Komunikaty PR

Petal - nowe narzędzie w Huawei AppGallery do szybkiego wyszukiwania aplikacji

2020-06-23  |  14:10

Huawei udostępnił w AppGallery aplikację Petal, własne narzędzie do wyszukiwania i instalowania aplikacji na smartfonach i tabletach marki. Aplikację można pobrać ze sklepu, a następnie, w formie widżetu, przypiąć do ekranu głównego. Narzędzie dedykowane jest użytkownikom urządzeń Huawei najnowszej generacji, które oparte są o autorski ekosystem marki Huawei Mobile Services.

 

Petal agreguje w jednym miejscu większość popularnych w skali świata aplikacji. Narzędzie pozwala użytkownikowi szybko i łatwo wyszukać ulubione aplikacje, a następnie pobrać je na smartfon lub tablet Huawei. W przypadku, gdy wybrana aplikacja nie jest dostępna w oficjalnym sklepie Huawei AppGallery, Petal podpowiada, z jakiego innego źródła można ją zainstalować lub odsyła do strony webowej aplikacji.

 

Aplikację Petal można pobrać z Huawei AppGallery, a następnie „przypiąć” do ekranu głównego smartfona w postaci widżetu. Aby to zrobić, po pobraniu aplikacji, należy przejść do ekranu głównego smartfona lub tabletu, a następnie „ściągając” do środka dwoma placami ekran, przejść do ustawień. Po wejściu w ikonę „Widżet” trzeba odnaleźć „Wyszukiwarkę Petal” i przypiąć ją do ekranu głównego.

 

Aplikacja Petal pozwala również na przeglądanie najnowszych newsów i informacji, a także aktualizowanie aplikacji już zainstalowanych na urządzeniach Huawei.

 

Petal to kolejny sposób, obok sklepu AppGallery oraz Phone Clone, na instalowanie aplikacji na urządzeniach Huawei opartych o HMS (Huawei Mate 30 Pro, smartfony z serii P40, modele z nowej serii Y – Y6p i Y5p, a także tablety MatePad Pro i MatePad T8).

 

Aplikacja Petal powstała we współpracy z globalnymi i europejskimi twórcami wyszukiwarek, w tym Qwant i Yandex, dzięki czemu spełnia najwyższe standardy prywatności i bezpieczeństwa.

 

Huawei dynamicznie rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się prawie 1000 polskich aplikacji. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 35 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 390 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, obok takich usług jak – między innymi – Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

 

Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery powstała również dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/, na której mogą znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.