Oficjalna polska premiera zegarków Bemi

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Na polskim rynku oficjalnie pojawiła się marka Bemi – po premierze zegarków dla dzieci przyszedł czas na produkty dla nieco starszych użytkowników, chcących monitorować swoją codzienną aktywność i postępy w treningach. Modele TER2, ARI, KIX-M oraz Racer RC1 dostępne są m.in. w sklepach online sieci Media Markt, Media Expert oraz RTV EURO AGD.
Monitoring aktywności i funkcje dedykowane kobietom
Zegarki Bemi TER2, Bemi ARI, Bemi KIX-M oraz Bemi Racer RC1 są stworzone zarówno dla osób regularnie uprawiających sport, jak i tych, którym zależy na codziennym monitorowaniu aktywności i podnoszeniu swojej motywacji do wykonywania ćwiczeń. Urządzenia śledzą spalanie kalorii oraz liczbę zrobionych kroków i przebyty dystans. Smartwatche są wyposażone w szereg trybów sportowych (m.in. bieganie i jazda na rowerze), pozwalających na dostosowanie programu do potrzeb użytkownika. Modele ARI i KIX-M umożliwiają również uprawianie sportów wodnych – spełniają normę IP68, co oznacza, że są wodoszczelne i odporne na pył oraz kurz.
Smartwatche Bemi umożliwiają obserwację pracy serca – mają wbudowany monitoring ciśnienia oraz natlenienia krwi, a także pulsometr i opcję śledzenia snu. Modele Bemi TER2 i Bemi KIX-M wyposażone są w funkcję monitorowania cyklu menstruacyjnego przeznaczoną dla kobiet. Dodatkowo za pomocą zegarków Bemi możliwe jest sterowanie aparatem w telefonie komórkowym.
Wszystkie zegarki marki Bemi są kompatybilne z systemami operacyjnymi Android 4.4 oraz iOS 8 lub nowszymi. Smartwatche z poziomu telefonu komórkowego steruje się za pomocą aplikacji, dostępnych do pobrania w App Store oraz Google Play Store. Urządzenia wyposażone są w system łączności Bluetooth oraz posiadają wyświetlacz IPS o rozdzielczości 240x240 pikseli.
Modele Bemi dla dorosłych dostępne na polskim rynku
Bemi TER2
Zegarek Bemi TER2 został wyposażony w 1,4-calowy wyświetlacz, procesor Realtek RTL8762C oraz akumulator o pojemności 160 mAh. Smartwatch jest odporny na kurz i wilgoć – spełnia normy IP67. Dodatkowo urządzenie ma wbudowany alarm, funkcję monitorowania cyklu menstruacyjnego i temperatury ciała oraz stoper. Model dostępny jest w trzech kolorach: czarnym, różowym i niebieskim w cenie 178 zł.
Bemi ARI
Smartwatch Bemi ARI wyposażono w 1,3-calowy wyświetlacz, procesor Nordic NRF52832, pamięć RAM 64 MB oraz akumulator o pojemności 170 mAh. Urządzenie spełnia normy IP68, co oznacza, że jest odporne na kurz i wodę. Wśród dostępnych funkcji znajdują się także kontrola muzyki z telefonu, prognoza pogody, przypomnienia o braku aktywności oraz stoper. Model w kolorze czarnym dostępny jest w cenie 158 zł, wersje złota i srebrna w zestawie z dodatkowym paskiem w kolorze czarnym kosztują kolejno 198 zł oraz 208 zł.
Bemi KIX-M
Model KIX-M od Bemi posiada 1,3-calowy wyświetlacz, procesor Goodix GR5515 i procesor audio Appotech CW6693D oraz wbudowaną pamięć 512 MB. Akumulator w zegarku ma pojemność 240 mAh, urządzenie spełnia także normy wodoszczelności IP68. Dodatkowe dostępne funkcje to wbudowany odtwarzacz muzyki, alarm, monitorowanie cyklu menstruacyjnego oraz stoper. Model jest dostępny w kolorze czarnym, zielonym oraz różowym w cenie 248 zł.
Bemi Racer RC1
Smartwatch Bemi Racer RC1 jest wyposażony w 1,3-calowy wyświetlacz, procesor Realtek RTK8762, 64 MB pamięci wewnętrznej oraz akumulator o pojemność 200 mAh. Zegarek spełnia normy IP67 – jest odporny na wilgoć i kurz. Inne funkcje urządzenia to budzik, przypomnienia o braku aktywności, lokalizacji telefonu i stoper. Model dostępny w kolorze czarnym w cenie 238 zł.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.