Komunikaty PR

Liferay DXP 7.3 - nowa platforma, zaawansowane rozwiązania

2020-11-09  |  13:00

Liferay tworzy oprogramowanie, które pomaga firmom w zarządzaniu stronami internetowymi
w wersji stacjonarnej oraz mobilnej. Nowa platforma DXP 7.3. umożliwia digitalizację operacji biznesowych z wykorzystaniem nowych, zaawansowanych funkcji, przy mniejszych nakładach czasu.

Rozwój gospodarki cyfrowej wymaga od firm wdrożenia narzędzi, które sprostają wymaganiom komunikacji online z pracownikami, kontrahentami i klientami. Nowe platformy internetowe powinny
w elastyczny sposób dopasować się do istniejących systemów informatycznych oraz integrować wszystkie kanały cyfrowe firmy, aby zapewnić im spójność i efektywność działania.

Wprowadzone właśnie na rynek oprogramowanie typu open source Liferay DXP 7.3, ułatwia
i przyspiesza pracę programistom, a osobom, które będą z niej korzystały, zapewnia intuicyjne narzędzia do łatwej obsługi treści.

Nowe oprogramowanie dostarcza zaawansowane informacje o liczbie odwiedzających platformę, wyświetleniach i ruchu w wyszukiwarkach. Ponadto, dzięki zaawansowanym funkcjom interfejsu GUI, DXP 7.3 ułatwia zachowanie spójności graficznej na wszystkich stronach, tworząc wzorce m. in. nagłówków, stopki firmowej, czy logo. Strony wzorcowe można przygotować za pomocą widżetów typu „przeciągnij i upuść”. Zmiany są automatycznie wprowadzane na wszystkich stronach. W każdej chwili można je także cofnąć.

Na tym nie kończą się korzyści oprogramowania Liferaya. Nowa wersja API Explorer umożliwia administratorom łatwe monitorowanie dostępnych interfejsów oraz uruchamianie zapytań w celu testowania aplikacji podczas programowania wszystkich dostępnych aplikacji REST. API Explorer
z GraphQL pozwala także na testowanie zapytań przed umieszczeniem ich w aplikacji.

Liferay DXP 7.3 spełnia także wymogi dotyczące bezpieczeństwa. Administratorzy witryn mogą aktywować uwierzytelnianie wieloskładnikowe oraz tworzyć dodatkowe niestandardowe czynniki uwierzytelniania za pomocą udostępnionego interfejsu API.

- Nasze oprogramowanie skierowane jest do wielu różnych przedsiębiorstw, m. in. z branży produkcyjnej, finansowej oraz publicznej. W dobie szybkiego rozwoju gospodarki 4.0. pomagamy przyspieszyć tworzenie treści oraz poprawić zarządzanie doświadczeniami cyfrowymi (customer experience). Platforma DXP 7.3 jest odpowiedzią na coraz większe potrzeby naszych klientów dotyczące utrzymania konkurencyjności na coraz trudniejszym rynku – powiedział Ed Chung, wiceprezes ds. Globalnego Zarządzania Produktami w Liferay.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.