Komunikaty PR

Platforma MarTech SAS zintegrowana z generatywną sztuczną inteligencją

2023-10-04  |  16:05
Biuro prasowe

Klienci SAS z branży marketingowej mogą teraz korzystać z mocy generatywnej sztucznej inteligencji. Rozwiązanie SAS® Customer Intelligence 360 zyskało możliwość integracji z najnowszymi rozwiązaniami AI, co usprawni planowanie marketingowe, tworzenie treści i projektowanie doświadczeń klienta.

Klienci SAS mogą teraz wykorzystywać moc generatywnej sztucznej inteligencji na różnych etapach swojej pracy - od planowania działań marketingowych i identyfikacji odbiorców po projektowanie doświadczeń klienta i tworzenie kreacji dostosowanych dla różnych kanałów, na monitorowaniu i analizowaniu wyników kończąc.

W przeciwieństwie do innych rozwiązań dostępnych na rynku, oferta integracji narzędzi SAS z generatywną sztuczną inteligencją nie jest związana z konkretnym dostawcą technologii. Dzięki temu klienci firmy zyskują elastyczność w wyborze modeli generatywnej AI spomiędzy własnych rozwiązań, najpopularniejszych na rynku silników, takich jak OpenAI, czy hostowanych prywatnie systemów open source. Ponadto klienci sami decydują, które funkcje i w jakim stopniu zostaną zintegrowane z platformą, jak algorytmy zostaną wytrenowane i skonfigurowane oraz jak zostaną udostępnione zespołom marketingu – wszystko to dzięki dostosowanej do potrzeb struktury integracji.

„Generatywna AI to fascynujące rozwiązanie, które w naturalny sposób wzmacnia projekty marketingu angażującego” – powiedział Jonathan Moran, Head of Martech Solutions Marketing w SAS. „Korzystając z tej technologii w sposób odpowiedzialny marketerzy mogą optymalizować czas, zasoby i budżet. Platforma SAS Customer Intelligence 360 powstała po to, aby zwiększać wydajność oraz skuteczność działów marketingu i reklamy. Dlatego też integracja naszych zaufanych rozwiązań z generatywną sztuczną inteligencją jest tak istotne”.

Generatywna sztuczna inteligencja pomoże w tworzeniu planów marketingowych oraz identyfikowaniu i rozwijaniu dodatkowych segmentów biznesu oraz grup docelowych. Może również tworzyć sugerowaną treść wiadomości e-mail lub innych komunikatów angażujących klienta. W przypadku spersonalizowanego targetowania GAI zapewnia sugestie dotyczące zmiennych demograficznych, psychograficznych, behawioralnych i geograficznych, które należy uwzględnić w działaniach angażujących. Gdy wytyczne lub sugestie dotyczące tekstu lub obrazu są niezadawalające, informacje te można edytować. Wyniki mogą być mierzone, raportowane i udostępnione innym członkom zespołu.

Oferta zapewnia następujące możliwości:

  • Integracja za pośrednictwem konektora SAS z dostawcami dużych modeli językowych (LLM), co pozwoli pracować nad strategiami nowatorskich kampanii;
  • Stosowanie języka naturalnego do tworzenia grup docelowych;
  • Przyspieszenie generowania treści przy użyciu niestandardowych modeli i baz wiedzy.

Generatywna sztuczna inteligencja jako element odpowiedzialnego marketingu

Według najnowszego raportu firmy Gartner „Predicting How Major Trends Will Shape Marketing's Future”, do 2025 r. 70 proc. dyrektorów marketingu uzna odpowiedzialność za etyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji w codziennej działalności za jedną z najważniejszych kwestii. Z tego samego raportu wynika, że do 2027 r. 80 proc. działów sprzedaży ustanowi dedykowaną komórkę ds. autentyczności treści w celu zwalczania dezinformacji i fałszywych materiałów.

„Dane te potwierdzają, że korzystanie przez marketerów z technologii takich jak generatywna sztuczna inteligencja w bezpieczny, rzetelny i uczciwy sposób jest i będzie w przyszłości priorytetem dla biznesu” – dodał Jonathan Moran.

Rozwój SAS Customer Intelligence 360 jest ściśle powiązany z wytycznymi określonymi przez dział SAS Data Ethics. Filary strategii bezpiecznego i odpowiedzialnego wprowadzania technologii generatywnej AI do środowisk marketingowych obejmują:

  • Priorytetową ochronę danych – nie udostępnianie modelom wrażliwych danych firmy i klientów.
  • Nadzór człowieka – treści generowane przez sztuczną inteligencję powinny być zawsze sprawdzane i zatwierdzane przez ludzi.
  • Tworzenie interpretowalnych i przejrzystych wyników – dla marketerów zawsze powinno być jasne, w jaki sposób algorytm AI doszedł do swoich wniosków i zaleceń.

Dowiedz się więcej o rozwiązaniach SAS MarTech.

 

 

Informacja o SAS

SAS jest liderem w zakresie analityki i AI. Dzięki innowacyjnemu oprogramowaniu i profesjonalnym usługom pomaga firmom na całym świecie zamieniać dane w wiedzę. SAS oferuje THE POWER TO KNOW®.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć

Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.