Komunikaty PR

Partnerstwo Secret Double Octopus i FEITIAN Technologies

2021-05-12  |  10:00

Secret Double Octopus, lider rozwiązań do uwierzytelniania bezhasłowego nawiązał współpracę partnerską z FEITIAN Technologies, czołowym producentem tokenów sprzętowych i kluczy bezpieczeństwa. Integracja i wykorzystanie rozwijanych przez obie firmy technologii pozwoli dostarczyć przedsiębiorstwom nowe, prostsze i bezpieczniejsze możliwości uwierzytelniania bez użycia haseł.   

Firma Secret Double Octopus oferuje technologię uwierzytelniania bezhasłowego, która pozwala całkowicie wyeliminować konieczność używania haseł w złożonych infrastrukturach przedsiębiorstw. Octopus Passwordless Enterprise jest jak dotąd jedynym rozwiązaniem klasy korporacyjnej, które jest w stanie zastosować uwierzytelnianie bez hasła w każdej organizacji i w każdym przypadku użycia: od stacji roboczej i aplikacji lokalnych po usługi w chmurze. Partnerstwo z FEITIAN Technologies i integracja technologii Secret Double Octopus z kluczami bezpieczeństwa FEITIAN pozwoli zaoferować organizacjom innowacyjne, bezpieczne i proste w użyciu rozwiązania uwierzytelniające typu „dotknij i idź” (ang. touch and go). 

FEITIAN Technologies jest czołowym dostawcą bezpiecznego i innowacyjnego sprzętu do uwierzytelniania wieloskładnikowego (MFA), a także rozwiązań do zarządzania tożsamością i dostępem (IAM). Firma produkuje i dostarcza sprzęt biometryczny klasy korporacyjnej, klucze bezpieczeństwa z certyfikatem FIDO2, czytniki linii papilarnych, karty inteligentne oraz inne rozwiązania zabezpieczające i uwierzytelniające dla pracowników i konsumentów.

W związku ze stale rosnącą liczbą i skalą cyberzagrożeń, zapotrzebowanie na bezpieczne rozwiązania uwierzytelniające jest większe niż kiedykolwiek wcześniej. Secret Double Octopus i FEITIAN Technologies od lat wspierają transformację cyfrową organizacji, dostarczając rozwiązania, które pozwalają całkowicie wyeliminować konieczność używania haseł, usuwając jednocześnie główną przyczynę naruszeń bezpieczeństwa w organizacji. Dzięki współpracy obu firm klienci korporacyjni otrzymają jeszcze większy wybór opcji uwierzytelniania bezhasłowego, zapewniający wysoki poziom bezpieczeństwa, skalowalność i prostą dla użytkownika obsługę.  

Przedstawicielem firmy Secret Double Octopus w Polsce jest Quest Dystrybucja Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.