Komunikaty PR

MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024

2024-05-27  |  14:00
Biuro prasowe

Sieć specjalistycznych sklepów MediaMarkt od lat cieszy się uznaniem użytkowników nowych technologii poszukujących najlepszych doświadczeń zakupowych. Konsumenci doceniają zarówno kompleksową ofertę nowoczesnej elektroniki i związanych z nią usług, jak i profesjonalne doradztwo oraz wysokie standardy obsługi. Znalazło to odzwierciedlenie w wysokich notach, które przyznali marce. Dzięki ich uznaniu MediaMarkt ponownie znalazł się w gronie firm najbardziej przyjaznych klientom w Polsce. Marka została wyróżniona w kategorii  „Elektromarkety”, osiągając wynik na poziomie 81,6%, przy średnim wskaźniku branży 74,2%.

​​​​Gwiazda Jakości Obsługi przyznana marce przez samych konsumentów i to trzeci rok z rzędu, ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ stanowi potwierdzenie profesjonalizmu i zaangażowania całego zespołu MediaMarkt. Każdego dnia staramy się zapewniać naszym klientom najlepsze doświadczenia i satysfakcję w każdym kanale sprzedaży i w każdym punkcie kontaktu z marką. Bardzo dziękujemy naszym lojalnym klientom za to wyróżnienie i za to, że ponownie obdarzyli nas zaufaniem i motywują do nieustannego rozwoju. Dziękuję również naszym pracownikom w sklepach za ich zaangażowanie oraz profesjonalizm, które są fundamentem tego sukcesu mówi Snjezana Bandner, Prezeska Zarządu MediaMarktSaturn Polska.

W badaniu satysfakcji konsumentów zespół specjalistów Polskiego Programu Jakości przeanalizował opinie osób, które w ciągu całego roku 2023 oceniały blisko 40 tysięcy firm z ponad 200 branż za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl.

Prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi otrzymały te firmy, które uzyskały najwyższe oceny oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży. Nagroda przyznawana jest zawsze na początku nowego roku za rok poprzedni.

Nagroda, jaką jest tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to ogromny zaszczyt, który nie tylko podkreśla zaangażowanie całej Ekipy MediaMarkt w dostarczanie najwyższej jakości usług, ale również stanowi potwierdzenie, że nasza praca jest doceniana przez klientów. Otrzymanie tej nagrody kolejny rok z rzędu jest dla nas nie tylko powodem do dumy, ale także motywacją do dalszego doskonalenia naszych standardów obsługi. To też dowód na to, że nasza strategia oparta na zrozumieniu potrzeb klienta i dążeniu do ich pełnego zaspokojenia przynosi wymierne efektystwierdza Maciej Dolega, Rzecznik prasowy MediaMarktSaturn Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls Biuro prasowe
2025-07-07 | 06:00

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

Emitel - operator infrastruktury nadawczej - we współpracy z Telewizją Puls rozpoczął w Warszawie testową emisję sygnału w technologii 5G Broadcast. To pierwszy tego
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

GUS chce walczyć z fake newsami. Współpraca z sektorem prywatnym ma pomóc ograniczyć chaos informacyjny

Tradycyjna statystyka, oparta wyłącznie na cyklicznych badaniach i danych administracyjnych, przestaje wystarczać, by analizować dynamiczne zmiany w czasie rzeczywistym. Z tego powodu Główny Urząd Statystyczny stawia na nowoczesne podejście oparte na integracji danych, budowie spójnej struktury informacyjnej państwa oraz współpracy z sektorem prywatnym. – Jesteśmy na dobrej drodze do budowy infrastruktury informacyjnej państwa po to, żeby uniknąć halucynacji sztucznej inteligencji, chaosu czy dezinformacji – podkreśla Marek Cierpiał-Wolan, prezes Głównego Urzędu Statystycznego.

Ochrona środowiska

Wyśrubowane cele polityki klimatycznej krytykowane przez sektor rolnictwa i producentów żywności. Za mało środków i za dużo obciążeń

Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu skutków zmian klimatu, jednak potrzebuje na to więcej środków i wsparcia – oceniają eksperci i przedstawiciele producentów żywności. Stawiane dzisiaj rolnikom cele związane z polityką klimatyczną pozostają szeroko negowane w różnych krajach UE jako te, które przyczyniają się do wzrostu kosztów i spadku konkurencyjności. Komisja Europejska w ramach trwającego procesu upraszczania prawa proponuje złagodzenie części obciążeń i przejście na elastyczniejsze wdrażanie wspólnej polityki rolnej, ale nie oznacza to rezygnacji z ambitnych celów.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.