Komunikaty PR

Poznań czwartym miastem na mapie Polski, w którym można oddać iPhona do SPA

2021-10-19  |  10:55
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Stępień
38PR & Content Communication

Gdańska 47/49 budynek D
90-729 Łódź
paulina.stepien|38pr.pl| |paulina.stepien|38pr.pl
505 313 324
www.38pr.pl
Do pobrania Notka ( 0.04 MB )

Ponadto 100 pierwszych osób otrzyma szkło ochronne na wyświetlacz telefonu. Poznański salon iMad powstał w nowoczesnym kompleksie biurowym Nowy Rynek. Lokalizacja nie jest przypadkowa, bo miejsce to oferuje kompleksowe rozwiązania dla biznesu w zakresie ochrony i naprawy sprzętu Apple. Klienci będą też mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty najmu produktów tej marki.

Od środy, 20 października, użytkownicy sprzętu Apple, a także osoby planujące zakup produktów tej marki, mogą skorzystać z bogatej oferty salonu iMad. To oprócz wspomnianego iPhone SPA, szereg atrakcyjnych rozwiązań, takich jak:

  • elastyczny najem iPhonów z opcją wymiany na nowy model już po roku,
  • produkty ochronne gwarantujące naprawę urządzenia w przypadku jego uszkodzenia lub zalania,
  • autoryzowane naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne sprzętu Apple - nawet do 1 godziny,
  • oferta trade-in, która pozwala wymienić smartfon na zniżkę na zakup nowego sprzętu,
  • wsparcie doradców przy zakupie sprzętu dopasowanego do indywidualnych potrzeb.

 

„Usługa SPA dla iPhona to unikatowe rozwiązanie, które cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem w pozostałych salonach naszej marki. Od teraz mają do niej dostęp także poznaniacy. Ponadto mogą oni skorzystać z najmu iPhona 12 pro z ochroną wyświetlacza. To sposób na pozyskanie nowego sprzętu, w bardzo atrakcyjnej cenie” – powiedział Jakub Hanuszewski, Store Manager iMad w Poznaniu.

Szereg korzyści dla biznesu

Przedsiębiorcy mogą w nowym salonie skorzystać z oferty iMad@Work. Polega ona na pozyskaniu sprzętu w ramach abonamentu, dzięki czemu nie wydajemy jednorazowo dużej kwoty, a zaoszczędzone środki możemy przeznaczyć na inwestycje w biznes. Otrzymujemy sprzęt w pełni skonfigurowany i gotowy do pracy, który w razie awarii lub uszkodzenia zostanie wymieniony na nowy.

Umowę najmu można podpisać na 24 miesiące. Przed jej zakończeniem klient decyduje, czy chce zwrócić sprzęt, czy go wykupić. Dodatkowo po 12 miesiącach istnieje też opcja wymiany urządzenia na np. nowszy model. W ofercie najmu klienci mogą wybierać pośród różnych produktów marki Apple – iPhone’ów czy iPadów, ale także MacBooków.

„Oferujemy rozwiązania, które pozwalają firmom pozyskać sprzęt oraz oprogramowanie, dopasowane do potrzeb organizacji, w ramach stałej, miesięcznej subskrypcji. Dodatkowo zapewniamy wsparcie IT przez całą dobą oraz backup i bezpieczeństwo danych. Dzięki temu firma nie martwi się o bardzo ważny w dzisiejszych czasach, cyfrowy aspekt pracy, a może skupić się na rozwoju swojego biznesu” – powiedział Bartłomiej Żebrowski, General Manager iMad.

Informacja o iMad Sp. z o.o.: 

iMad to autoryzowany sprzedawca i serwis urządzeń firmy Apple, działający na rynku od 10 lat. Firma posiada salony w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Poznaniu. Świadczy szereg profesjonalnych usług zarówno dla użytkowników detalicznych, jak i dla firm. Oferuje m.in. usługę ochrony urządzeń, naprawy serwisowe w tym gwarancyjne, usługę trade-in oraz najem sprzętu i leasing. Więcej informacji o iMad można znaleźć na www.imad.pl.

iMad jest częścią Digital Care Group, największego na polskim rynku dostawcy usług dla urządzeń mobilnych, działającego od 2012 roku. Digital Care Group współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa na 13 rynkach w Europie, Azji i Afryce i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 3,8 mln klientów. 

