Paweł Jankowski nowym Country Managerem Endavy w Polsce
Endava, brytyjska firma IT, będąca wiodącym globalnym dostawcą nowoczesnych rozwiązań z zakresu transformacji cyfrowej, ogłosiła powołanie Country Managera w Polsce. Został nim Paweł Jankowski, który wcześniej pełnił stanowisko Delivery Unit Managera odpowiedzialnego za biura firmy w Warszawie i Łodzi.
Paweł Jankowski ma bogate doświadczenie w branży technologicznej oraz udokumentowane osiągnięcia z zakresu budowania i prowadzenia silnych zespołów, a także w obszarze realizacji złożonych projektów dla klientów na całym świecie.
Swoją karierę rozpoczął od tworzenia aplikacji na urządzenia mobilne. Po kilku latach awansował na stanowisko team leadera, które było początkiem jego kariery managerskiej. Swoje umiejętności kierownicze w zarządzaniu projektami, obsłudze klienta czy dostarczaniu rozwiązań, miał możliwość rozwijać doradzając globalnym markom z branż takich jak mobile, telekomunikacja czy motoryzacja.
Na stanowisku Country Managera, które objął 1 lipca, Paweł Jankowski będzie odpowiedzialny za rozwój polskich biur Endavy, w zgodzie z globalną strategią firmy. Na liście jego priorytetów znajdzie się także budowanie elastycznych i skalowalnych struktur organizacji, zapewnienie wysokiej jakości usług oraz utrzymanie kultury pracy i dbanie o wartości wyznawane w Endavie. Do jego obowiązków będzie należeć również wsparcie pozycjonowania firmy w Polsce jako pracodawcy pierwszego wyboru, czyli miejsca, w którym uzdolnieni specjaliści mogą budować swoją karierę w atmosferze wsparcia, współpracy oraz wzajemnego szacunku.
– Powołanie Pawła Jankowskiego na stanowisko Country Managera w Polsce to kolejny krok w kierunku realizacji naszej długoterminowej strategii rozwoju w Europie Centralnej. Jestem przekonana, że jego doświadczenie, umiejętności przywódcze i spójna wizja wzmocnią pozycję Endavy w Polsce, zarówno jako zaufanego partnera biznesowego, jak i pracodawcy pierwszego wyboru – mówi Roxana Circu, Regional Manager w Endavie.
– W ciągu ostatniego roku miałem szczęście pracować z zespołem niesamowicie utalentowanych osób, z którymi wspólnie osiągaliśmy postawione przed nami cele. Razem zrealizowaliśmy znaczące kamienie milowe, t.j. otwarcie czterech lokalizacji Endavy w Polsce, przyciągnięcie nowych talentów, zaangażowanie w różne inicjatywy wewnętrzne i zewnętrzne oraz stworzenie silnych podstaw dla przyszłego wzrostu firmy w naszym kraju, m.in. poprzez wdrożenie kultury, struktury i wartości pracy, które są dla nas w Endavie bardzo ważne. Jestem niesamowicie dumny z tego, co wspólnie osiągnęliśmy i wierzę, że przed nami jeszcze wiele kolejnych sukcesów – mówi Paweł Jankowski, Country Manager w Endavie.
materiały prasowe / Endav

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.