OKI C650, najmniejsza drukarka A4 na rynku, idealna dla branży detalicznej
Oki Systems Polska
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
info|oki.com.pl| |info|oki.com.pl
22 44 86 500
www.oki.pl
Najmniejsza na świecie, wysokowydajna drukarka kolorowa A4 - OKI C650 - zapewnia szybkość, jakość, niezawodność i szybki zwrot z inwestycji - wszystko to mieści się w jednym opakowaniu gotowym do pracy w branży detalicznej
Firma OKI Europe Ltd ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego niezwykle kompaktowego modelu drukarki C650. Będzie ona dostępna od stycznia 2021 r. Drukarka C650 zapewnia szybkość, wszechstronność i profesjonalną jakość druku dla firm z branży detalicznej, umożliwiając im błyskawiczne reagowanie na zmieniające się warunki i wymagania klientów. Dzięki unikalnej, kompaktowej konstrukcji pozwalającej na oszczędzania miejsca, drukarka C650 bez problemu zmieści się na biurku w punkcie sprzedaży lub na jego zapleczu. W związku z tym idealnie sprawdzi się ona w zatłoczonych i ruchliwych sklepach, ograniczonych przestrzeniach i punktach handlowych z wysokim czynszem za wynajem lokalu.
Dla sprzedawców detalicznych możliwość szybkiego dostosowania się do nagłych zmian jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Drukarka C650 zapewnia profesjonalną jakość druku na żądanie – od oznakowania dystansu społecznego po materiały POS, cenówki i materiały komunikujące promocje w sklepach, naklejki na okna, materiały szkoleniowe dla personelu oraz ulotki produktowe. Sprzedawcy detaliczni mogą sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu konsumentów na personalizację, w szczególności ci detaliści, którzy sprzedają własne produkty wymagające umieszczanie niestandardowych, indywidualnych etykiet lub naklejek na produktach i opakowaniach.
C650 zapewnia dużą szybkość drukowania w bogatych kolorach LED, dzięki pionierskiej technologii cyfrowej LED firmy OKI i doskonale nadaje się do drukowania wszystkich materiałów, od codziennej dokumentacji firmowej po przyciągające wzrok materiały dodatkowe w rozdzielczości 1200 × 1200 dpi gotowe do wykorzystania w sklepie. Gdy sprzedawcy detaliczni muszą szybko reagować na zmieniające się trendy i zmiany na rynku, C650 zapewnia im łatwość użytkowania i szybkość, których tak potrzebują. Urządzenie drukuje 35 stron na minutę i może obsługiwać nośniki o gramaturze od 60 g/m2 do 256 g/m2 oraz w formatach od B8 do 1,32 m długości.
„W szybko zmieniającym się sektorze handlu detalicznego oczekiwanie na dostawców usług druku może powodować opóźnienia, a urządzenia spełniające potrzeby sprzedawców są zazwyczaj zbyt duże do sklepów” – mówi Javier Lopez, dyrektor generalny ds. rozwiązań wertykalnych, OKI Europe Ltd. „W obecnej sytuacji sprzedawcy detaliczni muszą być w stanie szybko reagować na zmieniające się warunki rynkowe i kierować kupujących z powrotem do sklepów stacjonarnych. Drukarka C650 pomoże im w tym. Dzięki niewielkim rozmiarom, wyjątkowej jakości druku, dużej szybkości, niezawodności i doskonałym możliwościom obsługi nośników, sprzedawcy detaliczni mogą być bardziej samowystarczalni i szybko przystosowywać się do zmieniających się potrzeb, jednocześnie redukując koszty i eliminując opóźnienia wynikające z korzystania z zewnętrznych dostawców usług druku”.
Innowacyjna konstrukcja modelu C650 zapewnia pełny dostęp z przodu, co zmniejsza ilość miejsca potrzebnego do obsługi drukarki w porównaniu z urządzeniami o podobnej wielkości. Podczas konserwacji urządzenia po bokach drukarki potrzebna jest przestrzeń wynosząca zaledwie 2 cm.
Aby móc zaspokoić potrzeby zapracowanych sprzedawców detalicznych, przy projektowaniu modelu C650 kluczowym obszarem na którym się koncentrowano była niezawodności drukarki oraz to, aby była ona zawsze dostępna, gdy jest akurat potrzebna. Szerokie zastosowanie wysokiej jakości komponentów zamiast tworzyw sztucznych sprawia, że jest to jedna z najbardziej wytrzymałych drukarek w swojej klasie, co gwarantuje długą i bezproblemową eksploatację. Osobne tonery i trwałe bębny o długiej żywotności zapewniają wysoką obciążalność i maksymalne wykorzystanie materiałów eksploatacyjnych, co sprawia, że drukarka C650 umożliwia drukowanie ogromnej ilości dokumentów, czyniąc z niej idealne rozwiązanie dla sklepów detalicznych wymagających wysokonakładowego i wydajnego druku w kolorze.
