Komunikaty PR

Platforma MarTech SAS zintegrowana z generatywną sztuczną inteligencją

2023-10-04  |  16:05
Biuro prasowe

Klienci SAS z branży marketingowej mogą teraz korzystać z mocy generatywnej sztucznej inteligencji. Rozwiązanie SAS® Customer Intelligence 360 zyskało możliwość integracji z najnowszymi rozwiązaniami AI, co usprawni planowanie marketingowe, tworzenie treści i projektowanie doświadczeń klienta.

Klienci SAS mogą teraz wykorzystywać moc generatywnej sztucznej inteligencji na różnych etapach swojej pracy - od planowania działań marketingowych i identyfikacji odbiorców po projektowanie doświadczeń klienta i tworzenie kreacji dostosowanych dla różnych kanałów, na monitorowaniu i analizowaniu wyników kończąc.

W przeciwieństwie do innych rozwiązań dostępnych na rynku, oferta integracji narzędzi SAS z generatywną sztuczną inteligencją nie jest związana z konkretnym dostawcą technologii. Dzięki temu klienci firmy zyskują elastyczność w wyborze modeli generatywnej AI spomiędzy własnych rozwiązań, najpopularniejszych na rynku silników, takich jak OpenAI, czy hostowanych prywatnie systemów open source. Ponadto klienci sami decydują, które funkcje i w jakim stopniu zostaną zintegrowane z platformą, jak algorytmy zostaną wytrenowane i skonfigurowane oraz jak zostaną udostępnione zespołom marketingu – wszystko to dzięki dostosowanej do potrzeb struktury integracji.

„Generatywna AI to fascynujące rozwiązanie, które w naturalny sposób wzmacnia projekty marketingu angażującego” – powiedział Jonathan Moran, Head of Martech Solutions Marketing w SAS. „Korzystając z tej technologii w sposób odpowiedzialny marketerzy mogą optymalizować czas, zasoby i budżet. Platforma SAS Customer Intelligence 360 powstała po to, aby zwiększać wydajność oraz skuteczność działów marketingu i reklamy. Dlatego też integracja naszych zaufanych rozwiązań z generatywną sztuczną inteligencją jest tak istotne”.

Generatywna sztuczna inteligencja pomoże w tworzeniu planów marketingowych oraz identyfikowaniu i rozwijaniu dodatkowych segmentów biznesu oraz grup docelowych. Może również tworzyć sugerowaną treść wiadomości e-mail lub innych komunikatów angażujących klienta. W przypadku spersonalizowanego targetowania GAI zapewnia sugestie dotyczące zmiennych demograficznych, psychograficznych, behawioralnych i geograficznych, które należy uwzględnić w działaniach angażujących. Gdy wytyczne lub sugestie dotyczące tekstu lub obrazu są niezadawalające, informacje te można edytować. Wyniki mogą być mierzone, raportowane i udostępnione innym członkom zespołu.

Oferta zapewnia następujące możliwości:

  • Integracja za pośrednictwem konektora SAS z dostawcami dużych modeli językowych (LLM), co pozwoli pracować nad strategiami nowatorskich kampanii;
  • Stosowanie języka naturalnego do tworzenia grup docelowych;
  • Przyspieszenie generowania treści przy użyciu niestandardowych modeli i baz wiedzy.

Generatywna sztuczna inteligencja jako element odpowiedzialnego marketingu

Według najnowszego raportu firmy Gartner „Predicting How Major Trends Will Shape Marketing's Future”, do 2025 r. 70 proc. dyrektorów marketingu uzna odpowiedzialność za etyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji w codziennej działalności za jedną z najważniejszych kwestii. Z tego samego raportu wynika, że do 2027 r. 80 proc. działów sprzedaży ustanowi dedykowaną komórkę ds. autentyczności treści w celu zwalczania dezinformacji i fałszywych materiałów.

„Dane te potwierdzają, że korzystanie przez marketerów z technologii takich jak generatywna sztuczna inteligencja w bezpieczny, rzetelny i uczciwy sposób jest i będzie w przyszłości priorytetem dla biznesu” – dodał Jonathan Moran.

Rozwój SAS Customer Intelligence 360 jest ściśle powiązany z wytycznymi określonymi przez dział SAS Data Ethics. Filary strategii bezpiecznego i odpowiedzialnego wprowadzania technologii generatywnej AI do środowisk marketingowych obejmują:

  • Priorytetową ochronę danych – nie udostępnianie modelom wrażliwych danych firmy i klientów.
  • Nadzór człowieka – treści generowane przez sztuczną inteligencję powinny być zawsze sprawdzane i zatwierdzane przez ludzi.
  • Tworzenie interpretowalnych i przejrzystych wyników – dla marketerów zawsze powinno być jasne, w jaki sposób algorytm AI doszedł do swoich wniosków i zaleceń.

Dowiedz się więcej o rozwiązaniach SAS MarTech.

 

 

Informacja o SAS

SAS jest liderem w zakresie analityki i AI. Dzięki innowacyjnemu oprogramowaniu i profesjonalnym usługom pomaga firmom na całym świecie zamieniać dane w wiedzę. SAS oferuje THE POWER TO KNOW®.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę! Biuro prasowe
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane
Technologie Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
2024-12-20 | 01:00

Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!

To idealny moment, aby wyposażyć swój dom w najnowsze technologie i cieszyć się komfortem oraz bezpieczeństwem na najwyższym poziomie. Wśród prawdziwych, zakupowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.