Komunikaty PR

Modele Philips TV - najlepsze do sportowych transmisji

2022-11-18  |  20:00
Biuro prasowe

 

Już za kilka dni rozpocznie się prawdziwe piłkarskie święto. Dla wszystkich kibiców, którzy zastanawiają się jeszcze nad wymianą telewizora na nowszy model idealny do sportowych transmisji, marka Philips TV przygotowała krótki przewodnik po najciekawszych propozycjach ze swojej oferty. A jeśli ktoś chce poczuć w pełni stadionowe emocje u siebie w pokoju, to wszystkie opisane modele można aktualnie kupić w promocji z soundbarem za pół ceny.

 

Przygotowania do startu największej piłkarskiej imprezy tego roku są na ostatniej prostej, a kibice planują już swój kalendarz pod kątem zmagań ulubionych drużyn i umawiają się na wspólne oglądanie meczów. Jeżeli ktoś jeszcze zastanawia się nad wymianą sprzętu, który w pełni odda sportowe emocje w domowym zaciszu, to jest to właśnie ten moment. Dla wszystkich niezdecydowanych marka Philips TV przygotowała krótki przewodnik po najciekawszych i atrakcyjnych cenowo modelach ze swojej oferty, a także promocję, w której polecane telewizory można kupić z soundbarem za pół ceny.

 

Przepis na idealny telewizor do transmisji sportowych według ekspertów Philips TV:

- matryca z odświeżaniem 120 Hz – sprawi, że ruch na ekranie będzie płynny, a efekt smużenia przy szybkich podaniach niewidoczny; koniec z irytującym białym śladem ciągnącym się za piłką przy dynamicznych dośrodkowaniach

 

- technologia Ambilight – sprawi, że obraz będzie bardziej realistyczny i trójwymiarowy, a oglądający poczują się jak w środku akcji; dodatkowo dzięki barwnej poświacie wokół telewizora sam ekran wyda się większy niż w rzeczywistości; warto pamiętać, że na czas transmisji sportowych telewizory Philips TV umożliwiają ustawienie kolorystyki Ambilight w barwach narodowych ulubionej drużyny – ciekawa opcja dla najbardziej zagorzałych kibiców

 

- Smart TV z bogatą bazą aplikacji – jeżeli ktoś wykorzystuje telewizor głównie do oglądania treści VOD, a nie tradycyjnych kanałów TV, to wybór modelu z dostępem do najważniejszych platform streamingowych oraz kluczową aktualnie aplikacją TVP Sport z transmisjami meczów jest niezbędny

 

- obsługa Dolby Atmos – podczas nadchodzących mistrzostw mecze mają być transmitowane z dźwiękiem w tym formacie, jeśli zatem chcemy poczuć się jak na prawdziwym stadionie piłkarskim, otoczeni odgłosami z trybun i boiska, to warto wybrać sprzęt zapewniający obsługę tego standardu

 

- obsługa najważniejszych formatów HDR – bo wszystko co dobre, szybko się kończy i gdy sportowe emocje opadną, telewizor powinien odtwarzać materiały HLG, Dolby Vision czy HDR10+, żebyśmy mogli oglądać filmy i seriale w najwyższym standardzie

 

- rozwiązania dla graczy – jak powyżej: jeżeli ktoś lubi pograć wieczorami na konsoli, to przy wyborze nowego telewizora powinien sprawdzić jego udogodnienia dla graczy; złącze HDMI 2.1 eArc, obsługa technologii VRR dla treści 4K w częstotliwości 48-120 Hz z prędkością przesyłu 48 Gb/s, Auto-Low-Latency czy kompatybilność z FreeSync Premium pozwolą cieszyć się nowym sprzętem nawet po zakończeniu rozgrywek

 

 

 

Atrakcyjne cenowo telewizory do transmisji sportowych polecane przez ekspertów Philips TV:

Philips 65PUS8857

Model z tegorocznej serii The One to propozycja dla osób szukających uniwersalnych rozwiązań w przystępnej cenie: trójstronny system Ambilight, wysokiej jakości matryca LCD WCG o częstotliwości odświeżania 120 Hz, obsługa wszystkich najważniejszych formatów HDR i Dolby Atmos oraz Smart TV na najnowszym systemie operacyjnym Android TV 11. Za wysoką jakość wyświetlanych treści i znakomite odwzorowanie bogatej palety barw odpowiada procesor obrazu Philips P5 piątej generacji. W cenie 4999 zł za 65-calowy ekran.

 

Philips 75PUS8807

Siostrzany model z serii The One o przekątnej 75’’ dla tych, którzy nie boją się dużych rozmiarów. Posiada wszystkie funkcje opisanego powyżej telewizora, a jedyne różnice są w designie. Dla większej stabilności ekran Philips 75PUS8807 (podobnie jak dostępnej w sprzedaży wersji 86-calowej) osadzono na podwójnych srebrnych nóżkach. Urządzenie daje możliwość również montażu na ścianie. Robiący wrażenie ekran 75’’ dostępny w cenie 6999 zł.

 

Philips 55OLED707

Propozycja dla osób, które nie mają możliwości ustawienia w swoim salonie większego ekranu. W takim wypadku warto wybrać najwyższą jakość obrazu i matrycę OLED. Dzięki niej transmisje będą płynne, sceny pełne najdrobniejszych detali, kolory nasycone, a czerń naprawdę głęboka. Ten model to przystępny cenowo telewizor w technologii OLED wyposażony w procesor P5, matrycę 120 Hz oraz HDMI 2.1. Całość uzupełnia trójstronny system Ambilight, Smart TV na bazie Android 11, obsługa formatów HLG, HDR10 i HDR10+ oraz wsparcie Dolby Vision i Dolby Atmos, a także system dźwiękowy o mocy 50W. Model 55” dostępny w cenie 5999 zł.

 

 

Na wszystkie opisane modele obowiązuje aktualnie promocja w największych sieciach handlowych, gdzie przy wyborze telewizora istnieje możliwość zakupu soundbaru Philips za połowę ceny:

- Media Markt

- Euro RTV AGD

- Media Expert

 

 

***

O TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie.

TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie) na licencji Koninklijke Philips N.V. TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

 

Informacje podane w komunikacie są aktualne w dniu publikacji, ale mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Wszystkie znaki towarowe wymienione w niniejszej informacji prasowej są własnością ich właścicieli.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę! Biuro prasowe
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane
Technologie Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
2024-12-20 | 01:00

Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!

To idealny moment, aby wyposażyć swój dom w najnowsze technologie i cieszyć się komfortem oraz bezpieczeństwem na najwyższym poziomie. Wśród prawdziwych, zakupowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.