Komunikaty PR

Modele Philips TV - najlepsze do sportowych transmisji

2022-11-18  |  20:00
Biuro prasowe

 

Już za kilka dni rozpocznie się prawdziwe piłkarskie święto. Dla wszystkich kibiców, którzy zastanawiają się jeszcze nad wymianą telewizora na nowszy model idealny do sportowych transmisji, marka Philips TV przygotowała krótki przewodnik po najciekawszych propozycjach ze swojej oferty. A jeśli ktoś chce poczuć w pełni stadionowe emocje u siebie w pokoju, to wszystkie opisane modele można aktualnie kupić w promocji z soundbarem za pół ceny.

 

Przygotowania do startu największej piłkarskiej imprezy tego roku są na ostatniej prostej, a kibice planują już swój kalendarz pod kątem zmagań ulubionych drużyn i umawiają się na wspólne oglądanie meczów. Jeżeli ktoś jeszcze zastanawia się nad wymianą sprzętu, który w pełni odda sportowe emocje w domowym zaciszu, to jest to właśnie ten moment. Dla wszystkich niezdecydowanych marka Philips TV przygotowała krótki przewodnik po najciekawszych i atrakcyjnych cenowo modelach ze swojej oferty, a także promocję, w której polecane telewizory można kupić z soundbarem za pół ceny.

 

Przepis na idealny telewizor do transmisji sportowych według ekspertów Philips TV:

- matryca z odświeżaniem 120 Hz – sprawi, że ruch na ekranie będzie płynny, a efekt smużenia przy szybkich podaniach niewidoczny; koniec z irytującym białym śladem ciągnącym się za piłką przy dynamicznych dośrodkowaniach

 

- technologia Ambilight – sprawi, że obraz będzie bardziej realistyczny i trójwymiarowy, a oglądający poczują się jak w środku akcji; dodatkowo dzięki barwnej poświacie wokół telewizora sam ekran wyda się większy niż w rzeczywistości; warto pamiętać, że na czas transmisji sportowych telewizory Philips TV umożliwiają ustawienie kolorystyki Ambilight w barwach narodowych ulubionej drużyny – ciekawa opcja dla najbardziej zagorzałych kibiców

 

- Smart TV z bogatą bazą aplikacji – jeżeli ktoś wykorzystuje telewizor głównie do oglądania treści VOD, a nie tradycyjnych kanałów TV, to wybór modelu z dostępem do najważniejszych platform streamingowych oraz kluczową aktualnie aplikacją TVP Sport z transmisjami meczów jest niezbędny

 

- obsługa Dolby Atmos – podczas nadchodzących mistrzostw mecze mają być transmitowane z dźwiękiem w tym formacie, jeśli zatem chcemy poczuć się jak na prawdziwym stadionie piłkarskim, otoczeni odgłosami z trybun i boiska, to warto wybrać sprzęt zapewniający obsługę tego standardu

 

- obsługa najważniejszych formatów HDR – bo wszystko co dobre, szybko się kończy i gdy sportowe emocje opadną, telewizor powinien odtwarzać materiały HLG, Dolby Vision czy HDR10+, żebyśmy mogli oglądać filmy i seriale w najwyższym standardzie

 

- rozwiązania dla graczy – jak powyżej: jeżeli ktoś lubi pograć wieczorami na konsoli, to przy wyborze nowego telewizora powinien sprawdzić jego udogodnienia dla graczy; złącze HDMI 2.1 eArc, obsługa technologii VRR dla treści 4K w częstotliwości 48-120 Hz z prędkością przesyłu 48 Gb/s, Auto-Low-Latency czy kompatybilność z FreeSync Premium pozwolą cieszyć się nowym sprzętem nawet po zakończeniu rozgrywek

 

 

 

Atrakcyjne cenowo telewizory do transmisji sportowych polecane przez ekspertów Philips TV:

Philips 65PUS8857

Model z tegorocznej serii The One to propozycja dla osób szukających uniwersalnych rozwiązań w przystępnej cenie: trójstronny system Ambilight, wysokiej jakości matryca LCD WCG o częstotliwości odświeżania 120 Hz, obsługa wszystkich najważniejszych formatów HDR i Dolby Atmos oraz Smart TV na najnowszym systemie operacyjnym Android TV 11. Za wysoką jakość wyświetlanych treści i znakomite odwzorowanie bogatej palety barw odpowiada procesor obrazu Philips P5 piątej generacji. W cenie 4999 zł za 65-calowy ekran.

 

Philips 75PUS8807

Siostrzany model z serii The One o przekątnej 75’’ dla tych, którzy nie boją się dużych rozmiarów. Posiada wszystkie funkcje opisanego powyżej telewizora, a jedyne różnice są w designie. Dla większej stabilności ekran Philips 75PUS8807 (podobnie jak dostępnej w sprzedaży wersji 86-calowej) osadzono na podwójnych srebrnych nóżkach. Urządzenie daje możliwość również montażu na ścianie. Robiący wrażenie ekran 75’’ dostępny w cenie 6999 zł.

 

Philips 55OLED707

Propozycja dla osób, które nie mają możliwości ustawienia w swoim salonie większego ekranu. W takim wypadku warto wybrać najwyższą jakość obrazu i matrycę OLED. Dzięki niej transmisje będą płynne, sceny pełne najdrobniejszych detali, kolory nasycone, a czerń naprawdę głęboka. Ten model to przystępny cenowo telewizor w technologii OLED wyposażony w procesor P5, matrycę 120 Hz oraz HDMI 2.1. Całość uzupełnia trójstronny system Ambilight, Smart TV na bazie Android 11, obsługa formatów HLG, HDR10 i HDR10+ oraz wsparcie Dolby Vision i Dolby Atmos, a także system dźwiękowy o mocy 50W. Model 55” dostępny w cenie 5999 zł.

 

 

Na wszystkie opisane modele obowiązuje aktualnie promocja w największych sieciach handlowych, gdzie przy wyborze telewizora istnieje możliwość zakupu soundbaru Philips za połowę ceny:

- Media Markt

- Euro RTV AGD

- Media Expert

 

 

***

O TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie.

TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie) na licencji Koninklijke Philips N.V. TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

 

Informacje podane w komunikacie są aktualne w dniu publikacji, ale mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Wszystkie znaki towarowe wymienione w niniejszej informacji prasowej są własnością ich właścicieli.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.