Poznań czwartym miastem na mapie Polski, w którym można oddać iPhona do SPA
38PR & Content Communication
Gdańska 47/49 budynek D
90-729 Łódź
paulina.stepien|38pr.pl| |paulina.stepien|38pr.pl
505 313 324
www.38pr.pl
Ponadto 100 pierwszych osób otrzyma szkło ochronne na wyświetlacz telefonu. Poznański salon iMad powstał w nowoczesnym kompleksie biurowym Nowy Rynek. Lokalizacja nie jest przypadkowa, bo miejsce to oferuje kompleksowe rozwiązania dla biznesu w zakresie ochrony i naprawy sprzętu Apple. Klienci będą też mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty najmu produktów tej marki.
Od środy, 20 października, użytkownicy sprzętu Apple, a także osoby planujące zakup produktów tej marki, mogą skorzystać z bogatej oferty salonu iMad. To oprócz wspomnianego iPhone SPA, szereg atrakcyjnych rozwiązań, takich jak:
- elastyczny najem iPhonów z opcją wymiany na nowy model już po roku,
- produkty ochronne gwarantujące naprawę urządzenia w przypadku jego uszkodzenia lub zalania,
- autoryzowane naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne sprzętu Apple - nawet do 1 godziny,
- oferta trade-in, która pozwala wymienić smartfon na zniżkę na zakup nowego sprzętu,
- wsparcie doradców przy zakupie sprzętu dopasowanego do indywidualnych potrzeb.
„Usługa SPA dla iPhona to unikatowe rozwiązanie, które cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem w pozostałych salonach naszej marki. Od teraz mają do niej dostęp także poznaniacy. Ponadto mogą oni skorzystać z najmu iPhona 12 pro z ochroną wyświetlacza. To sposób na pozyskanie nowego sprzętu, w bardzo atrakcyjnej cenie” – powiedział Jakub Hanuszewski, Store Manager iMad w Poznaniu.
Szereg korzyści dla biznesu
Przedsiębiorcy mogą w nowym salonie skorzystać z oferty iMad@Work. Polega ona na pozyskaniu sprzętu w ramach abonamentu, dzięki czemu nie wydajemy jednorazowo dużej kwoty, a zaoszczędzone środki możemy przeznaczyć na inwestycje w biznes. Otrzymujemy sprzęt w pełni skonfigurowany i gotowy do pracy, który w razie awarii lub uszkodzenia zostanie wymieniony na nowy.
Umowę najmu można podpisać na 24 miesiące. Przed jej zakończeniem klient decyduje, czy chce zwrócić sprzęt, czy go wykupić. Dodatkowo po 12 miesiącach istnieje też opcja wymiany urządzenia na np. nowszy model. W ofercie najmu klienci mogą wybierać pośród różnych produktów marki Apple – iPhone’ów czy iPadów, ale także MacBooków.
„Oferujemy rozwiązania, które pozwalają firmom pozyskać sprzęt oraz oprogramowanie, dopasowane do potrzeb organizacji, w ramach stałej, miesięcznej subskrypcji. Dodatkowo zapewniamy wsparcie IT przez całą dobą oraz backup i bezpieczeństwo danych. Dzięki temu firma nie martwi się o bardzo ważny w dzisiejszych czasach, cyfrowy aspekt pracy, a może skupić się na rozwoju swojego biznesu” – powiedział Bartłomiej Żebrowski, General Manager iMad.
Informacja o iMad Sp. z o.o.:
iMad to autoryzowany sprzedawca i serwis urządzeń firmy Apple, działający na rynku od 10 lat. Firma posiada salony w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Poznaniu. Świadczy szereg profesjonalnych usług zarówno dla użytkowników detalicznych, jak i dla firm. Oferuje m.in. usługę ochrony urządzeń, naprawy serwisowe w tym gwarancyjne, usługę trade-in oraz najem sprzętu i leasing. Więcej informacji o iMad można znaleźć na www.imad.pl.
iMad jest częścią Digital Care Group, największego na polskim rynku dostawcy usług dla urządzeń mobilnych, działającego od 2012 roku. Digital Care Group współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa na 13 rynkach w Europie, Azji i Afryce i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 3,8 mln klientów.
Poznański salon iMad, zlokalizowany przy ul. Matyi 8, działa od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00-19.00 i soboty, w godz. 10.00-15.00. Aby mieć gwarancję dostępności konsultanta podczas naszej wizyty, można umówić ją w dogodnym dla nas terminie poprzez aplikację Booksy.
Autodesk partnerem PZFD. Wspólny cel: cyfryzacja branży budowlanej
Infrastruktura cyfrowa w modelu subskrypcyjnym wsparciem dla firm
Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób
Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.
Transport
Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie
Ponad 85 mld euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.