„OkazjoWTORKI” w Huawei, czyli cykliczne promocje w sklepie huawei.pl
Huawei rusza z cykliczną, cotygodniową ofertą promocyjną w sklepie huawei.pl. „OkazjoWTORKI” – począwszy od wtorku 24 listopada – będą tym szczególnym dniem tygodnia, gdy klienci oficjalnego sklepu internetowego marki znajdą w nim atrakcyjną ofertę. Będą to promocje cenowe na wybrane produkty, zestawy urządzeń i akcesoriów lub inne benefity dostępne wyłącznie w tym dniu w sklepie huawei.pl.
- Marka powinna być zawsze blisko swoich klientów i zmieniać się adekwatnie do ich potrzeb. W dobie pandemii i zwiększonej sprzedaży internetowej, rozwój oferty e-commerce jest naturalnym ruchem. Wierzmy, że nasze OkazjoWTORKI zachęcą klientów do poszukiwania atrakcyjnych ofert na huawei.pl nie tylko we wtorki. Mamy nadzieję, że będzie to inspiracja do regularnych wizyt w naszym sklepie – mówi Paweł Strzelczak, head of e-commerce w Huawei CBG Polska.
Huawei.pl to oficjalny sklep internetowy marki z pełnym portfolio produktowym dostępnym w sprzedaży w Polsce, na które składają się: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, opaski sportowe i sprzęt audio (bezprzewodowe słuchawki czy głośniki). Atutem sklepu jest szeroki wybór akcesoriów, dodatków i urządzeń sieciowych – klient może zaopatrzyć się w etui, selfie stick, plecak na laptop, ładowarkę, power bank, routery czy wymienny pasek do smartwatcha. Huawei.pl to także szereg ofert specjalnych, niedostępnych w żadnym innym sklepie, jak na przykład możliwość zakupu najnowszych inteligentnych okularów Huawei x Gentle Monster Eyewear II.
Oficjalny sklep internetowy huawei.pl wystartował we wrześniu zeszłego roku. Oprócz pełnej gamy produktów oraz specjalnych ofert, gwarantuje szybką, darmową wysyłkę oraz 15 dni na ewentualny zwrot zakupionego towaru. Kupujący mogą skorzystać również z wielu wygodnych form płatności, w tym atrakcyjnych rat 0%.
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Edukacja
Kompetencje STEM wchodzą szerzej do edukacji. Inicjatywa edukacyjna Amazon objęła już pół miliona dzieci w Polsce
Na warszawskiej Pradze Północ otwarto właśnie pierwszą STEM Kindlotekę, czyli przestrzeń edukacyjną dla dzieci i młodzieży, która stawia na rozwój kompetencji w obszarze nauki, technologii, inżynierii i matematyki. To inicjatywa Amazon i stowarzyszenia Cyfrowy Dialog rozwijana od 2019 roku, w ramach której funkcjonuje ponad 100 takich placówek, a z prowadzonych w nich zajęć skorzystało już pół miliona dzieci. STEM uważane są za kompetencje przyszłości, a badania wskazują, że można je rozwijać już u najmłodszych uczniów.
Zdrowie
Sztuczna inteligencja pomoże we wczesnym wykrywaniu wrodzonych wad serca. Obecnie rozpoznawalność wynosi 40 proc.
Algorytmy sztucznej inteligencji usprawnią wykrywanie wrodzonych wad serca w okresie prenatalnym. Wykrycie problemu na tym etapie ma kolosalne znaczenie dla rokowania noworodka. Fundacja Serce Dziecka realizuje program, który ma przygotować medyków na nadchodzące zastosowania AI w analizowaniu danych z echokardiografii płodu. Są już obiecujące dane mówiące o tym, że algorytmy skutecznie wspierają lekarzy w stawianiu takich diagnoz. Również polskie środowisko naukowe pracuje nad technologią, która będzie analizowała dane obrazowe w podobny sposób, jak robi to człowiek.
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.