Liferay DXP 7.3 - nowa platforma, zaawansowane rozwiązania
Liferay tworzy oprogramowanie, które pomaga firmom w zarządzaniu stronami internetowymi
w wersji stacjonarnej oraz mobilnej. Nowa platforma DXP 7.3. umożliwia digitalizację operacji biznesowych z wykorzystaniem nowych, zaawansowanych funkcji, przy mniejszych nakładach czasu.
Rozwój gospodarki cyfrowej wymaga od firm wdrożenia narzędzi, które sprostają wymaganiom komunikacji online z pracownikami, kontrahentami i klientami. Nowe platformy internetowe powinny
w elastyczny sposób dopasować się do istniejących systemów informatycznych oraz integrować wszystkie kanały cyfrowe firmy, aby zapewnić im spójność i efektywność działania.
Wprowadzone właśnie na rynek oprogramowanie typu open source Liferay DXP 7.3, ułatwia
i przyspiesza pracę programistom, a osobom, które będą z niej korzystały, zapewnia intuicyjne narzędzia do łatwej obsługi treści.
Nowe oprogramowanie dostarcza zaawansowane informacje o liczbie odwiedzających platformę, wyświetleniach i ruchu w wyszukiwarkach. Ponadto, dzięki zaawansowanym funkcjom interfejsu GUI, DXP 7.3 ułatwia zachowanie spójności graficznej na wszystkich stronach, tworząc wzorce m. in. nagłówków, stopki firmowej, czy logo. Strony wzorcowe można przygotować za pomocą widżetów typu „przeciągnij i upuść”. Zmiany są automatycznie wprowadzane na wszystkich stronach. W każdej chwili można je także cofnąć.
Na tym nie kończą się korzyści oprogramowania Liferaya. Nowa wersja API Explorer umożliwia administratorom łatwe monitorowanie dostępnych interfejsów oraz uruchamianie zapytań w celu testowania aplikacji podczas programowania wszystkich dostępnych aplikacji REST. API Explorer
z GraphQL pozwala także na testowanie zapytań przed umieszczeniem ich w aplikacji.
Liferay DXP 7.3 spełnia także wymogi dotyczące bezpieczeństwa. Administratorzy witryn mogą aktywować uwierzytelnianie wieloskładnikowe oraz tworzyć dodatkowe niestandardowe czynniki uwierzytelniania za pomocą udostępnionego interfejsu API.
- Nasze oprogramowanie skierowane jest do wielu różnych przedsiębiorstw, m. in. z branży produkcyjnej, finansowej oraz publicznej. W dobie szybkiego rozwoju gospodarki 4.0. pomagamy przyspieszyć tworzenie treści oraz poprawić zarządzanie doświadczeniami cyfrowymi (customer experience). Platforma DXP 7.3 jest odpowiedzią na coraz większe potrzeby naszych klientów dotyczące utrzymania konkurencyjności na coraz trudniejszym rynku – powiedział Ed Chung, wiceprezes ds. Globalnego Zarządzania Produktami w Liferay.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.