MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024
Sieć specjalistycznych sklepów MediaMarkt od lat cieszy się uznaniem użytkowników nowych technologii poszukujących najlepszych doświadczeń zakupowych. Konsumenci doceniają zarówno kompleksową ofertę nowoczesnej elektroniki i związanych z nią usług, jak i profesjonalne doradztwo oraz wysokie standardy obsługi. Znalazło to odzwierciedlenie w wysokich notach, które przyznali marce. Dzięki ich uznaniu MediaMarkt ponownie znalazł się w gronie firm najbardziej przyjaznych klientom w Polsce. Marka została wyróżniona w kategorii „Elektromarkety”, osiągając wynik na poziomie 81,6%, przy średnim wskaźniku branży 74,2%.
Gwiazda Jakości Obsługi przyznana marce przez samych konsumentów i to trzeci rok z rzędu, ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ stanowi potwierdzenie profesjonalizmu i zaangażowania całego zespołu MediaMarkt. Każdego dnia staramy się zapewniać naszym klientom najlepsze doświadczenia i satysfakcję w każdym kanale sprzedaży i w każdym punkcie kontaktu z marką. Bardzo dziękujemy naszym lojalnym klientom za to wyróżnienie i za to, że ponownie obdarzyli nas zaufaniem i motywują do nieustannego rozwoju. Dziękuję również naszym pracownikom w sklepach za ich zaangażowanie oraz profesjonalizm, które są fundamentem tego sukcesu – mówi Snjezana Bandner, Prezeska Zarządu MediaMarktSaturn Polska.
W badaniu satysfakcji konsumentów zespół specjalistów Polskiego Programu Jakości przeanalizował opinie osób, które w ciągu całego roku 2023 oceniały blisko 40 tysięcy firm z ponad 200 branż za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl.
Prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi otrzymały te firmy, które uzyskały najwyższe oceny oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży. Nagroda przyznawana jest zawsze na początku nowego roku za rok poprzedni.
Nagroda, jaką jest tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to ogromny zaszczyt, który nie tylko podkreśla zaangażowanie całej Ekipy MediaMarkt w dostarczanie najwyższej jakości usług, ale również stanowi potwierdzenie, że nasza praca jest doceniana przez klientów. Otrzymanie tej nagrody kolejny rok z rzędu jest dla nas nie tylko powodem do dumy, ale także motywacją do dalszego doskonalenia naszych standardów obsługi. To też dowód na to, że nasza strategia oparta na zrozumieniu potrzeb klienta i dążeniu do ich pełnego zaspokojenia przynosi wymierne efekty – stwierdza Maciej Dolega, Rzecznik prasowy MediaMarktSaturn Polska.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.