Lexmark zdobywa 5 gwiazdek CRN piąty raz z rzędu
Lexmark, globalny lider w dziedzinie obrazowania i rozwiązań IoT, został uhonorowany przez CRN®, markę należącą do The Channel Company, prestiżową oceną 5 gwiazdek w Przewodniku po programach partnerskich na rok 2022.
CRN opublikował tegoroczną listę najlepszych programów partnerskich, oferowanych przez firmy technologiczne. Coroczny Przewodnik po programie partnerskim CRN wskazuje najbardziej satysfakcjonujące programy partnerskie i daje wgląd w ich mocne strony.
Firmy są oceniane na podstawie ich inwestycji w ofertę programową, rentowności programów partnerskich, dostępność szkoleń i zasobów marketingowych dla partnerów oraz wsparcie sprzedaży i komunikacji. Ocenę 5 gwiazdek otrzymują tylko wybrane firmy, które wykazują się najwyższą jakością i wykraczają poza ramy swoich programów partnerskich, dzięki czemu konsekwentnie wspierają rozwój i i stymulują dobre zmiany w kanale IT.
Firma Lexmark została wyróżniona za program Lexmark Connect, który obejmuje różne ścieżki dostosowane do konkretnego modelu biznesowego partnera i bazy klientów, z ofertami i programami dostosowanymi do unikalnych potrzeb partnera.
– Jesteśmy zaszczyceni, że już piąty rok z rzędu zostaliśmy wyróżnieni 5-gwiazdkową oceną w Przewodniku po programie partnerskim CRN – mówi Mariusz Ożarowski, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe. – Jest to potwierdzenie naszego nieustannego zaangażowania w wspieranie naszych partnerów. Chcemy ułatwić im realizację celów biznesowych i stać się bardziej konkurencyjnymi.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.