Mercusys MR30G – nowy router WiFi AC1200 ze wsparciem dla technologii MU-MIMO
Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
Router Mercusys MR30G gwarantuje znakomity stosunek jakości i możliwości do ceny oraz oferuje przydatne funkcje, których trudno szukać w podobnych, konkurencyjnych modelach, dostępnych na rynku. Zaletą urządzenia jest m.in. jego uniwersalność – MR30G może pracować także jako Access Point.
Mercusys MR30G pracuje w najpopularniejszym obecnie standardzie WiFi 5 AC1200, oferując użytkownikom do 1200 Mb/s łącznej przepustowości w dwóch pasmach WiFi (do 867 Mb/s
w paśmie 5 GHz oraz do 300 Mb/s w paśmie 2,4 GHz).
Urządzenie wyposażono w cztery anteny o wysokim zysku energetycznym (5dBi), które pozwalają na utworzenie silnej i niezawodnej sieci bezprzewodowej, dostępnej na powierzchni całego domu. Ich pracę wspiera Beamforming czyli technologia kształtowania wiązki, umożliwiająca zlokalizowanie urządzeń łączących się z routerem i zwiększenie siły sygnału nadawanego w ich kierunku, uzyskując dzięki temu wysoką wydajność i stabilność połączeń.
Skuteczność połączeń optymalizuje technologia MU-MIMO, dzięki której router jest w stanie komunikować się z kilkoma urządzeniami klienckimi jednocześnie. To znacznie poprawia ogólną wydajność oraz przepustowość sieci. MR30G wyposażono także w QoS, dzięki któremu można nadawać priorytety swoim urządzeniom i aplikacjom, zwiększając ich wydajność.
Router Mercusys MR30G wyposażony został w gigabitowy port WAN oraz dwa gigabitowe porty LAN, gwarantujące szybkie połączenia przewodowe. Wystarczy podłączyć do routera domowe urządzenie takie jak komputer, telewizor, czy konsola do gier, aby cieszyć się maksymalną wydajnością, wysoką stabilnością oraz prędkością połączenia.
Router pozwala na utworzenie dwóch dodatkowych sieci bezprzewodowych dla gości, po jednej na każde pasmo transmisji. Dzięki temu rozwiązaniu możemy swobodnie udostępnić nasze WiFi odwiedzającym nas znajomym lub rodzinie, jednocześnie chroniąc dane przechowywane w sieci lokalnej. Dzięki funkcji kontroli rodzicielskiej możliwe jest także zablokowanie treści niestosownych dla dzieci oraz wyznaczenie limitów dostępu do sieci.
Konfiguracja routera oraz dostosowanie ustawień do indywidualnych potrzeb są niezwykle proste. Można tego dokonać przez przeglądarkę internetową.
Niezaprzeczalnym atutem MR30G jest jego cena. Zakup urządzenia to wydatek ok. 110 zł.
Więcej informacji na temat routera dostępnych jest na stronie.
Wszystkie urządzenia marki Mercusys objęte są trzyletnią gwarancją producenta.
***
Stworzona przez TP-Link marka Mercusys obecna jest na chińskim rynku od 2001 roku. W ciągu kilkunastu lat stała się drugą co do wielkości marką urządzeń sieciowych w Chinach, plasując się tuż za liderem rynku – TP-Link.
Korzystając z wieloletniego doświadczenia, Mercusys zdecydował się rozpocząć działalność sprzedażową na 45 rynkach zagranicznych, w tym także na rynku polskim. Decyzja ta związana jest z oczekiwaniami klientów, którzy potrzebują dobrej jakości, tanich i niezawodnych urządzeń. Bazując na doświadczeniach TP-Link w zakresie technologii produkcji, kontroli jakości oraz dystrybucji urządzeń sieciowych, marka Mercusys wprowadza urządzenia, które są doskonałym przykładem optymalizacji jakości i ceny.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.