Komunikaty PR

Partnerstwo Secret Double Octopus i FEITIAN Technologies

2021-05-12  |  10:00

Secret Double Octopus, lider rozwiązań do uwierzytelniania bezhasłowego nawiązał współpracę partnerską z FEITIAN Technologies, czołowym producentem tokenów sprzętowych i kluczy bezpieczeństwa. Integracja i wykorzystanie rozwijanych przez obie firmy technologii pozwoli dostarczyć przedsiębiorstwom nowe, prostsze i bezpieczniejsze możliwości uwierzytelniania bez użycia haseł.   

Firma Secret Double Octopus oferuje technologię uwierzytelniania bezhasłowego, która pozwala całkowicie wyeliminować konieczność używania haseł w złożonych infrastrukturach przedsiębiorstw. Octopus Passwordless Enterprise jest jak dotąd jedynym rozwiązaniem klasy korporacyjnej, które jest w stanie zastosować uwierzytelnianie bez hasła w każdej organizacji i w każdym przypadku użycia: od stacji roboczej i aplikacji lokalnych po usługi w chmurze. Partnerstwo z FEITIAN Technologies i integracja technologii Secret Double Octopus z kluczami bezpieczeństwa FEITIAN pozwoli zaoferować organizacjom innowacyjne, bezpieczne i proste w użyciu rozwiązania uwierzytelniające typu „dotknij i idź” (ang. touch and go). 

FEITIAN Technologies jest czołowym dostawcą bezpiecznego i innowacyjnego sprzętu do uwierzytelniania wieloskładnikowego (MFA), a także rozwiązań do zarządzania tożsamością i dostępem (IAM). Firma produkuje i dostarcza sprzęt biometryczny klasy korporacyjnej, klucze bezpieczeństwa z certyfikatem FIDO2, czytniki linii papilarnych, karty inteligentne oraz inne rozwiązania zabezpieczające i uwierzytelniające dla pracowników i konsumentów.

W związku ze stale rosnącą liczbą i skalą cyberzagrożeń, zapotrzebowanie na bezpieczne rozwiązania uwierzytelniające jest większe niż kiedykolwiek wcześniej. Secret Double Octopus i FEITIAN Technologies od lat wspierają transformację cyfrową organizacji, dostarczając rozwiązania, które pozwalają całkowicie wyeliminować konieczność używania haseł, usuwając jednocześnie główną przyczynę naruszeń bezpieczeństwa w organizacji. Dzięki współpracy obu firm klienci korporacyjni otrzymają jeszcze większy wybór opcji uwierzytelniania bezhasłowego, zapewniający wysoki poziom bezpieczeństwa, skalowalność i prostą dla użytkownika obsługę.  

Przedstawicielem firmy Secret Double Octopus w Polsce jest Quest Dystrybucja Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę! Biuro prasowe
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane
Technologie Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
2024-12-20 | 01:00

Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!

To idealny moment, aby wyposażyć swój dom w najnowsze technologie i cieszyć się komfortem oraz bezpieczeństwem na najwyższym poziomie. Wśród prawdziwych, zakupowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.