promotech KM. Rekordowe obroty, wzrost zatrudnienia i podwyżki

2021-05-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania promkm ( 0.01 MB )

Łapski Promotech KM ma za sobą najlepszy w swojej historii kwartał. Firma rozwija współpracę z nowymi kontrahentami i szuka pracowników.

Niemal 5mln zł - wynik sprzedaży za pierwszy kwartał 2021 r. jest o ponad 8 proc. wyższy od obrotów osiągniętych za analogiczny okres najlepszego dotychczas I kwartału z 2019 r.

- Na ten wynik, oprócz wzrostu sprzedaży do naszych najważniejszych klientów Scantool i Agro-Partner, miał wpływ rozwój współpracy z kontrahentami, z którymi współpracę nawiązywaliśmy jeszcze przed okresem pandemii - Kranendonk, Lincoln Elecric, Signify – mówi Karol Zadykowicz, prezes Promotechu KM. – To dowód na to, że praca, jaką włożyliśmy w budowanie relacji i pozytywnego wizerunku, jako dostawca, zaczęła przynosić wymierne korzyści.  

Zarząd spółki zdaje sobie sprawę, że – ze względu na sezonowość produkcji – to właśnie pierwszy kwartał roku jest najlepszy pod względem osiąganych wartości sprzedaży, a w kolejnych miesiącach ta dynamika produkcji i obrotów spada.

-, Dlatego jeśli chodzi o prognozy na koniec roku, to na dzień dzisiejszy trzymamy się naszych założeń budżetowych, według których sprzedaż na koniec roku powinna się zamknąć kwotą 15,2mln zł – dodaje Karol Zadykowicz. - Warto tu podkreślić, że osiągane wartości sprzedaży realizujemy mniejszym zespołem – zatrudnienie na koniec marca 2021 wyniosło 83 etaty, podczas gdy w roku 2019 - 93, a w roku 2020 - 88 etatów. Widać więc, że pandemia przyczyniła się do zdecydowanego spadku zatrudnienia. Redukcja nie wynikała ze zwolnień pracowników - w przeważającej większości rozwiązywaliśmy umowy na mocy porozumienia stron, na wniosek pracownika.

Rosnące obroty, a co za tym idzie – także obłożenie produkcji, powoduje konieczność wzrostu zatrudnienia. Obecnie Promotech KM poszukuje osób na stanowiska operatora lasera, spawacza, ślusarza, operatora maszyn CNC, czy tokarza.

- Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, elastyczne godziny pracy, a także możliwość przyuczenia do pracy na nowych stanowiskach, z której wielu naszych obecnych pracowników korzysta, chcąc rozwijać się zawodowo – zachęca prezes Zadykowicz.       

Dobre wyniki pierwszego kwartału i perspektywy na kolejne miesiące pozwoliły zarządowi na realizację podwyżek wynagrodzeń, które objęły wszystkich pracowników firmy.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.