Narzędzia do obsługi przepływu pracy na miarę współczesności – od Dropbox
Natłok wirtualnych spotkań, platform, aplikacji i zakładek – w nowym środowisku pracy wyzwaniem stały się skupienie pracowników i wydajność pracy. Nowoczesne narzędzia powinny ułatwić przepływy pracy i zapewnić poczucie łączności użytkownikom, bez względu na to, gdzie się znajdują. Dropbox wprowadza udoskonalenia w swoich najważniejszych narzędziach do obsługi przepływu pracy i komunikacji wideo – Dropbox Capture, HelloSign i Dropbox DocSend. Dzięki temu klienci firmy mogą pozostawać w kontakcie i wspólnie pracować, korzystając tylko z rozwiązań Dropbox.
89 aplikacji – to średnia liczba aplikacji, jakich firmy używają obecnie do pracy. Pracownicy częściej też korzystają z rozwiązań wideo na potrzeby komunikowania się i zdobywania wiedzy. Od 2020 roku liczba wideokonferencji wzrosła aż o połowę. Nowa rzeczywistość pracy rozproszonej oznacza, że spędzamy coraz więcej czasu przy wirtualnych ekranach, a jednocześnie potrzeba zapewnienia łączności między osobami działającymi na różnych kontynentach i w różnych strefach czasowych jest większa niż kiedykolwiek. Pracownicy borykają się z fragmentacją przepływu pracy; potrzebują też lepszych sposobów kontaktu w ramach zespołu pracującego zdalnie.
Bardziej efektywna praca w różnych strefach czasowych dzięki Dropbox Capture
Problemem pracy zdalnej jest to, że pracownicy muszą spędzać więcej czasu na wideokonferencjach, muszą czytać więcej wiadomości i e-maili. Dzięki DropboxCapture pracownicy z różnych stref czasowych zyskują możliwość asynchronicznej komunikacji za pomocą angażujących wiadomości wideo. Usługa, którą Dropbox uruchomił w wersji beta w 2021 roku, teraz jest dostępna we wszystkich taryfach Dropbox*. Prosty i łatwy w użyciu interfejs Capture ułatwia członkom zespołu komunikację podczas prezentowania pracy, przekazywania informacji zwrotnych oraz udostępniania filmów instruktażowych i szkoleniowych. Odpowiadając na potrzeby klientów, Dropbox wzbogacił ją o takie funkcje, jak: przycinanie, transkrypcja, komentowanie, lepsze znakowanie zrzutów ekranu oraz możliwość sprawdzania, kto obejrzał filmy, i dołączania do nagrań hiperłączy. Usługa pozwala także porządkować nagrania w kolekcje, aby tworzyć bazę wiedzy w przypadku pokaźnych treści, takich jak zasoby wdrażające lub przewodniki, do których można z łatwością przejść i udostępnić je kolegom z zespołu.
- Dzięki Capture mogę szybko przekazać informacje zwrotne za pomocą nagrań, co jest bardzo przydatne i oszczędza dużo czasu. Łatwiej jest mi zarejestrować swoje pomysły, a inni mogą je przeglądać tyle razy, ile potrzebują – mówi Jonathan Pleska, CEO, Agencja Geared.
Cyfryzacja zadań dzięki usługom Dropbox Sign, Dropbox Forms i Dropbox Fax
Użytkownicy HelloSign docenili możliwości tej usługi, takie, jak: podpisy elektroniczne, formularze mobilne i internetowe, interfejsy API, czy faks online. Aby wspierać użytkowników w automatyzacji przepływu pracy Dropbox kontynuuje unowocześnianie dostępnych metod pracy i cyfryzowanie zadań, które tradycyjnie były wykonywane wyłącznie za pomocą papieru i długopisu. Teraz Dropbox przedstawia odświeżony HelloSign – tym razem jako Dropbox Sign, który ułatwi pracownikom i zespołom korzystanie z pełnego zestawu narzędzi oferowanych przez Dropbox. HelloSign API, HelloWorks i HelloFax również będą dostępne pod nowymi nazwami: Dropbox Sign API, Dropbox Forms i Dropbox Fax.
- Bardzo się cieszę, że HelloSign zmienia się w Dropbox Sign. Ten rebranding pokaże obecnym i potencjalnym klientom, że te systemy są rzeczywiście zintegrowane i doskonale ze sobą współpracują – ocenia Christina Hageny, Valor Payroll Solutions. - Dropbox Sign pomaga naszym użytkownikom przyspieszyć proces składania podpisów, wyeliminować bezproduktywne zajęcia i zachować najwyższy poziom bezpieczeństwa podczas całego procesu – dodaje Amy Guarino, VP, Ecosystem w Ironclad.
Usługa Dropbox Sign będzie zintegrowana z kluczowymi rozwiązaniami, które usprawniają przepływ pracy związany z zawieraniem umów. Firmy partnerskie, m.in. Greenhouse, Ironclad i Freshworks (wkrótce), już korzystają z najlepszego w swojej klasie interfejsu API Dropbox Sign, aby dostosować i zintegrować natywne funkcje podpisu elektronicznego bezpośrednio ze swoimi platformami. Więcej informacji o taryfach można znaleźć na https://www.hellosign.com/blog/hellosign-now-dropbox-sign.
DocSend – zaawansowana analiza wideo
Zaawansowana analiza wideo to najbardziej oczekiwana funkcja wśród klientów DocSend dostępna od dziś. Dzięki niej użytkownicy mogą z łatwością udostępniać filmy i uzyskiwać dostęp do takich danych, jak: wskaźnik ukończenia odtwarzania, czas oglądania, dane geolokalizacyjne czy informacje o poszczególnych odbiorcach. Dzięki temu użytkownicy mogą skupić się na budowaniu silnych relacji i podejmowaniu decyzji biznesowych bez konieczności przełączania się między różnymi platformami. Do usługi DocSend jeszcze tej jesieni Dropbox włączy Capture, co pozwoli na bardziej spersonalizowane interakcje z klientami. Więcej informacji można znaleźć pod linkiem: http://docsend.com/blog/announcing-advanced-video-analytics.
Informacje o najnowszych produktach i aktualizacjach można znaleźć pod linkiem: The Drop.
[*] Usługa Dropbox Capture jest obecnie dostępna w języku angielskim, niemieckim, hiszpańskim, francuskim, japońskim i portugalskim, a wkrótce pojawią się kolejne wersje językowe.
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.