Pierwsze specjalistyczne powłoki do drewna w 100% utwardzane promieniami UV
Producenci okien, dzięki nowemu rozwiązaniu do natychmiastowego suszenia, mogą już teraz uczynić proces produkcyjny bardziej wydajnym i zrównoważonym.
Oferowany przez AkzoNobel produkt RUBBOL 100% UV z portfolio produktów do drewna pod marką Sikkens jest pierwszym produktem z takimi właściwościami w swoim segmencie. Dzięki temu, że czas schnięcia skrócił się do 16 godzin, producenci mogą znacznie zaoszczędzić czas produkcji i obniżyć koszty energii, zapewniając jednocześnie wysoką efektywność.
Ponieważ produkt jest zeroemisyjny i nie wymaga mieszania, sprawia, że proces produkcji jest bardziej zrównoważony, co jest kolejną ważną informacją dla wielu klientów.
– Wiemy, że przejście na linię produkcyjną UV wiąże się z poniesieniem określonych nakładów, bo jest to jednak duża inwestycja – mówi Simon Parker, Director of AkzoNobel’s Industrial Coatings. – Nasz 100% UV RUBBOL oferuje jednak znaczące oszczędności w połączeniu z doskonałą efektywnością. Tak więc nigdy nie było lepszego czasu na zmianę.
System powłokowy składa się z masy szpachlowej, podkładu i warstwy nawierzchniowej do drewnianych ram okiennych oraz powłoki nawierzchniowej do aplikacji okien PCV. Pomimo przyspieszonego procesu, produkty nadal spełniają wysokie wymagania marki Sikkens, czyli bardzo dobrą przyczepność, doskonałą trwałość i świetne parametry techniczne.
Nowa w 100% utwardzana seria UV jest częścią globalnego programu AkzoNobel w zakresie badań nad wpływem czynników atmosferycznych. Ze względu na fakt, iż ośrodki, które zajmują się tym tematem, zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej oraz w regionie Azji i Pacyfiku, AkzoNobel jest w stanie przebadać ponad 200 000 próbek w różnych warunkach klimatycznych i monitorować ich długoterminową trwałość.
Więcej informacji: www.sikkens-wood-coatings.com

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.