Oficjalna polska premiera zegarków Bemi

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Na polskim rynku oficjalnie pojawiła się marka Bemi – po premierze zegarków dla dzieci przyszedł czas na produkty dla nieco starszych użytkowników, chcących monitorować swoją codzienną aktywność i postępy w treningach. Modele TER2, ARI, KIX-M oraz Racer RC1 dostępne są m.in. w sklepach online sieci Media Markt, Media Expert oraz RTV EURO AGD.
Monitoring aktywności i funkcje dedykowane kobietom
Zegarki Bemi TER2, Bemi ARI, Bemi KIX-M oraz Bemi Racer RC1 są stworzone zarówno dla osób regularnie uprawiających sport, jak i tych, którym zależy na codziennym monitorowaniu aktywności i podnoszeniu swojej motywacji do wykonywania ćwiczeń. Urządzenia śledzą spalanie kalorii oraz liczbę zrobionych kroków i przebyty dystans. Smartwatche są wyposażone w szereg trybów sportowych (m.in. bieganie i jazda na rowerze), pozwalających na dostosowanie programu do potrzeb użytkownika. Modele ARI i KIX-M umożliwiają również uprawianie sportów wodnych – spełniają normę IP68, co oznacza, że są wodoszczelne i odporne na pył oraz kurz.
Smartwatche Bemi umożliwiają obserwację pracy serca – mają wbudowany monitoring ciśnienia oraz natlenienia krwi, a także pulsometr i opcję śledzenia snu. Modele Bemi TER2 i Bemi KIX-M wyposażone są w funkcję monitorowania cyklu menstruacyjnego przeznaczoną dla kobiet. Dodatkowo za pomocą zegarków Bemi możliwe jest sterowanie aparatem w telefonie komórkowym.
Wszystkie zegarki marki Bemi są kompatybilne z systemami operacyjnymi Android 4.4 oraz iOS 8 lub nowszymi. Smartwatche z poziomu telefonu komórkowego steruje się za pomocą aplikacji, dostępnych do pobrania w App Store oraz Google Play Store. Urządzenia wyposażone są w system łączności Bluetooth oraz posiadają wyświetlacz IPS o rozdzielczości 240x240 pikseli.
Modele Bemi dla dorosłych dostępne na polskim rynku
Bemi TER2
Zegarek Bemi TER2 został wyposażony w 1,4-calowy wyświetlacz, procesor Realtek RTL8762C oraz akumulator o pojemności 160 mAh. Smartwatch jest odporny na kurz i wilgoć – spełnia normy IP67. Dodatkowo urządzenie ma wbudowany alarm, funkcję monitorowania cyklu menstruacyjnego i temperatury ciała oraz stoper. Model dostępny jest w trzech kolorach: czarnym, różowym i niebieskim w cenie 178 zł.
Bemi ARI
Smartwatch Bemi ARI wyposażono w 1,3-calowy wyświetlacz, procesor Nordic NRF52832, pamięć RAM 64 MB oraz akumulator o pojemności 170 mAh. Urządzenie spełnia normy IP68, co oznacza, że jest odporne na kurz i wodę. Wśród dostępnych funkcji znajdują się także kontrola muzyki z telefonu, prognoza pogody, przypomnienia o braku aktywności oraz stoper. Model w kolorze czarnym dostępny jest w cenie 158 zł, wersje złota i srebrna w zestawie z dodatkowym paskiem w kolorze czarnym kosztują kolejno 198 zł oraz 208 zł.
Bemi KIX-M
Model KIX-M od Bemi posiada 1,3-calowy wyświetlacz, procesor Goodix GR5515 i procesor audio Appotech CW6693D oraz wbudowaną pamięć 512 MB. Akumulator w zegarku ma pojemność 240 mAh, urządzenie spełnia także normy wodoszczelności IP68. Dodatkowe dostępne funkcje to wbudowany odtwarzacz muzyki, alarm, monitorowanie cyklu menstruacyjnego oraz stoper. Model jest dostępny w kolorze czarnym, zielonym oraz różowym w cenie 248 zł.
Bemi Racer RC1
Smartwatch Bemi Racer RC1 jest wyposażony w 1,3-calowy wyświetlacz, procesor Realtek RTK8762, 64 MB pamięci wewnętrznej oraz akumulator o pojemność 200 mAh. Zegarek spełnia normy IP67 – jest odporny na wilgoć i kurz. Inne funkcje urządzenia to budzik, przypomnienia o braku aktywności, lokalizacji telefonu i stoper. Model dostępny w kolorze czarnym w cenie 238 zł.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem
Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.