Komunikaty PR

Looksoft Advertising partnerem Mentorist w globalnej kampanii marketingowej

2021-10-05  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt

Adrianna Dekielińska
IdPR Sp. z o.o.

ul. Słowackiego 57
60-521 Poznań
adrianna.dekielinska|idpr.pl| |adrianna.dekielinska|idpr.pl
516033900
idpr.pl

Mentorist, aplikacja mobilna ze streszczeniami książek zwiększa tempo wzrostu. W zakresie mobile marketingu rozpoczęła współpracę z Looksoft Advertising. Agencja skupia się na pozyskaniu nowych, płacących użytkowników, głównie w USA i na rynkach anglojęzycznych. Looksoft Advertising jest odpowiedzialny między innymi za poprawę obecności w marketach aplikacji (ASO), realizację kampanii płatnych, zdalne preinstalacje i wdrażanie zaawansowanej analityki.

Mentorist to aplikacja mobilna ze streszczeniami książek z zakresu samorozwoju oraz biznesu. Mentorist oferuje streszczenia ponad 140 książek po angielsku i przewodniki audio. Obecnie z aplikacji korzysta ok. 25 tys. aktywnych użytkowników. Firma zamknęła właśnie pierwszą rundę finansowania i rozpoczyna działania marketingowe na większą skalę.

– „Po wielu miesiącach testów oraz rozwoju naszego produktu jesteśmy gotowi na realizację działań marketingowych na znacznie szerszą skalę. Wybraliśmy Looksoft Advertising, bo agencja ta ma duże doświadczenie w pozyskiwaniu aktywnych, płacących użytkowników, nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Zależy nam na kompleksowym wsparciu marketingu naszej aplikacji. Nie chodzi tylko o same kampanie, ale także widoczność w marketach, testowanie różnych źródeł ruchu i wdrażanie analityki. Agencja pokazała nam, że potrafi działać w sposób dynamiczny, zachowując wysoką jakość pozyskiwanych użytkowników i efektywność. Chcemy wspólnie skalować nasz biznes” – wyjaśnia Grzegorz Świerad, CEO Mentorist.

Looksoft Advertising od 2018 roku oferuje kompleksowe rozwiązanie o nazwie „AppBooster360”. Zakres wsparcia obejmuje wszystkie najważniejsze elementy marketingu aplikacji: wdrażanie zaawansowanej analityki, optymalizację obecności w marketach (ASO), realizację płatnych kampanii pozyskiwania nowych użytkowników. Kampanie user acquisition są realizowane w najważniejszych ekosystemach reklamowych (m.in. Google, Facebook), sieciach programmatic oraz kanałach dedykowanych (np. zdalne preinstalacje). Wszystkie działania optymalizowane są pod kątem maksymalizacji ROI z wykorzystaniem zaawansowanej analityki.

– „Cieszymy się, że założyciele Mentorist zaufali naszym rekomendacjom i zdecydowali się na współpracę przy wdrażaniu strategii wzrostu i komercjalizacji aplikacji. Od początku skupiamy się na pozyskiwaniu nowych, płacących użytkowników. Testujemy obecnie różne komunikaty i jak najlepszą widoczność aplikacji. Skupiamy się głównie na USA i innych rynkach anglojęzycznych (Kanada, UK, Australia, Indie), ale nasze kampanie realizujemy globalnie. Wykorzystujemy powierzchnie m.in. Facebooka i Apple Search. Zamierzamy również testować inne jakościowe kanały (np. zdalne preinstalacje oraz powierzchnie OEM). Wierzymy w utrzymanie wysokiego tempa wzrostu aplikacji i jej sukces komercyjny” – podkreśla Rafał Sułkowski, Dyrektor Sprzedaży Looksoft Advertising.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IdPR Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.