Pobierz aplikację AutoMapa z Huawei AppGallery i podróżuj po Europie za darmo
Użytkownicy smartfonów Huawei, którzy pobiorą aplikację AutoMapa ze sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery, mogą przez miesiąc korzystać z bezpłatnych map Europy. Oferta dotyczy zarówno smartfonów Huawei opartych o Google Mobile Services, jak i modeli z Huawei Mobile Services.
Darmowe mapy Europy można aktywować do 31 sierpnia.
Huawei rozszerzył dotychczasową ofertę, czyli bezterminowy i bezpłatny dostęp do nawigacji i map Polski AutoMapa dla smartfonów z HMS oraz 30-dniowy dostęp dla modeli z GMS, o miesięczny dostęp do map Europy dla wszystkich urządzeń marki. Aby go otrzymać, wystarczy pobrać z AppGallery lub otworzyć na smartfonie Huawei aplikację AutoMapa, następnie przejść do ustawień, wejść w zakładkę „Kup/aktualizuj”, a następnie „Zarządzaj licencją” i „Europa, Pierwszy miesiąc gratis”. Bezpłatny, 30-dniowy dostęp do map Europy można aktywować do 31 sierpnia.
Nabywcy najnowszych urządzeń marki z HMS, w tym smartfonów z flagowej serii P40, Mate 30 Pro czy atrakcyjnych cenowo Y6p i Y5p, już od maja mogą korzystać z bezterminowego, bezpłatnego dostępu do nawigacji i map Polski w aplikacji AutoMapa. Warunkiem jest pobranie aplikacji ze sklepu Huawei AppGallery.
Użytkownicy starszych urządzeń marki, opartych o GMS, otrzymują natomiast 30 dni bezpłatnego dostępu do map Polski i nawigacji w aplikacji AutoMapa – również za pobranie jej z AppGallery.
Aplikacja AutoMapa jest w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services, co oznacza, że użytkownicy smartfonów i tabletów opartych na HMS mogą w pełni korzystać z wszystkich funkcjonalności oferowanych przez aplikację.
Huawei dynamicznie rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się prawie 1000 polskich aplikacji, a liczba ta z dnia na dzień rośnie. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 35 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 390 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, obok takich usług jak – między innymi - Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery powstała również dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/, na której mogą znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami
AutoMapa jest wiodącym polskim dostawcą innowacyjnych rozwiązań w obszarze map cyfrowych, nawigacji i technologii telematycznych. Pod marką AutoMapa oferuje nawigację w segmencie premium mającą niemal 1,5 mln użytkowników. Jest operatorem Targeo.pl – największego polskiego serwisu mapowego, z którego korzysta ponad 5 mln użytkowników miesięcznie. Dostarcza AutoCB – aplikację push-to-talk, używaną jako cyfrowe CB-radio do komunikacji głosowej między kierowcami albo jako walkie-talkie – do rozmów za znajomymi. Produkty AutoMapa wyróżniają się precyzyjnymi, aktualnymi mapami i dostępnością w warunkach ograniczonej łączności, także offline. Wszystkie produkty mapowe i nawigacyjne łączy MapCloud – chmura usług mapowo-nawigacyjnych. Wysoką jakość rozwiązań AutoMapa doceniły m.in. służby ratujące życie – Straż Pożarna, Ratownictwo Medyczne, dyspozytorzy numeru 112 i piloci Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Jako dostawca usług dla firm kurierskich – AutoMapa uczestniczy w procesie dostarczania ponad 50% przesyłek na terenie Polski.
[automapa.pl
biz.automapa.pl
targeo.pl]
Wiosenna promocja ZTE – smartfony od 249 zł
SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli AI
Universal Robots wprowadza płynną integrację ze sterownikami PLC Siemens
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.