Komunikaty PR

Moody’s wybiera dane lokalizacyjne TomTom

2024-06-03  |  10:55
Biuro prasowe

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że jego dane lokalizacyjne zostały wybrane przez Moody's – globalną firmę zajmującą się oceną ryzyka. Umożliwia ona organizacjom podejmowanie lepszych decyzji, wykorzystując dane, rozwiązania analityczne oraz insighty.

 

Moody's od teraz włącza dane TomTom do Moody's Insurance Geocoder, wykorzystując precyzyjne informacje o lokalizacji, aby poprawiać dokładność i trafność analiz geokodowania w wielu przepływach pracy. Łącząc bardzo szczegółowe dane lokalizacyjne TomTom z możliwościami modelowania i aplikacjami Moody's, Moody's Insurance Geocoder umożliwia lepszy wgląd w zarządzanie ryzykiem, zmniejszanie niepewności i usprawnianie procesu podejmowania decyzji. Z tych informacji korzystają organizacje z branży ubezpieczeniowej, finansowej, nieruchomości i innych, które opierają się na dokładnych danych geoprzestrzennych.

 

Dla ubezpieczycieli, którzy reagują na zdarzenia wysokiego ryzyka, takie jak powodzie, gwałtowne burze i pożary, korzystanie z dokładnego geokodowania specjalnie zaprojektowanego do celów ubezpieczeniowych ma kluczowe znaczenie. Precyzyjne i aktualne dane lokalizacyjne TomTom pozwalają firmie Moody's stworzyć najbardziej odpowiednie odniesienie geoprzestrzenne. Wśród wielu przypadków użycia, Moody's Insurance Geocoder może zapewnić firmie ubezpieczeniowej precyzyjne geokodowanie w celu oceny narażenia każdej nieruchomości na katastrofy naturalne, umożliwiając jej ustalenie odpowiednich składek i efektywne zarządzanie całym portfelem.

 

„Dokładne i aktualne dane geokodowania są podstawą pakietu rozwiązań Moody's dla klientów ubezpieczeniowych”, powiedział Aaron Mayfield, Senior Director of Product, Insurance w Moody’s. „Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z TomTom i wykorzystywać ich wysokiej jakości dane lokalizacyjne do dostarczania zaawansowanej inteligencji i rozwiązań. Pomagają one naszym klientom osiągać lepsze wyniki i sprostać najważniejszym wyzwaniom w branży".

„Jesteśmy dumni, że możemy rozwijać wieloletnią współpracę z Moody's, dostarczając nasze aktualne i wiarygodne dane o lokalizacji, aby pomóc im zwiększyć możliwości klientów dzięki dokładnym, praktycznym informacjom”, powiedział Mike Schoofs, Chief Revenue Officer, TomTom. „Dzięki tej współpracy klienci Moody's wykorzystują dane lokalizacyjne TomTom, aby sprostać swoim wyjątkowym wyzwaniom, co świadczy o wszechstronności naszej technologii lokalizacji”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls Biuro prasowe
2025-07-07 | 06:00

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

Emitel - operator infrastruktury nadawczej - we współpracy z Telewizją Puls rozpoczął w Warszawie testową emisję sygnału w technologii 5G Broadcast. To pierwszy tego
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

GUS chce walczyć z fake newsami. Współpraca z sektorem prywatnym ma pomóc ograniczyć chaos informacyjny

Tradycyjna statystyka, oparta wyłącznie na cyklicznych badaniach i danych administracyjnych, przestaje wystarczać, by analizować dynamiczne zmiany w czasie rzeczywistym. Z tego powodu Główny Urząd Statystyczny stawia na nowoczesne podejście oparte na integracji danych, budowie spójnej struktury informacyjnej państwa oraz współpracy z sektorem prywatnym. – Jesteśmy na dobrej drodze do budowy infrastruktury informacyjnej państwa po to, żeby uniknąć halucynacji sztucznej inteligencji, chaosu czy dezinformacji – podkreśla Marek Cierpiał-Wolan, prezes Głównego Urzędu Statystycznego.

Ochrona środowiska

Wyśrubowane cele polityki klimatycznej krytykowane przez sektor rolnictwa i producentów żywności. Za mało środków i za dużo obciążeń

Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu skutków zmian klimatu, jednak potrzebuje na to więcej środków i wsparcia – oceniają eksperci i przedstawiciele producentów żywności. Stawiane dzisiaj rolnikom cele związane z polityką klimatyczną pozostają szeroko negowane w różnych krajach UE jako te, które przyczyniają się do wzrostu kosztów i spadku konkurencyjności. Komisja Europejska w ramach trwającego procesu upraszczania prawa proponuje złagodzenie części obciążeń i przejście na elastyczniejsze wdrażanie wspólnej polityki rolnej, ale nie oznacza to rezygnacji z ambitnych celów.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.