Komunikaty PR

nubia Redmagic 9 Pro – premierowa promocja trwa

2024-04-03  |  14:40
Biuro prasowe

Najważniejsze dane techniczne

W nubii Redmagic 9 Pro aparaty fotograficzne schowano całkowicie pod pokrytą szkłem tylną obudową, a na powierzchnię wyprowadzić tylko oczy obiektywów – dzięki temu na tylnej pokrywie nie ma wypukłej wyspy aparatów. Poniżej obiektywów znajduje się podświetlany turbowentylator chłodzący, który jest częścią systemu chłodzenia urządzenia. Kolor wentylacji zmienia się w zależności od obciążenia smartfona i szybkości pracy wentylatora.

System zapewnia obieg i odprowadzanie ciepła na zewnątrz smartfona i pozwala na obniżenie temperatury pracy urządzenia nawet o 18oC. System składa się poza wentylatorem z 10 cienkich płyt domieszkowanych m.in. grafenem umieszczonych wewnątrz, co z kolei pozwala na redukcję temperatury serca nubii, procesora, nawet o 25oC. Chłodzenie zapobiega zacięciom związanym z przegrzewaniem urządzenia oraz jednostek obliczeniowych.

Redmagic posiada ekran AMOLED o rozmiarze 6.8” i odświeżaniu 120 Hz oraz maksymalnej jasności ekranu na poziomie 1600 nitów. Pod przezroczystą taflą wyświetlacza znajduje się 16 MP aparat do selfie. Za fotografię podstawową odpowiadają 2 aparaty Samsunga 50 MP.

Redmagic 9 Pro korzysta z ośmiordzeniowej jednostki CPU Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3, taktowanej zegarem 3.3GHz i wspieranej przez procesor graficzny GPU Adreno 750. Procesor główny jest wspierany przez chip gamingowy Red Core 2 Pro. W celu poprawy wydajności i szybkości pracy, smartfon wyposażono także w dużą i szybką pamięć: 16 GB RAM LPDDR5X oraz  512 GB wewnętrznej UFS 4.0.

nubia Redmagic 9 Pro posiada dwukomorową baterię o pojemności aż 6500 mAh. Szybkie ładowanie 80 W w technologii Qualcomm Quick Charge 5 pozwoli w 35 minut naładować akumulatory do 100%.

Promocyjne ceny do 7 kwietnia

Smartfon nubia Redmagic 9 Pro występuje w dwóch specyfikacjach. Cena za wersję 16/512 GB wynosi 5599 zł. Opcja 12/256 GB kosztuje 4499 zł.

Do 7 kwietnia br. nowy smartfon można nabyć ze specjalnym, premierowym rabatem! Redmagic 9 Pro 16/512 GB kosztuje aż 400 zł mniej, a za wersję 12/256 GB przysługuje rabat 300 zł.

Smartfon jest dostępny wyłącznie u oficjalnych partnerów marek nubia i Redmagic – w Media Expert i x-kom, a także w oficjalnym sklepie producenta.

  • https://www.x-kom.pl/g-4/c/1590-smartfony-i-telefony.html?f7273-seria=305095-redmagic-9-pro
  • https://zteshop.pl/lp/nubia-redmagic-9pro
  • https://www.mediaexpert.pl/lista,20292-nubia-goraca-polska-premiera
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.