Komunikaty PR

Lubisz mieć wszystko pod kontrolą? Pomoże budzik z naścienną projekcją czasu

2020-12-23  |  13:53

W ofercie producenta znalazł się budzik, który wyświetla godzinę na suficie lub ścianie. Projekcję czasu można obracać pod kątem 360 stopni. Urządzenie wyposażono w termometr i higrometr, może się też pochwalić funkcją ładowarki.   

Wielu z nas w czasie nocnego wybudzenia lubi sprawdzać godzinę, by wiedzieć, jak długo można jeszcze sobie pozwolić na sen. Nie każdy ma jednak warunki do umieszczenia w widocznym miejscu budzika lub zegara, by móc wygodnie i z daleka kontrolować upływ czasu. Z myślą o tym problemie firma HAMA opracowała elektroniczny budzik, który wyraźnie wyświetla godzinę na ścianie lub suficie pomieszczenia. Projektowany czas można obracać pod kątem 360 stopni.   

Zegar sterowany jest radiowym sygnałem czasowym DCF z automatyczną synchronizacją czasu z najbardziej precyzyjnym zegarem na świecie (jeśli czas radia DCF różni się od strefy czasowej możną ją oczywiście ustawić ręcznie). Umożliwia zaprogramowanie dwóch terminów budzenia, co jest niezwykle praktycznym rozwiązaniem w przypadku dwóch domowników, którzy muszą zerwać się z łóżka o różnej porze. W dodatku szybki alarm postawi na nogi osoby śpiące wyjątkowo twardym i głębokim snem rosnącym tempem sygnału budzenia, co na pewno przyniesie pożądany efekt.

Za pomocą przycisku obracania można ustawić obrót projekcji pod kątem 0° (statyczna projekcja na ścianie), 90°, 180° lub 360°. Czas prezentowany jest w formacie 12 lub 24-godzinnym.

Urządzenie wskaże też dni tygodnia i miesiąca w siedmiu językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim, duńskim i holenderskim. Nie zabrakło tu też funkcji termometra, wskazującego temperaturę w pomieszczeniu (możliwe jest przełączanie pomiędzy stopniami Celsjusza i Fahrenheita), a także higrometra, pokazującego poziom wilgotności powietrza w domu.

Zegar wyposażono w dotykowy czujnik do wygodnego uruchomienia podświetlenia ekranu i funkcji drzemki. Dla poprawy czytelności producent przewidział również regulację podświetlenia ekranu w trybie ciągłym poprzez zasilacz sieciowy.

Budzik może się też pochwalić złączem USB, dzięki czemu można użyć go do ładowania smartfona, tableta i innych urządzeń mobilnych. Zasilany jest bateriami AAA. Ma wymiary 15 x 4,5 x 9,5 cm, utrzymany został w czarnej kolorystyce.

Niewiążąca cena detaliczna tej nowości to 149 zł.

Więcej na temat produktu znajdziemy na stronie https://pl.hama.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę! Biuro prasowe
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane
Technologie Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
2024-12-20 | 01:00

Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!

To idealny moment, aby wyposażyć swój dom w najnowsze technologie i cieszyć się komfortem oraz bezpieczeństwem na najwyższym poziomie. Wśród prawdziwych, zakupowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.