Nowa edycja butelek ze szkła borokrzemowego z neoprenowym pokrowcem i paskiem
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Austriacka marka Waterdrop przedstawia limitowaną edycję butelek wykonanych z wysokiej jakości szkła borokrzemowego wolnego od BPA – szkodliwego polimeru stosowanego w produkcji tworzyw sztucznych. Mimo licznych badań dowodzących negatywnego wpływu BPA na nasz organizm dotychczas zakaz stosowania go w produkcji dotyczy jedynie butelek dla dzieci. Najnowsza seria butelek charakteryzuje się również dużą odpornością na zmiany temperatur.
Polacy piją za mało wody, problem ten dotyczy także dzieci – okazuje się, że odwodnienie może dotyczyć nawet połowy dzieci w wieku szkolnym, które częściej piją słodzoną herbatę niż wodę. Sięgamy po nią przeważnie dopiero wtedy, kiedy czujemy pragnienie, co zazwyczaj oznacza, że nasz organizm jest już w pewnym stopniu odwodniony. Badania dowodzą, że ponad 80 proc. Polaków nie spożywa wystarczającej ilości płynów w ciągu dnia. O regularnym piciu wody nie pamiętamy, często nie mamy jej pod ręką. Waterdrop, jako lider nawadniania, zachowując stale wysoką jakość produktu, nieustannie poszerza swoją ofertę – tej wiosny dołącza do niej limitowana edycja szklanych butelek wyposażonych w praktyczny pasek, który umożliwia posiadanie butelki z wodą zawsze przy sobie.
Trwałe butelki ze szkła borokrzemowego bez BPA
Butelki Waterdrop wykonane są z wytrzymałego szkła borokrzemowego, które w odróżnieniu od najpopularniejszego szkła sodowo-wapniowego, charakteryzuje bardzo niski współczynnik rozszerzalności, co oznacza, że jest ono wyjątkowo odporne na gwałtowne zmiany temperatur. Dzięki tej właściwości szkło borokrzemowe jest powszechnie wykorzystywane w laboratoriach, gastronomii i przemyśle. Dodatkowo bardzo ważne jest, że butelki Waterdrop nie zawierają BPA – polimeru, który, mimo że ma negatywny wpływ na nasze zdrowie, jest powszechnie stosowany do otrzymywania wielu tworzyw sztucznych, np. opakowań żywności. Badania dowodzą, że pod wpływem wysokiej temperatury substancja ta może przedostawać się do zawartości opakowania. Co ciekawe, mimo licznych badań dowodzących negatywnego wpływu BPA na nasz organizm, dotychczas zakaz stosowania go w produkcji dotyczy jedynie butelek dla dzieci.
Limitowana edycja butelek z dwiema zakrętkami i paskiem
Butelki Waterdrop z edycji limitowanej charakteryzuje szeroka szyjka oraz zaokrąglony kształt, co sprawia, że z jednej strony jest ona łatwa w czyszczeniu, a z drugiej – wygodnie leży w dłoni. Wyróżnia je oryginalny wygląd – wykonane są z matowego szkła w trzech letnich kolorach: turkusowym, miętowym oraz różowym. W zestawie znajdują się dwie zakrętki: bambusowa oraz pull-up z wysuwanym ustnikiem, który umożliwia korzystanie z niej przy użyciu jednej ręki. Do szklanych butelek Waterdrop dołączony jest pokrowiec wykonany z neoprenu, który utrzymuje temperaturę napoju przez dłuższy czas. Materiał ten charakteryzują właściwości izolacyjne, a jego miękka i sprężysta struktura ma dodatkowo funkcję ochronną.
W zestawie butelek z limitowanej edycji znajduje się także łatwy do zamocowania pasek, który umożliwia noszenie butelki na ramieniu lub przewieszenie jej przez ciało, co będzie szczególnie przydatne w czasie uprawiania sportów oraz letnich aktywności na świeżym powietrzu. Jego regulowana długość (85-155 cm) sprawia, że będzie odpowiedni zarówno dla dzieci, jak i dorosłych użytkowników. Zestaw szklanej butelki z neoprenowym pokrowcem, dwiema zakrętkami i paskiem dostępny jest z bezpłatną dostawą na oficjalnej stronie Waterdrop w cenie 140,99 zł.
Trwałość na lata
Waterdrop, którego inwestorem oraz ambasadorem jest wybitny tenisista Novak Djoković, dokłada wszelkich starań, aby ich produkty cechowała trwałość i mogły służyć użytkownikom przez jak najdłuższy czas. Łączy się to z ich ideą walki o ochronę środowiska poprzez eliminację plastiku z naszego otoczenia. Marka wierzy w to, że poprzez codzienne wybory konsumenckie możemy wykluczyć go z naszej przestrzeni, rezygnując z jednorazowych butelek na rzecz tych wielorazowych. Dokładanie własnej cegiełki do ochrony naszej planety poprzez codzienne nawyki nie jest ideą obcą naszym rodakom – z badań wynika, że 84 proc. z nas chodzi na zakupy z własnymi siatkami, a 76 proc. Polaków korzysta z wielorazowych toreb na warzywa i owoce.
Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia — wodą.
https://waterdrop.pl/
https://www.facebook.com/waterdroppolska/
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.