Komunikaty PR

Niedrogie akcesoria do samochodu, które urozmaicą podróż

2023-11-28  |  13:45
Biuro prasowe

Trzecie oko w samochodzie – kamera samochodowa

Najpopularniejszym gadżetem samochodowym jest z pewnością wideorejestrator. To małe urządzenie rejestruje i nagrywa trasę przejazdu. Nagrany materiał może być dowodem w sądzie lub na policji – nagranie bezspornie rozstrzygnie, kto spowodował stłuczkę lub wypadek. Przykładem niedrogiego, ale świetnie nagrywającego wideorejestratora jest model Mio MiVue J30.

Mio MiVue J30 jest mała (94,5x40,2x30,5 mm) i z łatwością można ją schować za lusterkiem wstecznym. Posiada rozdzielczość 2.5K 1440p oraz obiektyw o rzeczywistym kącie widzenia 140°. Kamera oferuje wbudowane Wi-Fi, co umożliwia łatwe połączenie z urządzeniami mobilnymi. Dzięki temu można bezpośrednio przenosić nagrania na smartfon. Dodatkowo, MiVue J30 obsługuje aktualizacje OTA.

MiVue J30 posiada superkondensator, który nie traci swojej pojemności w miarę upływu czasu i cyklu zapisów i jest wytrzymały na różnice temperatur. MiVue J30 została wyposażona w inteligentne funkcje przycisków i wskaźników, które jeszcze bardziej ułatwiają korzystanie z urządzenia w sposób intuicyjny.

Wideorejestrator Mio MiVue J30 kosztuje 299 zł, ale do końca grudnia 2023 roku można skorzystać z promocji Cashback i nabyć go 30 zł taniej. Szczegóły: https://miocashback.pl/

Uchwyt na telefon

Obecnie mało który kierowca porusza się samochodem „na pamięć” – większość chętnie korzysta z nawigacji w telefonie. Dla bezpiecznej nawigacji niezbędny jest jednak odpowiedni uchwyt, który utrzyma smartfon w stabilny sposób, nie ograniczając widoczności oraz nie utrudniając jego ładowania. Uchwytem wartym uwagi jest uniwersalny, magnetyczny uchwyt samochodowy eXc TWICE 2w1. Charakteryzuje go duża powierzchnia styku z telefonem oraz silny magnes. Można go umieścić zarówno na szybie, jak i na kokpicie lub kratce wentylacyjnej. Jest w pełni bezpieczny dla baterii i nie zakłóca sygnału GPS. eXc TWICE 2w1 pasuje do wszystkich aut.

Uchwyt na telefon eXc TWICE 2w1 kosztuje 54,99 zł.

Kable i ładowarka

Obecność różnych urządzeń mobilnych w samochodzie wymaga ich podłączenie do źródła zasilania, którą jest zazwyczaj gniazdo zapalniczki. Aby naładować smartfony, tablety, głośniki bluetooth, słuchawki, smartwatche i inne urządzenia zasilane z portu USB, warto zaopatrzyć się w uniwersalną ładowarkę samochodową eXc LIGHT USB-C + 2cUSB 35 W. Ładowarka ta posiada aż 3 porty: 2 USB-A oraz 1 port USB-C. Ładowarka eXc LIGHT obsługuje najpopularniejsze technologie szybkiego ładowania. Dzięki zastosowaniu odpowiednich systemów zabezpieczeń, eXc LIGHT, jest w 100% bezpieczna dla ładowanych urządzeń.

Samochodowa ładowarka eXc LIGHT kosztuje 44,99 zł.

Do ładowarki można wybrać dowolny kabel z oferty eXc, w której znajduje się ich ogromny wybór w ponad 20 kolorach. Są one dostępne w długościach od 90 do 200 cm i w 5 typach (USB-A do USB-C, USB-A do USB lightning, USB-A do micro USB, USB-C do USB-C, USB-C do USB lightning) – zależnie od potrzeb. eXc oferuje przewody wykończone gładkim poliuretanem, np. eXc WHIPPY Pro lub nylonowym oplotem, jak eXc IMMORTAL. Te kolorowe przewody są niezwykle wydajne – wariant USB-C do USB-C poradzi sobie z mocą aż 100W, a więc można go używać nawet do naładowania laptopa.

Wisienka na torcie – Internet w samochodzie

Jeśli jesteśmy w trasie i chcemy zapewnić łatwy dostęp do Internetu współtowarzyszom podróży, warto pomyśleć o sieci Wi-Fi w aucie. Do jej stworzenia idealnie sprawdzi się mobilny router ZTE MF79U, który łączy się z Internetem w technologii LTE, zapewniając transmisję danych z prędkością do 150 Mb/s przy pobieraniu oraz 50 Mb/s przy wysyłaniu. Wystarczy umieścić w nim kartę microSIM i podłączyć do dowolnego gniazdka USB, aby zasilić router, by był on gotowy do pracy. Urządzenie umożliwia stworzenie lokalnego bezprzewodowego hot spotu Wi-Fi, obsługującego do 8 urządzeń jednocześnie.

Router ZTE MF79U wspiera również funkcje, które zapewniają szybkie i stabilne połączenie internetowe oraz dają dodatkowe możliwości. Urządzenie posiada wbudowaną antenę, ale w razie potrzeby, by poprawić sygnał i jakość sygnału, istnieje możliwość podłączenia dodatkowych dwóch zewnętrznych anten – w tym celu router posiada 2 złącza. MF79U posiada także czytnik kart pamięci microSD – można zatem korzystać z niego jak z podręcznej pamięci USB i odtwarzać pliki multimedialne.

Router ZTE MF79U ma niewielkie wymiary (14 x 32 x 102 mm) i z łatwością zmieści się do kieszeni, torby lub schowka samochodowego. ZTE MF79U kosztuje 169 zł.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.