Poznański salon iMad, zlokalizowany przy ul. Matyi 8, działa od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00-19.00 i soboty, w godz. 10.00-15.00. Aby mieć gwarancję dostępności konsultanta podczas naszej wizyty, można umówić ją w dogodnym dla nas terminie poprzez aplikację Booksy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Autodesk partnerem PZFD. Wspólny cel: cyfryzacja branży budowlanej Biuro prasowe
2024-05-10 | 12:00

Autodesk partnerem PZFD. Wspólny cel: cyfryzacja branży budowlanej

Warszawa, maj 2024 – Autodesk, został partnerem Polskiego Związku Firm Deweloperskich - największej organizacji branży deweloperskiej w Polsce, zaangażowanej w tworzenie najlepszych
Technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-30 | 10:00

Infrastruktura cyfrowa w modelu subskrypcyjnym wsparciem dla firm

Raport GXI 2024 opublikowany przez Equinix, światową firmę zajmującą się infrastrukturą cyfrową ujawnia, że do 2026 r. 80% firm będzie korzystać z infrastruktury cyfrowej w modelu subskrypcyjnym[1]. Rozwój i zwiększona
Technologie Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
2024-04-29 | 18:00

Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym

    W świecie badań naukowych i eksperymentów najbardziej liczy się precyzja. W branżach podlegających ścisłym regulacjom prawnym, takich jak farmaceutyka, przetwórstwo żywności i pakowanie, równie ważne jest bezpieczeństwo.   Ważenie laboratoryjne, podstawowy proces w różnych dyscyplinach naukowych, wymaga niezawodnego sprzętu, który umożliwi spójne i bezbłędne pomiary. OHAUS oferuje szeroką gamę najnowocześniejszych wag, w tym wagi Pioneer™, Adventurer™ i Explorer™, zaprojektowanych z myślą o różnorodnych potrzebach nowoczesnych laboratoriów. Oprócz wyjątkowych możliwości ważenia wagi te mają również zaawansowane funkcje zarządzania prawami użytkowników, które optymalizują wydajność i zwiększają bezpieczeństwo.   Znaczenie zarządzania prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym   Laboratoryjne urządzenia wagowe są często obsługiwane przez wielu użytkowników o różnym poziomie wiedzy i różnych wymaganiach w zakresie dostępu. Prawidłowe zarządzanie prawami użytkowników ma kluczowe znaczenie dla zachowania integralności danych i zgodności z przepisami, a także sprzyja współpracy i produktywności w środowisku pracy.  Laboratory Balances   Zaawansowane zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym daje kilka ważnych korzyści, w tym kontrolę dostępu, odpowiedzialność za dane, zgodność z przepisami i prostsze szkolenia.   Kontrola dostępu: Zarządzanie prawami użytkowników umożliwia administratorom zdefiniowanie określonych ról i uprawnień dla każdego użytkownika. Dzięki temu tylko upoważnieni pracownicy mogą wykonywać określone czynności, zapobiegając nieautoryzowanym modyfikacjom i manipulacjom danymi. Odpowiedzialność za dane: Dzięki zarządzaniu prawami użytkowników każda czynność wykonywana na wadze jest przypisywana do określonego użytkownika. W przypadku rozbieżności lub błędów łatwiej jest zidentyfikować osobę odpowiedzialną i niezwłocznie rozwiązać problem. Zgodność z przepisami: Branże, takie jak farmaceutyki i przetwórstwo spożywcze, mają surowe wymagania regulacyjne, które wymagają przestrzegania rygorystycznych norm. Systemy zarządzania prawami użytkowników tworzą rejestr, który zapewnia szczegółowy zapis wszystkich działań podjętych na wadze, co ułatwia zachowanie zgodności z przepisami i prowadzenie audytów. Prostsze szkolenia: Personel laboratoryjny może mieć różny poziom doświadczenia. Zarządzanie prawami użytkowników upraszcza proces szkolenia, dzięki czemu nowym użytkownikom można przydzielić ograniczony dostęp, dopóki nie zapoznają się z urządzeniami i procedurami.   