Lexmark rozszerza serię BSD o cztery nowe modele produktów
Firma Lexmark przedstawiła cztery nowe modele produktów stworzone specjalnie dla kanału sprzedaży rozwiązań biznesowych (BSD). Te cztery modele umożliwiają nam rozszerzenie linii BSD tak, aby w pełni obsługiwać małe grupy robocze i zapewniać klientom naszych dealerów monochromatyczne i kolorowe drukarki biurkowe oraz urządzenia wielofunkcyjne.
Monochromatyczna drukarka laserowa Lexmark M1342, monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne XM1342, kolorowa drukarka laserowa C2326 i kolorowe urządzenie wielofunkcyjne XC2326 są mniejsze i lżejsze niż produkty konkurencji. Są to solidne i niezawodne produkty klasy biznesowej zbudowane na stalowych ramach.
Cechy produktów BSD:
- Małe wymiary i waga modeli stacjonarnych BSD.
- Unikalne kasety BSD.
- Wi-Fi w standardzie.
- Kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 2,8 cala (7,2 cm) do wszystkich urządzeń wielofunkcyjnych i kolorowej drukarki.
- Cloud Connectors w standardzie dla modeli z ekranem dotykowym.
- Skanery DADF w standardzie w urządzeniach wielofunkcyjnych.
- Opcjonalny podajnik na 550 arkuszy do druku monochromatycznego; do 2 opcjonalnych podajników na 250 arkuszy do urządzeń drukujących w kolorze.
- Bezpieczeństwo - cała linia wyposażona w funkcje bezpieczeństwa.
– Nasze urządzenia z linii biznesowej (BSD) umożliwiają pracownikom drukowanie z dowolnego miejsca. Jednak przykładamy ogromną wagę do bezpieczeństwa danych. Każda organizacja musi być w stanie w bezpieczny sposób zarządzać urządzeniami sieciowymi, chronić je przed hakerami i gwarantować fizyczną ochronę przechowywanych danych – mówi Łukasz Wojtkowiak, BSD Key Account Manager Lexmark International Polska – Nasze nowe urządzenia mają wi-fi w standardzie, są małe i bardzo funkcjonalne.
Wiosenna promocja ZTE – smartfony od 249 zł
SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli AI
Universal Robots wprowadza płynną integrację ze sterownikami PLC Siemens
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.