Komunikaty PR

New Work z nową aplikacją dla klientów

2020-11-23  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania link ( 0.11 MB )

W odpowiedzi na sytuację związaną z Covid-19 i zapotrzebowanie rynku, New Work – operator biur elastycznych – wprowadził dedykowaną aplikację dla klientów. Umożliwia ona m. in. rezerwację sal konferencyjnych i dodatkowych usług, a także pełni rolę platformy komunikacyjnej. Firma planuje w przyszłości zaangażowanie w kolejne cyfrowe rozwiązania dla klientów i zarządców biur serwisowanych.

 

Operator biur elastycznych New Work, oferując nową generację biur serwisowanych, od  początku swojej działalności stawia na nowoczesne podejście do tworzenia usług dla najemców i właścicieli budynków. Firma wdrożyła w br. nowe produkty związane z zarządzaniem przestrzeniami biurowymi, uruchomiła również dwie kolejne prestiżowe lokalizacje – Neon w Gdańsku oraz Hi Piotrkowska w Łodzi. Najnowszym rozwiązaniem dla klientów jest dedykowana aplikacja New Work Offices ułatwiająca codzienne łatwe i bezpieczne korzystanie z biura dzięki cyfrowemu zarządzaniu usługami.

Digitalizacja segmentu biurowego to przyszłość, która staje się rzeczywistością, a zmiany wprowadzane są teraz szybciej niż kiedykolwiek. Dotychczas rozwiązania technologiczne skupiały się głównie na zarządzaniu obiektami. Teraz, ze względu na wyzwania związane z COVID-19, pojawiły się zupełnie nowe potrzeby komunikacji z najemcami. Reagując na bieżącą sytuację udostępniliśmy klientom dedykowaną aplikację, a jednocześnie przygotowujemy się do wdrożenia kolejnych cyfrowych narzędzi. Chcemy, aby New Work było synonimem elastycznych rozwiązań, nie tylko pod względem oferowanej powierzchni, ale również dostępu i zarządzania biurami – podkreśla Hubert Abt, założyciel i CEO New New Work.

Wszystkie usługi w jednym miejscu

Aplikacja New Work Offices to szereg wygodnych rozwiązań dla najemców. Dzięki formie intuicyjnego sklepu ze wszystkimi dodatkowymi usługami, klienci mają dostęp do pełnego portfolio produktów i mogą je zamówić poprzez jedno kliknięcie. Aplikacja umożliwia m. in. rezerwację salki konferencyjnej w czasie rzeczywistym, zamówienie dodatkowego miejsca na parkingu, czy zgłoszenie zapotrzebowania na niestandardowe rozwiązania IT. W łatwy sposób można również zgłosić ewentualne problemy i usterki techniczne zespołowi obsługi technicznej.

Jedną z głównych funkcjonalności są płatności online i dostęp do historii zakupów. Cały system został zaprojektowany tak, aby umożliwić różne poziomy dostępu poprzez wydzielenie np. konta rozliczeniowego, osoby kontaktowej czy innych funkcji.

Inną kluczową funkcją jest komunikacja. Zarówno pomiędzy klientami i zespołem New Work, jak i pomiędzy najemcami. Każdy użytkownik ma dostęp do platformy członkowskiej, gdzie w tzw. social feed może udostępniać informacje o oferowanych produktach i usługach, publikować oferty pracy, ankiety i inne ciekawe aktualności. Wbudowany komunikator pomoże ograniczyć fizyczny kontakt najemców z przedstawicielami operatora, jednocześnie intensyfikując komunikację poprzez aplikację.

Obok produktów i usług, w aplikacji znajdują się poradniki oraz odpowiedzi na pytania związane ze standardowym użytkowaniem biur, jak i dodatkowymi procedurami w związku z COVID-19.

Aplikacja jest już dostępna dla klientów New Work w wybranych lokalizacjach w Polsce (Warszawa: Wola Retro, Kaleńska, Neopark, Gdańsk: Neon) i na Węgrzech (A100 i BJ48).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie Biuro prasowe
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Kompetencje STEM wchodzą szerzej do edukacji. Inicjatywa edukacyjna Amazon objęła już pół miliona dzieci w Polsce

Na warszawskiej Pradze Północ otwarto właśnie pierwszą STEM Kindlotekę, czyli przestrzeń edukacyjną dla dzieci i młodzieży, która stawia na rozwój kompetencji w obszarze nauki, technologii, inżynierii i matematyki. To inicjatywa Amazon i stowarzyszenia Cyfrowy Dialog rozwijana od 2019 roku, w ramach której funkcjonuje ponad 100 takich placówek, a z prowadzonych w nich zajęć skorzystało już pół miliona dzieci. STEM uważane są za kompetencje przyszłości, a badania wskazują, że można je rozwijać już u najmłodszych uczniów.

Zdrowie

Sztuczna inteligencja pomoże we wczesnym wykrywaniu wrodzonych wad serca. Obecnie rozpoznawalność wynosi 40 proc.

Algorytmy sztucznej inteligencji usprawnią wykrywanie wrodzonych wad serca w okresie prenatalnym. Wykrycie problemu na tym etapie ma kolosalne znaczenie dla rokowania noworodka. Fundacja Serce Dziecka realizuje program, który ma przygotować medyków na nadchodzące zastosowania AI w analizowaniu danych z echokardiografii płodu. Są już obiecujące dane mówiące o tym, że algorytmy skutecznie wspierają lekarzy w stawianiu takich diagnoz. Również polskie środowisko naukowe pracuje nad technologią, która będzie analizowała dane obrazowe w podobny sposób, jak robi to człowiek.

Handel

Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę

W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.