Monevia wdrożyła weryfikację tożsamości z wykorzystaniem eDO App
KLANG! Media
Prosta 68
00-838 Warszawa
m.marciniak|klangmedia.pl| |m.marciniak|klangmedia.pl
(+48) 510 029 844
https://klangmedia.pl
Od września klienci Monevii mogą już zdalnie potwierdzać tożsamość za pomocą bezpłatnej aplikacji eDO App. Rozwiązanie to dedykowane jest posiadaczom smartfonów i dowodów osobistych z warstwą elektroniczną (tzw. e-dowodów).
W trudnym dla przedsiębiorstw czasie pandemii COVID-19 rośnie zapotrzebowanie na usprawnienia wpisujące się w nową rzeczywistość takie jak: elektroniczna forma dokumentacji, weryfikacja tożsamości online czy możliwość używania e-podpisu.
Integracja z eDO App odpowiada na potrzeby klientów i wpisuje się w strategię Monevii, która zakłada dostępność produktów spółki całkowicie online, z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie, bez zbędnych formalności.
Czym jest eDO App?
eDO App to darmowa aplikacja stworzona przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych. Za jej pomocą możliwe jest dokonywanie zdalnego potwierdzenia tożsamości, co pozwala na załatwianie spraw urzędowych, jak i korzystanie z usług całkowicie online. Do korzystania z aplikacji niezbędne jest posiadanie e-dowodu z aktywną warstwą elektroniczną oraz smartfonu z modułem NFC.
Monevia to pierwsza spółka z branży faktoringowej w gronie naszych partnerów. Dzięki aplikacji eDO App klienci Monevii otrzymują nowoczesne i wygodne narzędzie do zdalnego potwierdzania tożsamości z gwarancją pełnego zabezpieczenia ich danych. Jesteśmy przekonani, że nasze rozwiązanie szybko zaskarbi sobie zaufanie użytkowników, którzy docenią jego funkcjonalność
i bezpieczeństwo - mówi Mariusz Kujawski, członek zarządu Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych, odpowiedzialny za Pion Produktów Cyfrowych.
Monevia inwestuje w digitalizację
Lider mikrofaktoringu online w Polsce podąża za trendem wdrażania nowoczesnych technologii
z zakresu automatyzacji i digitalizacji, które pozwalają klientom zaoszczędzić czas i uprościć proces korzystania z Platformy Monevia.
Do tej pory Fintech zintegrował się już z systemem OCR – Scanye oraz nawiązał współpracę z Autenti w zakresie integracji e-podpisu.
Bezpieczna weryfikacja tożsamości klienta jest kluczowa w obszarze świadczenia usług finansowych online. Uzupełnienie metod weryfikacji o eDO App to znaczące ułatwienie dla klientów Monevii, którzy zyskują narzędzie do wygodnego i szybkiego potwierdzenia tożsamości - stwierdza Maciej Drowanowski, Prezes Zarządu Monevia.
Monevia – nowoczesny fintech faktoringowy
Dla Monevii priorytetem jest podnoszenie standardów obsługi, oferowanie produktu najwyższej jakości i utrzymanie wysokiej dynamiki rozwoju. Inwestycje w nowoczesne technologie i ciągły rozwój procesów transakcyjnych na stałe jest wpisany w strategię spółki

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.