Nowe technologie na nowo definiują zarządzanie zasobami ludzkimi
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HR) to dziedzina, w myśl której na pierwszym miejscu stawia się ludzi i ich wpływ na organizację. Jednak we współczesnej erze rewolucji cyfrowej i rozwoju technologicznego, dogmaty HR znajdują nowe podstawy. Technologia wyznacza pionierskie, unikalne podejścia do zarządzania pracowników, usprawniając procesy i dając wiele nowych możliwości. Obecnie na każdy aspekt HR mają wpływ narzędzia technologiczne - od przyciągania talentów, zatrudniania i szkolenia kandydatów po zatrzymywanie najlepszych pracowników. Z tego powodu bycie na bieżąco z kluczowymi narzędziami opartymi o nowe technologie, ma znaczenie nie tylko dla branży HR, ale także dla funkcjonowania całych firm.
Hays jest wiodącą globalną firmą rekrutacyjną, która działa w 33 krajach i wyróżnia się w sektorze rekrutacji specjalistycznej ze względu na skalę i różnorodność modelu biznesowego. Firma ta potrzebuje technologii, która może szybko działać, skalować się wraz z rozwojem organizacji i zapewniać swoim kandydatom świeże, elastyczne doświadczenia cyfrowe. Najlepsze narzędzia technologii HR pomagają zarządzać wieloma operacjami, w tym rekrutacją, płacami i świadczeniami, zarządzaniem wiedzą o kandydatach, uczeniem się i rozwojem. Możliwość efektywnego zarządzania tymi obszarami przekłada się na wiele korzyści dla organizacji, takie jak usprawnienie operacji biznesowych i wzbogacenie doświadczeń pracowników, aby byli bardziej zaangażowani.
Ponieważ co minutę nowy kandydat szuka pracy, Hays, działa na bardzo konkurencyjnym rynku. Od absolwentów po dyrektorów generalnych, od małych firm po międzynarodowe koncerny, Hays każdego roku przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne z ponad milionem kandydatów. Prawie wszystkie te interakcje zaczynają się od obecności firmy w Internecie. Dlatego właściwe stworzenie podstaw jest absolutnie krytyczne dla tego biznesu.
Wiedzieliśmy, że firma Hays potrzebuje czegoś więcej niż mocnego CMS. Platforma, która naprawdę pozwoli budować punkty kontaktu z klientami dokładnie tak, jak tego chcą, a jednocześnie zapewni im ramy do realizacji cyfrowych celów biznesowych. To znacznie więcej niż wielokrotne zamiany witryn internetowych, to przegląd głównych i branżowych metod obsługi klienta – mówi Zsolt Balogh, General Menager Liferay.
Hays chce czegoś więcej niż tylko obecność na wielu różnych witrynach CMS, które są podstawową częścią strategii cyfrowej. Uwzględniając trendy Open Source, wykorzystuje swoją wewnętrzną wiedzę, aby zbudować prawdziwą platformę programistyczną, która będzie się skalować i ewoluować wraz z nią. Dlatego firma zwróciła się w stronę rozwiązań Liferay.
Narzędzia programistyczne Liferay pomagają zmniejszyć ilość zadań związanych z podstawowymi rozwiązaniami. Zespoły biznesowe i marketingowe mogą zmniejszyć swoją zależność od IT, korzystając z narzędzi do tworzenia formularzy i upraszczając podróż użytkownika. Otwarte oprogramowanie Liferay umożliwia zespołowi Hays przyjęcie prawdziwej strategii prowadzenia i korzystania z platformy. Elastyczność i swoboda, którą zapewniają rozwiązania Liferay umożliwia zespołowi szybkie dostarczanie szablonów witryn internetowych, które można bardzo prosto wdrożyć na różnych poziomach. Liferay oferuje doskonałe wyszukiwanie, wielojęzyczność i narzędzia uwierzytelniające z szablonami witryn OOTB.
Mając na celu zrealizowanie większości projektu w ciągu 12 miesięcy, zespół Hays przypisuje swój sukces jasnej wizji i planowaniu od samego początku. Cotygodniowe spotkania na wczesnym etapie z zespołem technicznym Liferay zapewniały wskazówki i wsparcie. W ramach tego partnerstwa udany zespół zapewnia namacalną wartość dla firmy i ma rzeczywisty wpływ na łatwość interakcji z klientami.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego
Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Polityka
PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.