Komunikaty PR

Lexmark rozszerza ofertę usług w chmurze dla swoich klientów i partnerów

2021-06-30  |  12:00
Biuro prasowe

Nowe funkcje umożliwiają bezpieczny dostęp do drukowania również dla pracowników wykonujących pracę zdalnie i hybrydowo

Firma Lexmark, światowy lider w dziedzinie rozwiązań do przetwarzania obrazu, ogłosił dziś rozszerzenie swojej podstawowej oferty usług w chmurze poprzez ulepszenie funkcji zarządzania drukowaniem w chmurze dla użytkowników bezpośrednich oraz zarządzania flotą w chmurze dla partnerów.

Elastyczność i bezpieczeństwo są dzisiaj podstawą, dlatego nie należy się dziwić, że znaczenie i popularność technologii opartych na chmurze ciągle szybko rosną. — powiedział Sebastian Szpila, Enterprise Account Manager, Lexmark International Polska. — Pandemia Covid-19 przyśpieszyła wdrażanie rozwiązań umożliwiającym pracę zdalną. Rozwiązania oparte na chmurze umożliwiają skuteczny i oszczędny sposób łączenia pracy w biurze z pracą zdalną.

Usługi Lexmark Cloud Services są odpowiedzią na zmiany i potrzeby dzisiejszego biznesu i stanowią pełny zestaw usług opartych na chmurze. Umożliwiają zdalne monitorowanie, zarządzanie flotą urządzeń, zadaniami drukowania i funkcją skanowania, zapewniając użytkownikom bezpieczeństwo i elastyczność.

Lexmark Cloud Print Management (CPM) pozwala klientom uprościć wszelkie związane z drukiem procesy, zoptymalizować koszty i zmniejszyć obciążenie działu IT. Ostatnia aktualizacja CPM to kolejny krok mający na celu podnoszenie komfortu użytkowania. Nowe funkcje pozwalają na:

  • Wsparcie dla urządzeń innych firm — klienci posiadający urządzenia drukujące wielu marek mogą teraz korzystać z wiodących w branży funkcji Lexmark Cloud Print Management na wszystkich urządzeniach, nie tylko na drukarkach Lexmark. Zewnętrzny adapter podłączany do drukarki lub urządzenia wielofunkcyjnego innej firmy niż Lexmark umożliwia zarządzanie drukowaniem z autoryzacją użytkownika bez potrzeby dodatkowej infrastruktury lokalnej.
  • Drukowanie dla gości w firmie — nowe funkcje drukowania idealne dla firm oferujących gościom dostęp do drukowania. Za pomocą konta w chmurze gość przesyła dokument, który chce wydrukować, a następnie otrzymuje za pośrednictwem poczty elektronicznej unikalny numer PIN, pozwalający na uruchomienie zwolnienia wydruku. Eliminuje to problem zarządzania identyfikatorami gości. Jest to doskonałe rozwiązanie m.in. w branży bankowej.

Lexmark Cloud Fleet Management (CFM) umożliwia partnerom firmy Lexmark łatwe konfigurowanie drukarek, rejestrowanie wskaźników oszczędności i utrzymanie ciągłości pracy urządzeń ze zdalnego centrum operacyjnego, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Nowe możliwości CFM obejmują:

  • Monitorowanie poziomu zaopatrzenia zostało rozszerzone o informację na temat materiałów eksploatacyjnych innych niż tonery, takie jak bębny światłoczułe, pojemniki na zużyty toner itp.
  • Pojawiła się możliwość dostosowania ekranu głównego w celu łatwiejszej nawigacji - użytkownicy mogą zmieniać ustawienia ekranu głównego drukarki, aby najlepiej odpowiadały ich konkretnym potrzebom.
  • Liczniki kopiowania/skanowania/faksowania są teraz wyświetlane w tym samym miejscu, co licznik wydruków, dla większej wygody użytkownika.
  • Karty pulpitu nawigacyjnego za pośrednictwem usług Lexmark Cloud Services zapewniają szybki wgląd i natychmiastowy dostęp do kluczowych informacji.

—  Firma Lexmark oferuje pełny pakiet rozwiązań do drukowania w chmurze dla dowolnego środowiska drukowania, od małych firm po duże przedsiębiorstwa, — mówi Sebastian Szpila —  Nasza wiodąca pozycja w branży w zakresie bezpieczeństwa dokumentów i urządzeń stanowi podstawę usług w chmurze Lexmark, która oferuje ten sam poziom wielokrotnie nagradzanego bezpieczeństwa, kontroli i wydajności, co cała nasza linia produktów. Z niecierpliwością czekamy na udostępnienie dodatkowych funkcji jeszcze w tym roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.