Nowość w świecie kamer smart home

Grupa FLPR
ul Powstańców Śląskich 50
53-333 Wrocław
kinga.kupniewska|flpr.pl| |kinga.kupniewska|flpr.pl
535 000 790
www.flpr.pl
EZVIZ wprowadza C3X: dwuobiektywową kamerę do nocnego monitoringu w kolorze z wbudowaną sztuczną inteligencją do wykrywania ruchu pojazdów i osób
Zamiast korzystać z oświetlenia punktowego, kamera ze sztuczną inteligencją znajdująca zastosowanie w ramach rozwiązań inteligentnego domu używa bezprecedensowego podwójnego obiektywu, aby rejestrować kolorowy obraz w ciemności.
6 maja 2020 r. - EZVIZ, światowa wiodąca marka w dziedzinie zabezpieczeń inteligentnego domu, ogłosiła dziś wprowadzenie najbardziej zaawansowanej i oczekiwanej zewnętrznej kamery z Wi-Fi – modelu C3X. Dzięki dwóm obiektywom C3X rejestruje nagrania wideo w kolorze nawet w bardzo ciemnym otoczeniu (wynik badania laboratoryjnego: natężenie oświetlenia 0,005 lx) bez konieczności włączania oświetlenia punktowego. W efekcie użytkownicy C3X mogą dostrzec szczegóły na obrazach rejestrowanych nocą, takie jak kolor odzieży i samochodów, które tradycyjne kamery do monitoringu zazwyczaj nie rejestrują.
Dzięki wbudowanym algorytmom głębokiego uczenia się sztucznej inteligencji C3X rozpoznaje poruszające się osoby i pojazdy i odróżnia je od zwierząt, liści oraz innych nieistotnych przedmiotów. Kamera przesyła powiadomienia w czasie rzeczywistym na telefon użytkownika kiedy pojazdy i/lub osoby przekroczą linie wyznaczone przez użytkownika w aplikacji. Ta funkcja nie wymaga opłat subskrypcyjnych.
C3X posiada wbudowaną syrenę i światło stroboskopowe, które można zaprogramować tak, aby uruchamiały się po wykryciu ruchu. Użytkownicy mogą zmienić syrenę na nagraną ścieżkę audio, na przykład z komunikatem „wszedłeś na prywatną posiadłość” w charakterze ostrzeżenia. Precyzja ostrzegania kamery będzie stale rosnąć, ponieważ zespół EZVIZ będzie w dalszym ciągu doskonalić model i regularnie udostępniać aktualizacje oprogramowania sprzętowego w aplikacji EZVIZ.
Klientom europejskim EZVIZ dla każdej kamery C3X umożliwia bezpłatne przechowywanie danych w chmurze przez 24 godziny w całym okresie użytkowania produktu. Użytkownicy mogą przechowywać nagrania wideo na serwerach spółki w chmurze na terytorium Europy lub lokalnie na karcie micro SD o pojemności do 256 GB, lub za pomocą obu tych rozwiązań.
„C3X to obecnie najbardziej zaawansowana kamera firmy znajdująca zastosowanie w ramach rozwiązań inteligentnego domu”, stwierdził Dyrektor Generalny EZVIZ Europa Richard Ye. „Kamera łączy ulubione funkcje użytkowników produktów EZVIZ, takie jak proaktywna obrona, komunikacja dwustronna i obsługa karty micro-SD. Łącząc rewolucyjne technologie rejestrowania obrazu przy niskim poziomie oświetlenia oraz sztuczną inteligencję z rozwiązaniami inżynieryjnymi EZVIZ, C3X z całą pewnością stanie się popularną kamerą do monitoringu wykorzystywaną w ramach rozwiązań inteligentnego domu oraz przez małe przedsiębiorstwa”.
Jako zewnętrzna kamera z Wi-Fi o klasie szczelności IP67 i systemowi dwuantenowemu, która gwarantuje stabilne połączenia bezprzewodowe, C3X zapewnia całoroczne bezpieczeństwo i spokój ducha.
Szczegółowe informacje na temat C3X:
-
Rozdzielczość wideo 1080p full-HD,
-
Technologia kompresji wideo H.265,
-
Transmisja Wi-Fi w paśmie 2,4 GHz,
-
Klasa szczelności IP67,
-
Proste zarządzanie za pomocą aplikacji EZVIZ.
Po wprowadzeniu pierwszej kamery do nocnego monitoringu w kolorze na ubiegłorocznych targach IFA, EZVIZ ulepsza swoje produkty, wprowadzając funkcję rejestrowania obrazu nocą w kolorze oraz sztuczną inteligencję do większej liczby kamer znajdujących zastosowanie w ramach rozwiązań inteligentnego domu. „Jesteśmy dumni z tego, czego dokonaliśmy i mamy nadzieję, że klienci podzielają naszą dumę”, dodaje Richard Ye.
Specyfikacje oraz dostępność produktów i usług mogą różnić się w zależności od kraju. Dokładne informacje można uzyskać od lokalnego przedstawiciela EZVIZ.
Kontakt: marketing.eu@ezvizlife.com
Profil firmy
EZVIZ, marka założona w 2013 roku, przyczynia się do bezpieczniejszego i wygodniejszego życia klientów dzięki wykorzystaniu inteligentnych urządzeń, platform w chmurze i technologii sztucznej inteligencji. Nowatorskie produkty i usługi EZVIZ mają zastosowanie m.in. w domach, zakładach pracy, sklepach czy szkołach. EZVIZ dzieli się ze swoimi partnerami wyjątkowymi usługami w chmurze, Razem budując prosperujący ekosystem Internetu rzeczy.
O EZVIZ Europa
Od 2016 roku EZVIZ tworzy silną pozycję na europejskim rynku i dąży do zwiększenia swojego udziału w rynku na całym kontynencie, w tym w krajach Beneluksu, we Francji, w Niemczech, Grecji, we Włoszech, w Polsce, Portugalii, Słowacji i Hiszpanii. Europejski oddział EZVIZ z siedzibą w Hoofddorp w Holandii przyjął proaktywną strategię rozwoju za sprawą dedykowanego zespołu sprzedaży, marketingu, wsparcia technicznego i logistyki.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.