Nowy pakiet startowy SALESmanago
SALESmanago – wywodzący się z Polski lider usług SaaS, w odpowiedzi na rosnącą fragmentację rynku martech wprowadza pakiet startowy platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP) oraz model wzrostu (Growth Framework) dla średnich przedsiębiorstw e-commerce w Europie.
Nowy pakiet startowy CEP to wszechstronne narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję, które umożliwia skalowanie firmy e-commerce, jednocześnie zmniejszając zależność od wyspecjalizowanych rozwiązań. SALESmanago wspiera średniej wielkości marki B2C w rozwoju, oferując doświadczenia omnichannel oraz zaawansowane narzędzia personalizacji. Wyróżnikiem platformy jest AI Sidekick – który usprawnia generowanie angażujących treści i pomaga marketerom podejmować bardziej przemyślane decyzje dotyczące wyboru optymalnego kanału komunikacji. Dodatkowo ułatwia tworzenie spersonalizowanych doświadczeń, zapewniając nowe standardy wydajności, szybkości i zwrotu z inwestycji.
SALESmanago obsługuje ponad 158 mld transakcji klientów miesięcznie. Obsługuje największe europejskie marki e-commerce, takie jak Victoria’s Secret, iSpot czy 4F. Jak pokazują dane, klienci uzyskują średnio 20-krotny zwrot z inwestycji, a pierwsze korzyści są przez nich odnotowywane w ciągu 30 dni.
– Rynek martech stale się rozdrabnia – najnowsze dane wskazują na ponad 14 000 dostawców. Aby przeciwdziałać fragmentacji produktów, pakiet startowy CEP SALESmanago w połączeniu z naszym Growth Framework oferuje ambitnym markom B2C z sektora e-commerce jasną i dopasowaną ścieżkę do realizacji ich celów wzrostu – szybko i bez zbędnych komplikacji. Markę można rozwijać sprytniej i skuteczniej, a my jesteśmy tu po to, żeby w tym pomóc – komentuje Brian Plackis-Cheng, dyrektor generalny SALESmanago.
Uzupełnieniem pakietu startowego CEP będzie rewolucyjny Growth Framework SALESmanago, który umożliwia firmom dostosowanie strategii i rozwiązań do indywidualnych potrzeb rozwojowych. Model ten pomaga markom e-commerce ocenić poziom swojej dojrzałości na podstawie konkretnych przypadków użycia i celów, co z kolei pozwala na uzyskanie większych możliwości rozwoju. Model SALESmanago obejmuje cztery dynamiczne fazy składające się z kluczowych elementów marketingu, takich jak dane o klientach i ich zaangażowaniu, umiejętność oferowania spersonalizowanych, wielokanałowych doświadczeń, produktywność i efektywność, a także dźwignie wzrostu.
Źródło: salesmanago.com.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier
Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Nauka
Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze

Współpraca pomiędzy Polską a Wielką Brytanią w obszarze akademickim szybko się rozwija. Dotyczy to nie tylko wymiany studenckiej i edukacji transnarodowej, ale przede wszystkim strategicznych partnerstw między instytucjami i uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na współpracę między firmami z obu krajów. W efekcie dynamika współpracy gospodarczej Polski z Wielką Brytanią stale rośnie, podobnie jak wartość brytyjskich inwestycji czy firm z udziałem brytyjskiego kapitału.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.