Firma OKI zaleca używanie ABBYY FineScanner – to pierwszy inteligentny skaner mobilny wykorzystujący sztuczną inteligencję, który umożliwia skanowanie papierowych dokumentów takich jak bony sprzedażowe i paragony oraz tworzenie doskonałych kopii cyfrowych do drukowania i przechowywania. Dzięki temu model C650 zyskuje funkcję skanowania, co eliminuje konieczność stosowania osobnego skanera biurkowego lub urządzenia wielofunkcyjnego, które zajmuje cenne miejsce. Klienci mogą także subskrybować usługę The Design Hub obsługiwaną przez Shoppa, która zapewnia kompleksowe rozwiązanie w zakresie projektowania i drukowania. Ta łatwa w obsłudze kreatywna platforma zapewnia firmom możliwość tworzenia w pełni spersonalizowanych komunikatów wizualnych i materiałów marketingowych w profesjonalnej jakości we własnym zakresie za pomocą kilku prostych kliknięć. Dzięki niestandardowym profilom multimedialnym osadzonym w ustawieniach drukowania The Design Hub, sprzedawcy detaliczni mogą natychmiast drukować na różnych typach i rozmiarach nośników za pomocą jednego przycisku – nie trzeba być specjalistą. The Design Hub umożliwia również monitorowanie stanu urządzenia C650, w tym poziomu materiałów eksploatacyjnych, oraz automatyczne wysyłanie powiadomienia o konieczności zastosowania nowych materiałów eksploatacyjnych. Dzięki linkom do autoryzowanych partnerów firmy OKI, odbiór materiałów eksploatacyjnych jest równie prosty co ich zakup, co pozwala na nieprzerwane i bezproblemowe drukowanie.
W tych trudnych czasach sprzedawcy detaliczni wymagają jak najwięcej wsparcia, a oprócz przedłużonej 3-letniej gwarancji przyznawanej podczas rejestracji produktu w ramach kampanii „Adapt Today” firma OKI oferuje pakiet Business Agility o przybliżonej wartości 500 EUR*, przy zakupie modelu C650 i zestawu tonerów CMYK. Pakiet obejmuje bezpłatną** sześciomiesięczną subskrypcję usługi The Design Hub i ABBYY FineScanner Premium, a także nośniki do zastosowań dla poszczególnych sektorów oraz dostęp do szablonów i grafik. Te narzędzia i zasoby zostały zaprojektowane, aby pomóc sprzedawcom detalicznym w dostosowaniu się do różnej liczby osób odwiedzających sklep oraz do zmieniających się wytycznych rządowych, informowaniu o poziomach zapasów i ograniczeniach oraz promowaniu alternatywnych produktów, a jednocześnie pomaganiu klientom w bezpiecznym poruszaniu się po sklepie, dzięki komunikacji wizualnej wydrukowanej na żądanie, eliminując potrzebę polegania na dostawcach zewnętrznych.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.oki/com/pl
* Obowiązuje regulamin. Podane wartości są wartościami przybliżonymi.
** Wymagana rejestracja
Specyfikacja:
„Najmniejsza na świecie wysokowydajna kolorowa drukarka A4” – w oparciu o badania firmy OKI przeprowadzone we wrześniu 2020 r., obejmujące urządzenia o porównywalnej wydajności. Model C650 jest jednak mniejszy nawet od urządzeń o szybkości mniejszej niż 25 str./min.
C650¹
• Rozdzielczość druku
- 1200 × 1200 dpi
• Wymiary
- 290 × 395 × 430 mm (wys. × szer. × głęb.)
• Wymagana przestrzeń robocza
- 490 × 435 × 654 mm (wys. × szer. × głęb.)
• Obsługa nośników
- Gramatura: od 60 g/m2 do 256 g/m2
- Rozmiar: od B8 do 1,32 m długości
• Szybkość druku
- 35 str./min kolor/cz-b
• Czas do pierwszego wydruku
- 6,5 sekundy kolor/cz-b
• Maksymalna pojemność podajników
- 1940 arkuszy 80 g/m2
¹ Parametry techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedzenia. Wszystkie znaki towarowe zastrzeżone.
Autodesk partnerem PZFD. Wspólny cel: cyfryzacja branży budowlanej
Infrastruktura cyfrowa w modelu subskrypcyjnym wsparciem dla firm
Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób
Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.
Transport
Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie
Ponad 85 mld euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.