Komunikaty PR

Polacy stworzyli platformę online, z której korzysta cały świat

2021-08-20  |  15:00
Biuro prasowe

Obecnie organizowane konferencje wymagają nowego poziomu usług. Innowacyjne narzędzia stają się standardem w branży eventowej. Odpowiedzią na oczekiwania uczestników konferencji jest polska platforma do realizacji wydarzeń online MEETING15, która stanowi wyróżniające się na tle konkurencji narzędzie, docenione zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku. Firma nie zwalnia tempa i zapowiada realizację 1000 wydarzeń do końca bieżącego roku. Mamy do czynienia z niebywałym sukcesem technologicznego narzędzia stworzonego przez Polaków w skali światowej.

Sukces goni sukces

MEETING15 to usługa internetowa w modelu Software as a Service powstała w 2016 r. Obecnie jest najczęstszym narzędziem wykorzystywanym do organizacji złożonych konferencji hybrydowych w Polsce. W poprzednim roku na platformie zostało zorganizowanych ponad 360 takich eventów, a do końca obecnego roku MEETING15 planuje przeprowadzić ich aż 1000. Ogromnym sukcesem firmy jest 150 tys. zarejestrowanych użytkowników z całego świata na platformie. Innowacyjne narzędzie cieszy się ogromnym zainteresowaniem nie tylko w naszym kraju, ale również poza jego granicami. Co ważne, ekspansja MEETING15 nie ogranicza się jedynie do Europy. Po sukcesie w Polsce i na Starym Kontynencie firma zdecydowała się założyć spółkę w Tokio, która odpowiada za działania prowadzone na rynku azjatyckim oraz w regionie Azja-Pacyfik. Warto podkreślić, że to jedna z nielicznych polskich spółek z branży technologicznej, która zainwestowała w Japonii.

– Z platformy MEETING15 korzystają nie tylko największe światowe firmy czy państwowe i międzynarodowe instytucje, ale również lokalne firmy. Oferty są krojone na miarę dla każdego organizatora eventów i dopasowywane do możliwości oraz oczekiwań. Praktycznie rzecz biorąc wszystkie branże mogą korzystać z MEETING15. Platformę doceniło już wiele firm prywatnych i notowanych, fundacji, izb, stowarzyszeń oraz instytucji. Ogromnie cieszy nas fakt, że z MEETING15
korzystają największe firmy korporacyjne na świecie, np. najbardziej znani producenci napojów, samochodów, czy znane firmy farmaceutyczne, dzięki którym ludzkość zaczyna panować nad obecna pandemią, ale również lokalne marki – mówi prezes MEETING15, Paweł Jabłoński.

Nowoczesna konferencja

Rozwój technologii oraz obecna sytuacja na świecie sprzyjają pojawieniu się rozwiązań, które wnoszą organizację konferencji na wyższy poziom. Transmisja online buduje ogromne zasięgi – nieporównywalne z wydarzeniami stacjonarnymi. Zakładając, że na evencie obecnych jest 200 osób, liczbę odbiorców można zwiększyć o kolejne 10 tys. dzięki udostępnieniu wydarzenia w sieci. Dlatego też wielu organizatorów realizuje eventy w modelu hybrydowym, czyli połączeniu wydarzenia „na miejscu” z wirtualną obecnością uczestników na platformie. Kolejne wyzwanie dla realizatorów eventów stanowią oczekiwania uczestników, którzy pragną coraz bardziej wyjątkowych doświadczeń bez względu na to, w jak wielkim wydarzeniu biorą udział. MEETING15 stworzył platformę, która nie tylko umożliwia wdrożenie innowacyjnych narzędzi spełniających te wymagania, ale również określa standardy nowoczesnych konferencji. Znane i powszechne oprogramowania do prowadzenia wideorozmów nie posiadają tak rozbudowanego systemu usług i narzędzi, które zapewnia MEETING15. Dlatego też doceniana jest nie tylko przez międzynarodowe firmy, ale również krajowych graczy, którzy mają świadomość tego, że organizacja eventu wiąże się obecnie z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań.

Platforma MEETING15 zapewnia niespotykane dotąd możliwości w organizacji wydarzeń online. Co ważne, jako firma dostosowujemy się do naszych klientów i oferujemy im rozwiązania na miarę ich potrzeb i możliwości finansowych. To nasz ukłon w stronę tych, którzy pragną zrealizować nowoczesną konferencję, ale budżet może ich ograniczać. Z naszej platformy korzystają różne firmy z prawie każdego zakątka świata. Wszystkie łączy chęć organizacji niezapomnianego eventu. Dla nas to ogromna satysfakcja, że możemy spełnić ich cel – opowiada wiceprezes MEETING15, Tomasz Majewski.

