Lexmark rozszerza ofertę usług w chmurze dla swoich klientów i partnerów
Nowe funkcje umożliwiają bezpieczny dostęp do drukowania również dla pracowników wykonujących pracę zdalnie i hybrydowo
Firma Lexmark, światowy lider w dziedzinie rozwiązań do przetwarzania obrazu, ogłosił dziś rozszerzenie swojej podstawowej oferty usług w chmurze poprzez ulepszenie funkcji zarządzania drukowaniem w chmurze dla użytkowników bezpośrednich oraz zarządzania flotą w chmurze dla partnerów.
— Elastyczność i bezpieczeństwo są dzisiaj podstawą, dlatego nie należy się dziwić, że znaczenie i popularność technologii opartych na chmurze ciągle szybko rosną. — powiedział Sebastian Szpila, Enterprise Account Manager, Lexmark International Polska. — Pandemia Covid-19 przyśpieszyła wdrażanie rozwiązań umożliwiającym pracę zdalną. Rozwiązania oparte na chmurze umożliwiają skuteczny i oszczędny sposób łączenia pracy w biurze z pracą zdalną.
Usługi Lexmark Cloud Services są odpowiedzią na zmiany i potrzeby dzisiejszego biznesu i stanowią pełny zestaw usług opartych na chmurze. Umożliwiają zdalne monitorowanie, zarządzanie flotą urządzeń, zadaniami drukowania i funkcją skanowania, zapewniając użytkownikom bezpieczeństwo i elastyczność.
Lexmark Cloud Print Management (CPM) pozwala klientom uprościć wszelkie związane z drukiem procesy, zoptymalizować koszty i zmniejszyć obciążenie działu IT. Ostatnia aktualizacja CPM to kolejny krok mający na celu podnoszenie komfortu użytkowania. Nowe funkcje pozwalają na:
- Wsparcie dla urządzeń innych firm — klienci posiadający urządzenia drukujące wielu marek mogą teraz korzystać z wiodących w branży funkcji Lexmark Cloud Print Management na wszystkich urządzeniach, nie tylko na drukarkach Lexmark. Zewnętrzny adapter podłączany do drukarki lub urządzenia wielofunkcyjnego innej firmy niż Lexmark umożliwia zarządzanie drukowaniem z autoryzacją użytkownika bez potrzeby dodatkowej infrastruktury lokalnej.
- Drukowanie dla gości w firmie — nowe funkcje drukowania idealne dla firm oferujących gościom dostęp do drukowania. Za pomocą konta w chmurze gość przesyła dokument, który chce wydrukować, a następnie otrzymuje za pośrednictwem poczty elektronicznej unikalny numer PIN, pozwalający na uruchomienie zwolnienia wydruku. Eliminuje to problem zarządzania identyfikatorami gości. Jest to doskonałe rozwiązanie m.in. w branży bankowej.
Lexmark Cloud Fleet Management (CFM) umożliwia partnerom firmy Lexmark łatwe konfigurowanie drukarek, rejestrowanie wskaźników oszczędności i utrzymanie ciągłości pracy urządzeń ze zdalnego centrum operacyjnego, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Nowe możliwości CFM obejmują:
- Monitorowanie poziomu zaopatrzenia zostało rozszerzone o informację na temat materiałów eksploatacyjnych innych niż tonery, takie jak bębny światłoczułe, pojemniki na zużyty toner itp.
- Pojawiła się możliwość dostosowania ekranu głównego w celu łatwiejszej nawigacji - użytkownicy mogą zmieniać ustawienia ekranu głównego drukarki, aby najlepiej odpowiadały ich konkretnym potrzebom.
- Liczniki kopiowania/skanowania/faksowania są teraz wyświetlane w tym samym miejscu, co licznik wydruków, dla większej wygody użytkownika.
- Karty pulpitu nawigacyjnego za pośrednictwem usług Lexmark Cloud Services zapewniają szybki wgląd i natychmiastowy dostęp do kluczowych informacji.
— Firma Lexmark oferuje pełny pakiet rozwiązań do drukowania w chmurze dla dowolnego środowiska drukowania, od małych firm po duże przedsiębiorstwa, — mówi Sebastian Szpila — Nasza wiodąca pozycja w branży w zakresie bezpieczeństwa dokumentów i urządzeń stanowi podstawę usług w chmurze Lexmark, która oferuje ten sam poziom wielokrotnie nagradzanego bezpieczeństwa, kontroli i wydajności, co cała nasza linia produktów. Z niecierpliwością czekamy na udostępnienie dodatkowych funkcji jeszcze w tym roku.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.