MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024
Sieć specjalistycznych sklepów MediaMarkt od lat cieszy się uznaniem użytkowników nowych technologii poszukujących najlepszych doświadczeń zakupowych. Konsumenci doceniają zarówno kompleksową ofertę nowoczesnej elektroniki i związanych z nią usług, jak i profesjonalne doradztwo oraz wysokie standardy obsługi. Znalazło to odzwierciedlenie w wysokich notach, które przyznali marce. Dzięki ich uznaniu MediaMarkt ponownie znalazł się w gronie firm najbardziej przyjaznych klientom w Polsce. Marka została wyróżniona w kategorii „Elektromarkety”, osiągając wynik na poziomie 81,6%, przy średnim wskaźniku branży 74,2%.
Gwiazda Jakości Obsługi przyznana marce przez samych konsumentów i to trzeci rok z rzędu, ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ stanowi potwierdzenie profesjonalizmu i zaangażowania całego zespołu MediaMarkt. Każdego dnia staramy się zapewniać naszym klientom najlepsze doświadczenia i satysfakcję w każdym kanale sprzedaży i w każdym punkcie kontaktu z marką. Bardzo dziękujemy naszym lojalnym klientom za to wyróżnienie i za to, że ponownie obdarzyli nas zaufaniem i motywują do nieustannego rozwoju. Dziękuję również naszym pracownikom w sklepach za ich zaangażowanie oraz profesjonalizm, które są fundamentem tego sukcesu – mówi Snjezana Bandner, Prezeska Zarządu MediaMarktSaturn Polska.
W badaniu satysfakcji konsumentów zespół specjalistów Polskiego Programu Jakości przeanalizował opinie osób, które w ciągu całego roku 2023 oceniały blisko 40 tysięcy firm z ponad 200 branż za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl.
Prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi otrzymały te firmy, które uzyskały najwyższe oceny oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży. Nagroda przyznawana jest zawsze na początku nowego roku za rok poprzedni.
Nagroda, jaką jest tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to ogromny zaszczyt, który nie tylko podkreśla zaangażowanie całej Ekipy MediaMarkt w dostarczanie najwyższej jakości usług, ale również stanowi potwierdzenie, że nasza praca jest doceniana przez klientów. Otrzymanie tej nagrody kolejny rok z rzędu jest dla nas nie tylko powodem do dumy, ale także motywacją do dalszego doskonalenia naszych standardów obsługi. To też dowód na to, że nasza strategia oparta na zrozumieniu potrzeb klienta i dążeniu do ich pełnego zaspokojenia przynosi wymierne efekty – stwierdza Maciej Dolega, Rzecznik prasowy MediaMarktSaturn Polska.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.