Platforma wyszła również naprzeciw potrzebom wydarzeń, których organizacja w sieci wydaje się zbyt ryzykowna i niebezpieczna. MEETING15 stworzył narzędzie, które służy do realizacji walnych głosowań z wykorzystaniem zdalnego dostępu uczestników dla spółek prawa handlowego, izb gospodarczych, agencji, fundacji, spółdzielni i innych podmiotów podejmujących decyzje z wykorzystaniem procesu tego typu głosowania.

Nieograniczony parasol innowacyjnych narzędzi

Za sukcesem innowacyjnej platformy stoi kompleksowość oraz dostosowanie się do nowych oczekiwań zarówno organizatorów, jak i odbiorców wydarzeń online. Możliwości platformy są nieograniczone. Dzięki narzędziu oferowanym przez MEETING15 w jednym miejscu w sieci można przeprowadzić transmisję video z konferencji, wprowadzić niezbędne informacje dla uczestników, np. agendę czy listę prelegentów, dodać bannery reklamowe sponsorów i linki do wybranych profili z kanałów Social Media, pokazując w lekki i atrakcyjny sposób wirtualną prezentację reklamodawców, a także stanowić witrynę do zakupu biletów na wydarzenie. Wszystko to tworzy kompletne interaktywne rozwiązanie dla e-konferencji dostępne pod jednym linkiem na wszystkich urządzeniach z dostępem do sieci. Zespół MEETING15 tworzy również wiele atrakcyjnych funkcji dla uczestników. Stale dostosowuje się do konkretnych potrzeb, wprowadzając angażujące dla nich aktywności. Do dyspozycji słuchaczy pozostaje m.in. biblioteka gier, wirtualne ankiety, quizy czy niezliczona liczba pokoi do videorozmów 1:1. Jak widać, organizatorzy mają ogromne pole manewru w planowaniu wydarzenia online z MEETING15. Warto podkreślić, że żadna inna platforma w Polsce nie zapewnia tak innowacyjnego i kompleksowego przeprowadzenia e-konferencji.

Platforma MEETING15 mimo wdrożenia wielu technologicznie zaawansowanych narzędzi nie wymaga instalacji żadnej aplikacji. Dostosowuje wyświetlanie treści do danej przeglądarki. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu technologii PWA (Progressive Web Apps). Uniwersalność technologii przyczyniła się również do niebywałego sukcesu platformy.

Kontakt dla mediów:

Inga Ryfka

Account Executive

+48 790 393 471

i.ryfka@agencjafaceit.pl

MEETING15® jest innowacyjną platformą eventową, umożliwiającą przeniesienie wydarzeń stacjonarnych do świata wirtualnego z transmisjami na żywo. Dzięki niej organizatorzy i uczestnicy eventów zyskują niespotykane dotąd możliwości. Aplikacja pozwala na prawdziwą interakcję pomiędzy prowadzącym wykład a uczestnikami, dzięki wykorzystaniu różnorodnych, angażujących narzędzi w czasie transmisji, np. pytań i ankiet, gier, które wprowadzają element rywalizacji oraz głosowania tajnego lub jawnego. Platforma stanowi efektywne narzędzie do komunikacji. Jest szybkie, łatwe i co najważniejsze bezpieczne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Wiosenna promocja ZTE – smartfony od 249 zł Biuro prasowe
2024-04-23 | 12:00

Wiosenna promocja ZTE – smartfony od 249 zł

Smartfony ZTE Blade to seria przystępnych cenowo telefonów zbalansowanych pod kątem stosunku ceny do jakości. Charakteryzują się one estetycznym i niebanalnym designem oraz odpowiednio
Technologie SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli AI
2024-04-19 | 13:00

SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli AI

SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie AI i umożliwią budowanie wiarygodnych i
Technologie Universal Robots wprowadza płynną integrację ze sterownikami PLC Siemens
2024-04-19 | 11:00

Universal Robots wprowadza płynną integrację ze sterownikami PLC Siemens

Universal Robots (UR), wiodąca na świecie firma produkująca roboty współpracujące (coboty), zintegrowała interfejs SRCI (ang. Standard Robot Command Interface,  standardowy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.