Komunikaty PR

nubia Music – brzmienie w barwach pop-art

2024-09-24  |  11:00
Biuro prasowe

Brzmi dobrze i głośno

Na tylnej części smartfona znajduje się duży głośnik, który jest aż sześć razy bardziej donośny niż w telefonach bezpośredniej konkurencji. Design głośnika podkreśla muzyczny charakter nubii Music. Smartfon został wyposażony w dwa gniazda słuchawkowe 3,5 mm, co pozwala na jednoczesne słuchanie piosenek lub podcastów z drugą osobą.

Unikatowy styl pop-art 

Nubia Music wyróżnia się także ciekawym projektem tylnej pokrywy, która przyciąga wzrok nowoczesnym wyglądem, inspirowanym stylem sztuki pop-artowej, znanym z intensywnych kolorów i dynamicznych wzorów. Taka kolorystyka sprawia, że nubia Music wygląda wyjątkowo ciekawie i zwraca na siebie uwagę ludzi z otoczenia – nie tylko świetnie brzmi, ale też rewelacyjnie wygląda​!

Nie tylko brzmi, ale i wyświetla

Marka zadbała, aby nubia Music nie tylko zapewniała dobre wrażenia muzyczne, ale też prezentowała dobre parametry ekranu. Przód urządzenia to 6,6-calowy wyświetlacz IPS LCD o rozdzielczości HD+. Dzięki odświeżaniu 90 Hz, zapewnia płynne i responsywne działanie, co sprawia, że obcowanie z interfejsem, a także aplikacjami oraz grami jest bardzo satysfakcjonujące. Wyświetlacz o proporcjach 20:9 oferuje szerokie kąty widzenia i żywe kolory, co sprawia, że jest idealny do codziennego korzystania z multimediów. 

Wydajność i podzespoły

Za szybkość i płynność działania nubii Music odpowiada ośmiordzeniowy procesor z taktowaniem do 1,6 Ghz, wspierany przez 4 GB RAM. Smartfon działa na systemie Android 14 z interfejsem MyOS 14, co zapewnia aktualne funkcje i bezproblemową obsługę. Wbudowane 128 GB pamięci wewnętrznej pozwala na przechowywanie dużej ilości muzyki, filmów i aplikacji.

Nie tylko dźwięk, ale i obraz

Nubia Music z pewnością przypadnie do gustu również amatorom fotografii, ponieważ jest wyposażona w aparat o rozdzielczości 50 Mpix, który umożliwia robienie wysokiej jakości zdjęć z dużą ilością szczegółów. Telefon wspiera technologię PDAF, co przyspiesza ustawianie ostrości i zapewnia lepsze zdjęcia wykonane w ruchu. Z przodu znajduje się aparat 5 Mpix, idealny do selfie i prowadzenia wideorozmów. Możliwość nagrywania wideo w rozdzielczości 1080p przy 30 klatkach na sekundę sprawia, że nubia Music dobrze poradzi sobie także w roli kamery wideo.

Moc jest w środku

W nubii Music znajduje się bateria o pojemności 5000 mAh, która zapewnia długie godziny użytkowania na jednym ładowaniu. Dzięki temu, użytkownik może cieszyć się swoją ulubioną muzyką przez bardzo długie godziny, bez obaw, że smartfonowi zabraknie energii.

Nubia Music kosztuje jedyne 499 zł i jest dostępna w sklepach Media Expert, X-Kom oraz na ZTEshop.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.

Transport

Trwają prace nad zmianami w finansowaniu kolei. Obecny system powoduje duże problemy branży i brak konkurencyjności transportu szynowego

To nie brak środków, ale systemowe bariery, w tym uzależnienie od programów unijnych, uniemożliwiają efektywne inwestycje na kolei – oceniają przedstawiciele Izby Gospodarczej Transportu Lądowego oraz Railway Business Forum. To powoduje problemy firm wykonawczych, ma negatywny wpływ na konkurencyjność branży i rozwój gospodarczy Polski. Osłabia także strategiczne zdolności transportowe, niezbędne dla bezpieczeństwa państwa. Eksperci z IGTL i RBF apelują o pilną reformę finansowania kolei. Jak podkreślają, nie wymaga ona nowych źródeł finansowania, ale tylko ich uelastycznienia. Nad swoimi rozwiązaniami pracuje też resort infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.