Komunikaty PR

Oficjalna polska premiera zegarków Bemi

2021-12-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Na polskim rynku oficjalnie pojawiła się marka Bemi po premierze zegarków dla dzieci przyszedł czas na produkty dla nieco starszych użytkowników, chcących monitorować swoją codzienną aktywność i postępy w treningach. Modele TER2, ARI, KIX-M oraz Racer RC1 dostępne są m.in. w sklepach online sieci Media Markt, Media Expert oraz RTV EURO AGD.

Monitoring aktywności i funkcje dedykowane kobietom

Zegarki Bemi TER2, Bemi ARI, Bemi KIX-M oraz Bemi Racer RC1 są stworzone zarówno dla osób regularnie uprawiających sport, jak i tych, którym zależy na codziennym monitorowaniu aktywności i podnoszeniu swojej motywacji do wykonywania ćwiczeń. Urządzenia śledzą spalanie kalorii oraz liczbę zrobionych kroków i przebyty dystans. Smartwatche są wyposażone w szereg trybów sportowych (m.in. bieganie i jazda na rowerze), pozwalających na dostosowanie programu do potrzeb użytkownika. Modele ARI i KIX-M umożliwiają również uprawianie sportów wodnych – spełniają normę IP68, co oznacza, że są wodoszczelne i odporne na pył oraz kurz. 

Smartwatche Bemi umożliwiają obserwację pracy serca – mają wbudowany monitoring ciśnienia oraz natlenienia krwi, a także pulsometr i opcję śledzenia snu. Modele Bemi TER2 i Bemi KIX-M wyposażone są w funkcję monitorowania cyklu menstruacyjnego przeznaczoną dla kobiet. Dodatkowo za pomocą zegarków Bemi możliwe jest sterowanie aparatem w telefonie komórkowym.

Wszystkie zegarki marki Bemi są kompatybilne z systemami operacyjnymi Android 4.4 oraz iOS 8 lub nowszymi. Smartwatche z poziomu telefonu komórkowego steruje się za pomocą aplikacji, dostępnych do pobrania w App Store oraz Google Play Store. Urządzenia wyposażone są w system łączności Bluetooth oraz posiadają wyświetlacz IPS o rozdzielczości 240x240 pikseli. 

 

Modele Bemi dla dorosłych dostępne na polskim rynku 

Bemi TER2

Zegarek Bemi TER2 został wyposażony w 1,4-calowy wyświetlacz, procesor Realtek RTL8762C oraz akumulator o pojemności 160 mAh. Smartwatch jest odporny na kurz i wilgoć – spełnia normy IP67. Dodatkowo urządzenie ma wbudowany alarm, funkcję monitorowania cyklu menstruacyjnego i temperatury ciała oraz stoper. Model dostępny jest w trzech kolorach: czarnym, różowym i niebieskim w cenie 178 zł.

Bemi ARI

Smartwatch Bemi ARI wyposażono w 1,3-calowy wyświetlacz, procesor Nordic NRF52832, pamięć RAM 64 MB oraz akumulator o pojemności 170 mAh. Urządzenie spełnia normy IP68, co oznacza, że jest odporne na kurz i wodę. Wśród dostępnych funkcji znajdują się także kontrola muzyki z telefonu, prognoza pogody, przypomnienia o braku aktywności oraz stoper. Model w kolorze czarnym dostępny jest w cenie 158 zł, wersje złota i srebrna w zestawie z dodatkowym paskiem w kolorze czarnym kosztują kolejno 198 zł oraz 208 zł. 

Bemi KIX-M

Model KIX-M od Bemi posiada 1,3-calowy wyświetlacz, procesor Goodix GR5515 i procesor audio Appotech CW6693D oraz wbudowaną pamięć 512 MB. Akumulator w zegarku ma pojemność 240 mAh, urządzenie spełnia także normy wodoszczelności IP68. Dodatkowe dostępne funkcje to wbudowany odtwarzacz muzyki, alarm, monitorowanie cyklu menstruacyjnego oraz stoper. Model jest dostępny w kolorze czarnym, zielonym oraz różowym w cenie 248 zł.

Bemi Racer RC1

Smartwatch Bemi Racer RC1 jest wyposażony w 1,3-calowy wyświetlacz, procesor Realtek RTK8762, 64 MB pamięci wewnętrznej oraz akumulator o pojemność 200 mAh. Zegarek spełnia normy IP67 – jest odporny na wilgoć i kurz. Inne funkcje urządzenia to budzik, przypomnienia o braku aktywności, lokalizacji telefonu i stoper. Model dostępny w kolorze czarnym w cenie 238 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl Biuro prasowe
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.