Looksoft Advertising partnerem Mentorist w globalnej kampanii marketingowej
Adrianna Dekielińska
IdPR Sp. z o.o.
ul. Słowackiego 57
60-521 Poznań
adrianna.dekielinska|idpr.pl| |adrianna.dekielinska|idpr.pl
516033900
idpr.pl
Mentorist, aplikacja mobilna ze streszczeniami książek zwiększa tempo wzrostu. W zakresie mobile marketingu rozpoczęła współpracę z Looksoft Advertising. Agencja skupia się na pozyskaniu nowych, płacących użytkowników, głównie w USA i na rynkach anglojęzycznych. Looksoft Advertising jest odpowiedzialny między innymi za poprawę obecności w marketach aplikacji (ASO), realizację kampanii płatnych, zdalne preinstalacje i wdrażanie zaawansowanej analityki.
Mentorist to aplikacja mobilna ze streszczeniami książek z zakresu samorozwoju oraz biznesu. Mentorist oferuje streszczenia ponad 140 książek po angielsku i przewodniki audio. Obecnie z aplikacji korzysta ok. 25 tys. aktywnych użytkowników. Firma zamknęła właśnie pierwszą rundę finansowania i rozpoczyna działania marketingowe na większą skalę.
– „Po wielu miesiącach testów oraz rozwoju naszego produktu jesteśmy gotowi na realizację działań marketingowych na znacznie szerszą skalę. Wybraliśmy Looksoft Advertising, bo agencja ta ma duże doświadczenie w pozyskiwaniu aktywnych, płacących użytkowników, nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Zależy nam na kompleksowym wsparciu marketingu naszej aplikacji. Nie chodzi tylko o same kampanie, ale także widoczność w marketach, testowanie różnych źródeł ruchu i wdrażanie analityki. Agencja pokazała nam, że potrafi działać w sposób dynamiczny, zachowując wysoką jakość pozyskiwanych użytkowników i efektywność. Chcemy wspólnie skalować nasz biznes” – wyjaśnia Grzegorz Świerad, CEO Mentorist.
Looksoft Advertising od 2018 roku oferuje kompleksowe rozwiązanie o nazwie „AppBooster360”. Zakres wsparcia obejmuje wszystkie najważniejsze elementy marketingu aplikacji: wdrażanie zaawansowanej analityki, optymalizację obecności w marketach (ASO), realizację płatnych kampanii pozyskiwania nowych użytkowników. Kampanie user acquisition są realizowane w najważniejszych ekosystemach reklamowych (m.in. Google, Facebook), sieciach programmatic oraz kanałach dedykowanych (np. zdalne preinstalacje). Wszystkie działania optymalizowane są pod kątem maksymalizacji ROI z wykorzystaniem zaawansowanej analityki.
– „Cieszymy się, że założyciele Mentorist zaufali naszym rekomendacjom i zdecydowali się na współpracę przy wdrażaniu strategii wzrostu i komercjalizacji aplikacji. Od początku skupiamy się na pozyskiwaniu nowych, płacących użytkowników. Testujemy obecnie różne komunikaty i jak najlepszą widoczność aplikacji. Skupiamy się głównie na USA i innych rynkach anglojęzycznych (Kanada, UK, Australia, Indie), ale nasze kampanie realizujemy globalnie. Wykorzystujemy powierzchnie m.in. Facebooka i Apple Search. Zamierzamy również testować inne jakościowe kanały (np. zdalne preinstalacje oraz powierzchnie OEM). Wierzymy w utrzymanie wysokiego tempa wzrostu aplikacji i jej sukces komercyjny” – podkreśla Rafał Sułkowski, Dyrektor Sprzedaży Looksoft Advertising.
Wiosenna promocja ZTE – smartfony od 249 zł
SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli AI
Universal Robots wprowadza płynną integrację ze sterownikami PLC Siemens
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.