Pobieraj aplikacje z Huawei AppGallery i wygrywaj Punkty Huawei
Huawei rusza z akcją „Pobieraj i wygrywaj”, w której użytkownicy sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery mogą otrzymać Punkty Huawei. By wziąć udział w akcji, należy pobrać co najmniej dwie z 20 wskazanych aplikacji w AppGallery.
Codziennie aż 5000 osób może wygrać Punkty Huawei, które można wykorzystać do zakupu różnych usług mobilnych Huawei. Akcja potrwa do 9 kwietnia 2020 roku.
AppGallery, autorski sklep z aplikacjami Huawei, dynamicznie się rozwija. W ofercie sklepu z każdym dniem pojawiają się nowe aplikacje, a akcja „Pobieraj i wygrywaj” ma zachęcić użytkowników do aktywnego korzystania z oferty sklepu.
Warunkiem udziału w konkursie jest posiadanie ID Huawei, a w kolejnych krokach – pobranie co najmniej dwóch aplikacji z puli 20 wskazanych. Każdego dnia pierwsze 5000 użytkowników sklepu AppGallery, którzy wezmą udział w „Pobieraj i wygrywaj”, otrzyma po 5 Punktów Huawei. Punkty te można wykorzystać do zakupu różnych treści w grach i aplikacjach dostępnych w AppGallery, a także do zakupu dodatkowego miejsca w Chmurze Huawei oraz nabycia tapet, motywów czy nowych czcionek w Motywach Huawei.
Aplikacje, które można pobrać w ramach akcji to: Allegro, Bezpieczna rodzina, DOZ, Eleven Sports, Empik Go, e-pity, eSky, Jakdojade, moBilet, PGNiG, Reverse Movie FX, Rise of Kingdoms, Qupony, Rossmann, Same Quizy, SMYK, Telemagazyn, TOK FM, Vod.pl i Wyspy Krzyżówek.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.