Seria OHAUS Pioneer   Wagi analityczne i precyzyjne OHAUS Pioneer są znane z niezawodności i wydajności. Te przystępne cenowo modele zaspokajają podstawowe potrzeby w zakresie ważenia laboratoryjnego: od instytucji edukacyjnych po przemysłowe ośrodki badawcze. Wagi Pioneer mają wytrzymałą konstrukcję umożliwiającą wszechstronne i długotrwałe użytkowanie: dolna część obudowy jest wykonana z metalowego odlewu a szalka ze stali nierdzewnej. Intuicyjne wagi Pioneer są wyposażone w czytelny wyświetlacz z drugą linią na dodatkowe informacje lub wskazówki, pasek do usuwania ładunków elektrostatycznych oraz złącze USB. Seria Pioneer zapewnia podstawowe bezpieczeństwo użytkownika dzięki danym wynikowym zgodnym z GLP/GMP oraz ochronie identyfikatorem użytkownika i hasłem.   Seria OHAUS Adventurer   Wagi analityczne i precyzyjne OHAUS Adventurer zostały zaprojektowane z myślą o zaawansowanej funkcjonalności i wszechstronności. Wyposażone w najnowszą technologię ważenia zapewniają dokładne wyniki w złożonych zadaniach ważenia. Wagi z serii Adventurer są wyposażone w duży kolorowy wyświetlacz dotykowy, który ułatwia obsługę i wizualizację danych. W zakresie bezpieczeństwa i identyfikowalności wagi z serii Adventurer idą o krok dalej i oferują pełną funkcjonalność zarządzania prawami użytkowników, w tym kontrolę kont użytkowników przez administratora i przypisywanie określonych ról, a także podpis elektroniczny. Funkcja 3-poziomowego zarządzania prawami użytkowników umożliwia wstępne ustawienie dostępu w oprogramowaniu dla jednego administratora, dwóch przełożonych i 10 użytkowników. Wagi Adventurer obsługują chronione hasłem konta użytkowników, zapobiegając nieupoważnionemu dostępowi do wrażliwych danych.   Seria OHAUS Explorer   Wagi analityczne Explorer i wagi precyzyjne Explorer stanowią szczytowe rozwiązanie laboratoryjne OHAUS, łącząc najnowocześniejszą technologię z niezrównaną precyzją. Dzięki zaawansowanym opcjom automatycznej kalibracji i osłony przeciwwiatrowej wagi Explorer idealnie nadają się do trudnych zastosowań wymagających najwyższej dokładności. System zarządzania prawami użytkowników w wagach Explorer został zaprojektowany z myślą o spełnieniu surowych wymagań branż podlegających regulacjom prawnym. Oferuje on zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, takie jak wielopoziomowa kontrola dostępu, podpisy elektroniczne i ochrona hasłem. Wbudowany moduł menedżera użytkowników umożliwia administratorom bezproblemowe dodawanie, modyfikowanie lub dezaktywowanie profili użytkowników w zależności od potrzeb, usprawniając przebieg pracy i zapewniając integralność danych. System zarządzania prawami użytkowników w wagach Explorer umożliwia administratorowi systemu utworzenie do 110 użytkowników i przypisanie ich do 1 z 4 wstępnie utworzonych grup o różnych prawach dostępu. To zapewnia bezpieczeństwo i pozwala na używanie wag Explorer w miejscach pracy wielu użytkowników, tak aby nieupoważnieni użytkownicy nie mogli zmieniać ustawień wagi. Wagi z serii Explorer są również wyposażone w SmarText™ firmy OHAUS, czyli graficzną platformę oprogramowania opartą na zastosowaniach, która zapewnia łatwy w obsłudze interfejs.   W dziedzinie ważenia laboratoryjnego zarządzanie prawami użytkowników ma zasadnicze znaczenie dla integralności danych, jakości współpracy i zgodności z przepisami. Wagi z serii OHAUS Pioneer, Adventurer i Explorer wyróżniają się nie tylko wyjątkową wydajnością ważenia, ale także zaawansowanymi funkcjami zarządzania prawami użytkowników.   Podsumowując te trzy linie produktów, wagi Pioneer są przeznaczone do ważenia podstawowego, wagi Adventurer nadają się wszystkich środowisk laboratoryjnych, a wagi Explorer są produktem klasy premium, oferującym kompleksowe zarządzanie prawami użytkowników i funkcję dziennika systemowego opracowaną specjalnie na warsztaty farmaceutyczne. Inwestycja w te innowacyjne urządzenia wagowe OHAUS to krok w kierunku zwiększenia wydajności i dokładności ważenia w laboratorium.      

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Handel

Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób

Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.

Transport

Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie

Ponad 85 mld  euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.