Lexmark rozszerza serię BSD o cztery nowe modele produktów
Firma Lexmark przedstawiła cztery nowe modele produktów stworzone specjalnie dla kanału sprzedaży rozwiązań biznesowych (BSD). Te cztery modele umożliwiają nam rozszerzenie linii BSD tak, aby w pełni obsługiwać małe grupy robocze i zapewniać klientom naszych dealerów monochromatyczne i kolorowe drukarki biurkowe oraz urządzenia wielofunkcyjne.
Monochromatyczna drukarka laserowa Lexmark M1342, monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne XM1342, kolorowa drukarka laserowa C2326 i kolorowe urządzenie wielofunkcyjne XC2326 są mniejsze i lżejsze niż produkty konkurencji. Są to solidne i niezawodne produkty klasy biznesowej zbudowane na stalowych ramach.
Cechy produktów BSD:
- Małe wymiary i waga modeli stacjonarnych BSD.
- Unikalne kasety BSD.
- Wi-Fi w standardzie.
- Kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 2,8 cala (7,2 cm) do wszystkich urządzeń wielofunkcyjnych i kolorowej drukarki.
- Cloud Connectors w standardzie dla modeli z ekranem dotykowym.
- Skanery DADF w standardzie w urządzeniach wielofunkcyjnych.
- Opcjonalny podajnik na 550 arkuszy do druku monochromatycznego; do 2 opcjonalnych podajników na 250 arkuszy do urządzeń drukujących w kolorze.
- Bezpieczeństwo - cała linia wyposażona w funkcje bezpieczeństwa.
– Nasze urządzenia z linii biznesowej (BSD) umożliwiają pracownikom drukowanie z dowolnego miejsca. Jednak przykładamy ogromną wagę do bezpieczeństwa danych. Każda organizacja musi być w stanie w bezpieczny sposób zarządzać urządzeniami sieciowymi, chronić je przed hakerami i gwarantować fizyczną ochronę przechowywanych danych – mówi Łukasz Wojtkowiak, BSD Key Account Manager Lexmark International Polska – Nasze nowe urządzenia mają wi-fi w standardzie, są małe i bardzo funkcjonalne.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.