Produkty TomTom Road Analytics dostępne w Microsoft Azure Marketplace
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że klienci Microsoft Azure mogą od teraz nabyć TomTom Junction Analytics w Microsoft Azure Marketplace. Jest to pierwszy z linii czterech produktów do analizy dróg, które zostaną udostępnione na platformie.
TomTom Junction Analytics jest częścią pakietu produktów do analityki drogowej, który wykorzystuje historyczne i bieżące dane o ruchu drogowym w oparciu o anonimowe dane o prędkości z ponad 600 milionów urządzeń połączonych (connected) na całym świecie. Rezultatem są szczegółowe, wysokiej jakości dane dostarczane za pomocą intuicyjnych narzędzi, które umożliwiają zarządom dróg, właścicielom autostrad i centrom zarządzania ruchem, tworzenie inteligentniejszych rozwiązań w zakresie mobilności. Produkty są teraz dostępne za pośrednictwem Microsoft Azure Marketplace, sklepu internetowego oferującego aplikacje i usługi na platformie Azure. Klienci TomTom mogą teraz korzystać z wydajnej i zaufanej platformy chmurowej Azure, z usprawnionym wdrażaniem i zarządzaniem.
„Dane i analizy drogowe stają się coraz ważniejsze dla inteligentnego planowania miast" – powiedział Ralf-Peter Schäfer, Vice President, TomTom Traffic & Travel Information. „Udostępnienie naszych wiodących w branży produktów analitycznych na platformie Azure, umożliwi planistom transportu, władzom miast, twórcom koncepcji smart cities oraz dostawcom platform analizy rynku, zrozumienie procesów, prognozowanie oraz świadczenie lepszych usług obywatelom i podróżnym na całym świecie. Analityka skrzyżowań w czasie rzeczywistym umożliwia również miastom i zarządcom ruchu optymalizację sygnałów drogowych w czasie rzeczywistym, pomagając zmniejszyć zatory i emisje spalin”.
„Cieszymy się, że możemy powitać TomTom Junction Analytics w Microsoft Azure Marketplace, który zapewnia naszym partnerom doskonałą ekspozycję na klientów z całego świata, korzystających z rozwiązań opartych na chmurze" – powiedział Jake Zborowski, General Manager Microsoft Azure Platform w Microsoft Corp. „Azure Marketplace oferuje światowej klasy doświadczenia od zaufanych partnerów z całego świata, z rozwiązaniami przetestowanymi pod kątem bezproblemowej współpracy z Azure”.
Rozwiązania TomTom Road Analytics działają na platformie Azure i korzystają z globalnej dostępności i skalowalności usług chmurowych firmy Microsoft. Wprowadzenie produktów Road Analytics do Azure Marketplace zwiększa wartość i łatwość, z jaką klienci platformy Azure mogą zintegrować analitykę drogową ze swoimi rozwiązaniami dzięki prostemu, przejrzystemu, ujednoliconemu rozliczaniu i uwierzytelnianiu.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.