Komunikaty PR

Nowe rozwiązanie Getac Assist Remote Expert na targach Automechanika 2024

2024-09-20  |  12:45
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Getac ogłasza premierę Getac Assist, w pełni wytrzymałego rozwiązania do zdalnego wsparcia ekspertów, wraz z nową generacją tabletu UX10. Oba produkty można zobaczyć na stoisku Getac podczas targów Automechanika (Hala 8, Stoisko M82).

Getac Assist rewolucjonizuje zdalne wsparcie w branży motoryzacyjnej

Getac Assist rewolucjonizuje zdalne wsparcie w branży motoryzacyjnej. Rozwiązanie zostało zaprojektowane tak, aby wspierać mechaników i techników motoryzacyjnych zaawansowanymi funkcjami w zakresie transferu wiedzy, zdalnego prowadzenia, inspekcji, szkoleń, bezpieczeństwa i zgodności. Nowa kamera Getac Assist umożliwia przesyłanie na żywo wideo z miejsca pracy, które można bezpiecznie oglądać za pośrednictwem dedykowanej platformy przeglądarkowej Getac. Eksperci SM (Subject Matter) mogą zalogować się na platformę, aby w czasie rzeczywistym dodawać adnotacje do zrzutów ekranu, udostępniać dokumenty, współpracować oraz zdalnie prowadzić pracowników na miejscu przez skomplikowane procedury. To nie tylko zwiększa skuteczność napraw przy pierwszym podejściu, ale także skraca czas przestoju, obniża koszty wsparcia i podnosi ogólną wydajność operacyjną zdalnych zespołów.

Kamera Getac Assist została zaprojektowana z myślą o noszeniu na ciele lub samodzielnym montażu dla zwiększonej stabilności. Umożliwia także bezdotykową obsługę. Kluczowe funkcje obejmują zarówno łączność Wi-Fi, jak i 4G LTE, co zapewnia płynną komunikację, oraz do 10 godzin pracy na baterii na jedno ładowanie, co pozwala na długie okresy nieprzerwanej pracy. Kamera jest przystosowana do pracy w trudnych warunkach, takich jak te przy drodze lub w ruchliwych warsztatach naprawczych. Dzięki zakresowi temperatur pracy od -20°C do +50°C oraz przechowywania od -40°C do +71°C, spełnia normy IP67 i MIL-STD-810H, a także wytrzymuje upadki z wysokości ponad 1,8 m (sześć stóp). Dostępne opcje ładowania obejmują stację dokującą pojedynczą, wielodokującą oraz magnetyczny szybkozłączny kabel.

Po połączeniu z dedykowanym oprogramowaniem Getac Assist, pracownicy zdalni mogą współpracować z ekspertami SM, jakby znajdowali się tuż obok nich. Bezpieczna platforma przeglądarkowa umożliwia szybką i łatwą komunikację, pozwalając ekspertom SM na oglądanie transmisji wideo na żywo, udostępnianie dokumentów i adnotowanych zrzutów ekranu, prowadzenie czatu na żywo, nagrywanie sesji i wiele więcej. Platforma oferuje także funkcje rozpoznawania obiektów oraz automatyczne ukrywanie wrażliwych danych osobowych, takich jak twarze i numery rejestracyjne pojazdów, w materiałach wideo i zrzutach ekranu.

Getac Assist wyznacza nowy standard w rozwiązaniach zdalnego wsparcia dla branży motoryzacyjnej – mówi Russell Younghusband, Global Automotive Director, Getac. – W miarę jak pojazdy stają się coraz bardziej złożone, a branża zmaga się z poważnym niedoborem techników, możliwość zdalnego łączenia ekspertów z mniej doświadczonym personelem na miejscu, aby szybko rozwiązywać skomplikowane problemy, staje się bezcenna. Getac Assist został zaprojektowany z myślą właśnie o tym, umożliwiając klientom optymalizację istniejących zasobów i osiąganie wysokich wskaźników napraw przy pierwszym podejściu, nawet w trudnych warunkach pracy. Już teraz duży producent pojazdów elektrycznych czerpie liczne korzyści z Getac Assist, a my z niecierpliwością czekamy na zaprezentowanie tego rozwiązania do szerszej grupy naszych klientów motoryzacyjnych w najbliższej przyszłości.

Tablet nowej generacji UX10 optymalizuje wydajność pracy w terenie

Tablet UX10 nowej generacji zwiększa produktywność w terenie. Getac zaprezentował również nową generację swojego popularnego tabletu UX10, który został zoptymalizowany dla profesjonalistów pracujących w wymagających warunkach terenowych. Urządzenie jest wyposażone w procesory Intel® Core™ i5/i7 13. generacji, grafikę Intel® UHD, do 32 GB pamięci DDR5 i do 2 TB pamięci SSD, co zapewnia wyjątkową wydajność nawet w trudnych warunkach. Dla użytkowników o mniejszych wymaganiach dotyczących mocy obliczeniowej, Getac oferuje opcję z procesorem Intel® U300. Nowa generacja UX10 oferuje również szeroką gamę opcji łączności, takich jak Wi-Fi 6E, Bluetooth 5.3 oraz 4G LTE/5G, a także zachowuje wysoką trwałość dzięki certyfikatom MIL-STD-810H i IP66.

Aby zobaczyć Getac Assist i nową generację tabletu UX10 w akcji, odwiedź stoisko Getac (Hala 8, Stoisko M82) na targach Automechanika 2024, gdzie przez cały czas trwania imprezy będą odbywać się pokazy na żywo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.