Komunikaty PR

Monevia wdrożyła weryfikację tożsamości z wykorzystaniem eDO App

2021-09-14  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Marciniak
KLANG! Media

Prosta 68
00-838 Warszawa
m.marciniak|klangmedia.pl| |m.marciniak|klangmedia.pl
(+48) 510 029 844
https://klangmedia.pl

Od września klienci Monevii mogą już zdalnie potwierdzać tożsamość za pomocą bezpłatnej aplikacji eDO App. Rozwiązanie to dedykowane jest posiadaczom smartfonów i dowodów osobistych z warstwą elektroniczną (tzw. e-dowodów).

W trudnym dla przedsiębiorstw czasie pandemii COVID-19 rośnie zapotrzebowanie na usprawnienia wpisujące się w nową rzeczywistość takie jak: elektroniczna forma dokumentacji, weryfikacja tożsamości online czy możliwość używania e-podpisu.

Integracja z eDO App odpowiada na potrzeby klientów i wpisuje się w strategię Monevii, która zakłada dostępność produktów spółki całkowicie online, z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie, bez zbędnych formalności. 

Czym jest eDO App?

eDO App to darmowa aplikacja stworzona przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych. Za jej pomocą możliwe jest dokonywanie zdalnego potwierdzenia tożsamości, co pozwala na załatwianie spraw urzędowych, jak i korzystanie z usług całkowicie online. Do korzystania z aplikacji niezbędne jest posiadanie e-dowodu z aktywną warstwą elektroniczną oraz smartfonu z modułem NFC.

Monevia to pierwsza spółka z branży faktoringowej w gronie naszych partnerów. Dzięki aplikacji eDO App klienci Monevii otrzymują nowoczesne i wygodne narzędzie do zdalnego potwierdzania tożsamości z gwarancją pełnego zabezpieczenia ich danych. Jesteśmy przekonani, że nasze rozwiązanie szybko zaskarbi sobie zaufanie użytkowników, którzy docenią jego funkcjonalność
i bezpieczeństwo
- mówi Mariusz Kujawski, członek zarządu Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych, odpowiedzialny za Pion Produktów Cyfrowych.

Monevia inwestuje w digitalizację    

Lider mikrofaktoringu online w Polsce podąża za trendem wdrażania nowoczesnych technologii
z zakresu automatyzacji i digitalizacji, które pozwalają klientom zaoszczędzić czas i uprościć proces korzystania z Platformy Monevia. 

Do tej pory Fintech zintegrował się już z systemem OCR – Scanye oraz nawiązał współpracę z Autenti w zakresie integracji e-podpisu. 

Bezpieczna weryfikacja tożsamości klienta jest kluczowa w obszarze świadczenia usług finansowych online. Uzupełnienie metod weryfikacji o eDO App to znaczące ułatwienie dla klientów Monevii, którzy zyskują narzędzie do wygodnego i szybkiego potwierdzenia tożsamości - stwierdza Maciej Drowanowski, Prezes Zarządu Monevia.

Monevia – nowoczesny fintech faktoringowy

Dla Monevii priorytetem jest podnoszenie standardów obsługi, oferowanie produktu najwyższej jakości i utrzymanie wysokiej dynamiki rozwoju. Inwestycje w nowoczesne technologie i ciągły rozwój procesów transakcyjnych na stałe jest wpisany w strategię spółki

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: KLANG! Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl Biuro prasowe
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.