Panasonic rewolucjonizuje doświadczenia wizualne na Igrzyskach Olimpijskich
Public Management
ul. Radzymińska 12/1
03-752 Warszawa
dleszczynska|publicmanagement.pl| |dleszczynska|publicmanagement.pl
668 908 387
https://www.linkedin.com/company/public-management/
Panasonic z dumą ogłasza zakończenie zaawansowanej instalacji sprzętu audiowizualnego na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu 2024. Jako globalny partner olimpijski w kategorii sprzętu audio i wideo, Panasonic odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń wizualnych dla widzów na całym świecie.
Innowacyjne Rozwiązania AV na Igrzyskach Olimpijskich
W ramach przygotowań do igrzysk, Panasonic dostarczył i zainstalował zaawansowany sprzęt w najważniejszych obiektach olimpijskich. Kluczowym elementem projektu jest instalacja 130 projektorów laserowych o wysokiej jasności, w tym najmniejszych i najlżejszych projektorów dostępnych na rynku. Projektory te są zainstalowane w kompleksie pływackim w La Defense, który był gospodarzem konkurencji pływackich.
Panasonic wprowadził również nowoczesne kamery PTZ, kamery studyjne oraz systemy do przełączania wideo na żywo, takie jak KAIROS, które umożliwiają zaawansowane mapowanie pikseli i elastyczną kontrolę w czasie rzeczywistym. Dodatkowo, wprowadzono system monitorowania zdalnego dla projektorów RQ35k, co pozwala na precyzyjne zarządzanie i optymalizację wydajności sprzętu.
Wyzwania Projektowe
W realizacji tego projektu kluczowym wyzwaniem była redukcja śladu węglowego. Panasonic skoncentrował się na wprowadzeniu innowacyjnych rozwiązań, które pozwoliły na zmniejszenie wpływu na środowisko, co wpisuje się w ich zaangażowanie w zrównoważony rozwój.
Równocześnie, zespół Panasonic musiał zapewnić, że wszystkie elementy sprzętu będą w pełni operacyjne w dniu igrzysk. Wymagało to intensywnej pracy nad osiągnięciem najwyższej jakości przy minimalnych kosztach, co było możliwe dzięki ścisłej współpracy firmy z integratorami systemów oraz ekipami produkcyjnymi.
Więcej Informacji w Filmie
Zapraszamy do obejrzenia filmu dokumentalnego, który szczegółowo opisuje proces instalacji oraz wyzwania związane z realizacją projektu. Film zawiera również wywiady z członkami zespołu projektowego, kontraktorami AV i firmami wynajmującymi sprzęt. Materiał jest dostępny z polskimi napisami i można go zobaczyć pod tym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=bkrdxRJHLLA

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem
Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.