Odbierz kupon i zapłać do 400 zł mniej na huawei.pl
Huawei rusza z akcją „Otwórz się na lato”, w której można uzyskać kupon upoważniający do tańszych zakupów w sklepie internetowym huawei.pl. W zależności od wielkości zamówienia, klienci Huawei mogą uzyskać rabat nawet do 400 zł. Oferta obowiązuje do 7 czerwca.
Warunkiem otrzymania kuponu jest posiadanie konta w sklepie internetowym huawei.pl. Aby uzyskać voucher należy o niego zaaplikować na stronie https://shop.huawei.com/pl/promo-lato.html. Kupon zostanie przypisany do konta klienta, a rabat zostanie naliczony automatycznie podczas finalizowania zakupów.
Osoby, które złożą zamówienie o minimalnej wartości 1200 zł, otrzymają kupon rabatowy o wartości 100 zł, a przy zakupach za co najmniej 2400 zł - 200 zł. W przypadku zakupów za co najmniej 3600 zł, kupon upoważni do rabatu w wysokości 400 zł.
Dodatkowo, osoby, które między 25 a 31 maja zapiszą się do newslettera sklepu internetowego Huawei, drogą mailową otrzymają kod rabatowy o wartości 50 zł na zakupy za minimum 200 zł w huawei.pl (promocje nie łączą się). Do newslettera można zapisać się TUTAJ.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Przemysł
Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.