Monevia wdrożyła weryfikację tożsamości z wykorzystaniem eDO App
KLANG! Media
Prosta 68
00-838 Warszawa
m.marciniak|klangmedia.pl| |m.marciniak|klangmedia.pl
(+48) 510 029 844
https://klangmedia.pl
Od września klienci Monevii mogą już zdalnie potwierdzać tożsamość za pomocą bezpłatnej aplikacji eDO App. Rozwiązanie to dedykowane jest posiadaczom smartfonów i dowodów osobistych z warstwą elektroniczną (tzw. e-dowodów).
W trudnym dla przedsiębiorstw czasie pandemii COVID-19 rośnie zapotrzebowanie na usprawnienia wpisujące się w nową rzeczywistość takie jak: elektroniczna forma dokumentacji, weryfikacja tożsamości online czy możliwość używania e-podpisu.
Integracja z eDO App odpowiada na potrzeby klientów i wpisuje się w strategię Monevii, która zakłada dostępność produktów spółki całkowicie online, z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie, bez zbędnych formalności.
Czym jest eDO App?
eDO App to darmowa aplikacja stworzona przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych. Za jej pomocą możliwe jest dokonywanie zdalnego potwierdzenia tożsamości, co pozwala na załatwianie spraw urzędowych, jak i korzystanie z usług całkowicie online. Do korzystania z aplikacji niezbędne jest posiadanie e-dowodu z aktywną warstwą elektroniczną oraz smartfonu z modułem NFC.
Monevia to pierwsza spółka z branży faktoringowej w gronie naszych partnerów. Dzięki aplikacji eDO App klienci Monevii otrzymują nowoczesne i wygodne narzędzie do zdalnego potwierdzania tożsamości z gwarancją pełnego zabezpieczenia ich danych. Jesteśmy przekonani, że nasze rozwiązanie szybko zaskarbi sobie zaufanie użytkowników, którzy docenią jego funkcjonalność
i bezpieczeństwo - mówi Mariusz Kujawski, członek zarządu Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych, odpowiedzialny za Pion Produktów Cyfrowych.
Monevia inwestuje w digitalizację
Lider mikrofaktoringu online w Polsce podąża za trendem wdrażania nowoczesnych technologii
z zakresu automatyzacji i digitalizacji, które pozwalają klientom zaoszczędzić czas i uprościć proces korzystania z Platformy Monevia.
Do tej pory Fintech zintegrował się już z systemem OCR – Scanye oraz nawiązał współpracę z Autenti w zakresie integracji e-podpisu.
Bezpieczna weryfikacja tożsamości klienta jest kluczowa w obszarze świadczenia usług finansowych online. Uzupełnienie metod weryfikacji o eDO App to znaczące ułatwienie dla klientów Monevii, którzy zyskują narzędzie do wygodnego i szybkiego potwierdzenia tożsamości - stwierdza Maciej Drowanowski, Prezes Zarządu Monevia.
Monevia – nowoczesny fintech faktoringowy
Dla Monevii priorytetem jest podnoszenie standardów obsługi, oferowanie produktu najwyższej jakości i utrzymanie wysokiej dynamiki rozwoju. Inwestycje w nowoczesne technologie i ciągły rozwój procesów transakcyjnych na stałe jest wpisany w strategię spółki
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.