Nowe technologie na nowo definiują zarządzanie zasobami ludzkimi
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HR) to dziedzina, w myśl której na pierwszym miejscu stawia się ludzi i ich wpływ na organizację. Jednak we współczesnej erze rewolucji cyfrowej i rozwoju technologicznego, dogmaty HR znajdują nowe podstawy. Technologia wyznacza pionierskie, unikalne podejścia do zarządzania pracowników, usprawniając procesy i dając wiele nowych możliwości. Obecnie na każdy aspekt HR mają wpływ narzędzia technologiczne - od przyciągania talentów, zatrudniania i szkolenia kandydatów po zatrzymywanie najlepszych pracowników. Z tego powodu bycie na bieżąco z kluczowymi narzędziami opartymi o nowe technologie, ma znaczenie nie tylko dla branży HR, ale także dla funkcjonowania całych firm.
Hays jest wiodącą globalną firmą rekrutacyjną, która działa w 33 krajach i wyróżnia się w sektorze rekrutacji specjalistycznej ze względu na skalę i różnorodność modelu biznesowego. Firma ta potrzebuje technologii, która może szybko działać, skalować się wraz z rozwojem organizacji i zapewniać swoim kandydatom świeże, elastyczne doświadczenia cyfrowe. Najlepsze narzędzia technologii HR pomagają zarządzać wieloma operacjami, w tym rekrutacją, płacami i świadczeniami, zarządzaniem wiedzą o kandydatach, uczeniem się i rozwojem. Możliwość efektywnego zarządzania tymi obszarami przekłada się na wiele korzyści dla organizacji, takie jak usprawnienie operacji biznesowych i wzbogacenie doświadczeń pracowników, aby byli bardziej zaangażowani.
Ponieważ co minutę nowy kandydat szuka pracy, Hays, działa na bardzo konkurencyjnym rynku. Od absolwentów po dyrektorów generalnych, od małych firm po międzynarodowe koncerny, Hays każdego roku przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne z ponad milionem kandydatów. Prawie wszystkie te interakcje zaczynają się od obecności firmy w Internecie. Dlatego właściwe stworzenie podstaw jest absolutnie krytyczne dla tego biznesu.
Wiedzieliśmy, że firma Hays potrzebuje czegoś więcej niż mocnego CMS. Platforma, która naprawdę pozwoli budować punkty kontaktu z klientami dokładnie tak, jak tego chcą, a jednocześnie zapewni im ramy do realizacji cyfrowych celów biznesowych. To znacznie więcej niż wielokrotne zamiany witryn internetowych, to przegląd głównych i branżowych metod obsługi klienta – mówi Zsolt Balogh, General Menager Liferay.
Hays chce czegoś więcej niż tylko obecność na wielu różnych witrynach CMS, które są podstawową częścią strategii cyfrowej. Uwzględniając trendy Open Source, wykorzystuje swoją wewnętrzną wiedzę, aby zbudować prawdziwą platformę programistyczną, która będzie się skalować i ewoluować wraz z nią. Dlatego firma zwróciła się w stronę rozwiązań Liferay.
Narzędzia programistyczne Liferay pomagają zmniejszyć ilość zadań związanych z podstawowymi rozwiązaniami. Zespoły biznesowe i marketingowe mogą zmniejszyć swoją zależność od IT, korzystając z narzędzi do tworzenia formularzy i upraszczając podróż użytkownika. Otwarte oprogramowanie Liferay umożliwia zespołowi Hays przyjęcie prawdziwej strategii prowadzenia i korzystania z platformy. Elastyczność i swoboda, którą zapewniają rozwiązania Liferay umożliwia zespołowi szybkie dostarczanie szablonów witryn internetowych, które można bardzo prosto wdrożyć na różnych poziomach. Liferay oferuje doskonałe wyszukiwanie, wielojęzyczność i narzędzia uwierzytelniające z szablonami witryn OOTB.
Mając na celu zrealizowanie większości projektu w ciągu 12 miesięcy, zespół Hays przypisuje swój sukces jasnej wizji i planowaniu od samego początku. Cotygodniowe spotkania na wczesnym etapie z zespołem technicznym Liferay zapewniały wskazówki i wsparcie. W ramach tego partnerstwa udany zespół zapewnia namacalną wartość dla firmy i ma rzeczywisty wpływ na łatwość interakcji z klientami.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.