Lexmark rozszerza serię BSD o cztery nowe modele produktów
Firma Lexmark przedstawiła cztery nowe modele produktów stworzone specjalnie dla kanału sprzedaży rozwiązań biznesowych (BSD). Te cztery modele umożliwiają nam rozszerzenie linii BSD tak, aby w pełni obsługiwać małe grupy robocze i zapewniać klientom naszych dealerów monochromatyczne i kolorowe drukarki biurkowe oraz urządzenia wielofunkcyjne.
Monochromatyczna drukarka laserowa Lexmark M1342, monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne XM1342, kolorowa drukarka laserowa C2326 i kolorowe urządzenie wielofunkcyjne XC2326 są mniejsze i lżejsze niż produkty konkurencji. Są to solidne i niezawodne produkty klasy biznesowej zbudowane na stalowych ramach.
Cechy produktów BSD:
- Małe wymiary i waga modeli stacjonarnych BSD.
- Unikalne kasety BSD.
- Wi-Fi w standardzie.
- Kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 2,8 cala (7,2 cm) do wszystkich urządzeń wielofunkcyjnych i kolorowej drukarki.
- Cloud Connectors w standardzie dla modeli z ekranem dotykowym.
- Skanery DADF w standardzie w urządzeniach wielofunkcyjnych.
- Opcjonalny podajnik na 550 arkuszy do druku monochromatycznego; do 2 opcjonalnych podajników na 250 arkuszy do urządzeń drukujących w kolorze.
- Bezpieczeństwo - cała linia wyposażona w funkcje bezpieczeństwa.
– Nasze urządzenia z linii biznesowej (BSD) umożliwiają pracownikom drukowanie z dowolnego miejsca. Jednak przykładamy ogromną wagę do bezpieczeństwa danych. Każda organizacja musi być w stanie w bezpieczny sposób zarządzać urządzeniami sieciowymi, chronić je przed hakerami i gwarantować fizyczną ochronę przechowywanych danych – mówi Łukasz Wojtkowiak, BSD Key Account Manager Lexmark International Polska – Nasze nowe urządzenia mają wi-fi w standardzie, są małe i bardzo funkcjonalne.

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.