Premiera: Cooler Master prezentuje serię MasterFrame
Cooler Master, jeden z czołowych producentów komponentów komputerowych i peryferiów dla graczy, zaprezentował dziś nową linię obudów MasterFrame. Seria ta ma zrewolucjonizować podejście do budowy komputerów osobistych, łącząc w sobie wysoką funkcjonalność z możliwościami personalizacji.
Nowa linia produktów będzie dostępna w dwóch wariantach konstrukcyjnych – z aluminium: MasterFrame 400, 600 i 800 oraz modele wykonane ze stali: MasterFrame 300 i 500. Głównym wyróżnikiem serii jest innowacyjna konstrukcja typu exo-structure, która ma zapewnić nie tylko świetną cyrkulację powietrza, ale także bezprecedensową łatwość dostępu do komponentów.
W premierowej serii MasterFrame szczególnie warto podkreślić dynamiczną adaptację - obudowy zostały zaprojektowane, aby sprostać zmieniającym się potrzebom. Dzięki temu mogą one obsługiwać konfiguracje modułowe i szeroką gamę platform sprzętowych, od systemów kompaktowych po konstrukcje pełno-wieżowe.
"W Cooler Master zawsze wierzyliśmy, że technologia powinna inspirować do kreatywności" - komentuje Jimmy Sha, CEO Cooler Master. "Seria MasterFrame to nie tylko produkt - to manifestacja naszej pasji do innowacji i rzemiosła, zgodna z filozofią 'Make It Yours'."
Seria MasterFrame wyróżnia się modułową konstrukcją, która pozwala użytkownikom na dostosowanie wielkości obudowy do własnych potrzeb, a system wymiennych paneli daje szerokie możliwości personalizacji wyglądu. Producent postawił na innowacyjną architekturę, która gwarantuje doskonałą wentylację, a przemyślana konstrukcja umożliwia montaż różnorodnych konfiguracji chłodzenia, co z pewnością docenią entuzjaści składający wydajne zestawy komputerowe.
Nowa seria MasterFrame ma trafić do sprzedaży w przyszłym roku. Prognozowane ceny obudów zaczynają się od 199,99 USD, co plasuje je w segmencie premium.
Więcej szczegółów na temat serii MasterFrame, w tym dokładne specyfikacje poszczególnych modeli, można znaleźć na oficjalnej stronie producenta.
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Ochrona środowiska
Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce
Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.
Zdrowie
Europa potrzebuje strategii dla zdrowia mózgu. Coraz więcej państw dostrzega ten problem
Polacy z jednej strony wykazują już sporą świadomość problemu, jakim są choroby mózgu – jedna czwarta ma w swoim otoczeniu osoby dotknięte takim problemem. Z drugiej strony system nie odpowiada rosnącym potrzebom. Specjalistów jest zbyt mało, więc kolejki do neurologów czy psychiatrów się wydłużają. Alternatywą pozostaje korzystanie z wizyt komercyjnych, ale nie każdego na to stać. Towarzystwa naukowe i organizacje pozarządowe są zgodne co do tego, że potrzebne są nie tylko krajowe strategie, ale i europejski plan dla chorób mózgu.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.