Lexmark zdobywa 5 gwiazdek CRN piąty raz z rzędu
Lexmark, globalny lider w dziedzinie obrazowania i rozwiązań IoT, został uhonorowany przez CRN®, markę należącą do The Channel Company, prestiżową oceną 5 gwiazdek w Przewodniku po programach partnerskich na rok 2022.
CRN opublikował tegoroczną listę najlepszych programów partnerskich, oferowanych przez firmy technologiczne. Coroczny Przewodnik po programie partnerskim CRN wskazuje najbardziej satysfakcjonujące programy partnerskie i daje wgląd w ich mocne strony.
Firmy są oceniane na podstawie ich inwestycji w ofertę programową, rentowności programów partnerskich, dostępność szkoleń i zasobów marketingowych dla partnerów oraz wsparcie sprzedaży i komunikacji. Ocenę 5 gwiazdek otrzymują tylko wybrane firmy, które wykazują się najwyższą jakością i wykraczają poza ramy swoich programów partnerskich, dzięki czemu konsekwentnie wspierają rozwój i i stymulują dobre zmiany w kanale IT.
Firma Lexmark została wyróżniona za program Lexmark Connect, który obejmuje różne ścieżki dostosowane do konkretnego modelu biznesowego partnera i bazy klientów, z ofertami i programami dostosowanymi do unikalnych potrzeb partnera.
– Jesteśmy zaszczyceni, że już piąty rok z rzędu zostaliśmy wyróżnieni 5-gwiazdkową oceną w Przewodniku po programie partnerskim CRN – mówi Mariusz Ożarowski, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe. – Jest to potwierdzenie naszego nieustannego zaangażowania w wspieranie naszych partnerów. Chcemy ułatwić im realizację celów biznesowych i stać się bardziej konkurencyjnymi.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.